Д 44 Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 27–31. - Зміст: Дидактичні особивості ; Багатоцільне призначення ; Комплектація ; Результативність застосування ; Додаток. Ігри з використанням матеріалів дидактичного посібника "Чарівна скринька".
Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- сенсорний розвиток -- молодші дошкільники -- молодший дошкільний вік -- дидактичні посібники -- дидактичні особливості -- багатоцільове призначення -- комплектація -- результативність -- ігри -- Чарівна скринька, дидактичний посібник Дод.точки доступу: Короленко, Ю. Куліш, Н. Єлісєєва, Г. Романюк, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Г 94 Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 40–45. - Зміст: Комплектація ; Ігрові блоки ; Результативність роботи з посібником ; Додаток : Ігри та ігрові завдання з використанням дидактичного ігрового посібника "Довжарики".
Рубрики: Дошкільна педагогіка--ігрові посібники--Україна Дошкільна освіта--дидактичні ігри--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- дошкільна освіта -- дидактичні посібники -- дидактичні ігри -- дидактичні ігрові посібники -- предметно-ігрове середовище -- ігри -- ігрові завдання Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 73 міста Вінниці щодо створення та використання дидактичного ігрового посібника "Довжарики". Дод.точки доступу: Маричева, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Р 51 Ринчковська, Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--навчальні посібники--Україна Дошкільна педагогіка--освіта для сталого розвитку--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папаки -- лепбуки -- змістове навповнення Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу. Дод.точки доступу: Соломонюк, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |