373.2.025.1(477)
Д 44


   
    Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 27–31. - Зміст: Дидактичні особивості ; Багатоцільне призначення ; Комплектація ; Результативність застосування ; Додаток. Ігри з використанням матеріалів дидактичного посібника "Чарівна скринька".
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- сенсорний розвиток -- молодші дошкільники -- молодший дошкільний вік -- дидактичні посібники -- дидактичні особливості -- багатоцільове призначення -- комплектація -- результативність -- ігри -- Чарівна скринька, дидактичний посібник
Дод.точки доступу:
Короленко, Ю.
Куліш, Н.
Єлісєєва, Г.
Романюк, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



373.216.95(477)
Г 94


    Гуменчук, В.
    Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 40–45. - Зміст: Комплектація ; Ігрові блоки ; Результативність роботи з посібником ; Додаток : Ігри та ігрові завдання з використанням дидактичного ігрового посібника "Довжарики".
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--ігрові посібники--Україна

   Дошкільна освіта--дидактичні ігри--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дошкільна освіта -- дидактичні посібники -- дидактичні ігри -- дидактичні ігрові посібники -- предметно-ігрове середовище -- ігри -- ігрові завдання
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 73 міста Вінниці щодо створення та використання дидактичного ігрового посібника "Довжарики".
Дод.точки доступу:
Маричева, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



373.216.71(477)
Р 51


    Ринчковська, Т.
    Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--навчальні посібники--Україна

   Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папаки -- лепбуки -- змістове навповнення
Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу.
Дод.точки доступу:
Соломонюк, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)