Шифр: К989922/1997/71/72
   Журнал

Кур’єр Кривбасу [Текст]/ трудовий колектив тов. Звезда-4. - Кривий Ріг, 1994 - . - Виходить щомісячно
1997р. № 71/72
Зміст:
Барладяну-Бирладник, Василь. Як розрубати Кримський вузол? / В. Барладяну-Бирладник. - С.3-8
Іваничук, Роман. Смерть Юди : Повість / Р. Іваничук. - С.8-30
Пономаренко, Любов. Прожир. Обпечені : Опвідання / Л. Пономаренко. - С.30-34
Габор, Василь. Про Михайла Бринних : Проза нової та найновішої генрацій: подача тридцять третя / В. Габор. - С.34-35
Бринних, Михайло. Ramble on - 2/ Ramble on - 3 (ЛСД на ніч) / М. Бринних. - С.35-37
Габор, Василь. Заключне слово / В. Габор. - С.37-38
Скаліцкі, Михалко. Дуже стисла феноменологія нової хвилі української художньої літератури / М. Скаліцкі. - С.38-42
Базилевський, Володимир. Уярмлений ангел : З нової книги / В. Базилевський. - С.42-45
Орач, Олег. Невідомий вірш Михайла Семенка / О. Орач. - С.45-46
Семенко, Михайль. Всеукраїнське пузо / М. Семенко. - С.46-47
Скиба, Роман. Кров’ю по стелі / Р. Скиба. - С.47-51
Прокопенко, Гаврило. До 90-річчя від дня народження Б.Д. Кедріна / Г. Прокопенко. - С.51-52
Кедрін, Дмитро. Дорош Молибога : З московської перетлумачив Г. Прокопенко / Д. Кедрін. - С.52-58
Клочек, Григорий. Тарас Шевченко у школі / Г. Клочек. - С.58-66
Шупта-В’язовська, Оксана. Категорія художнього часопростору в процесі вивчення в школі / О. Шупта-В’язовська. - С.66-70
Вусик, Олекса. Ах, пані Маргарито! Ах, пані Ольго! / О. Вусик. - С.70-74
Пашковський, Євген. Можливо - після грози : На 65-ліття з дня народження Гр. Тютюнника / Є. Пашковський. - С.74-78
Сарбей, Віталій. Учений-захисник рідної мови і природи України (О.Я. Яната) / В. Сарбей. - С.78-88
Гудзь, Юрко. Різдво самотніх (поетика і апофатика Юрія Тарнавського) / Ю. Гудзь. - С.88-92
Гордасевич, Галина. Ми не стояли на колінах / Г. Гордасевич. - С.92-96
Семенко, Юрій. Від Вошивого до "Мрій Ільїча" понад 350 років і 15 кілометрів / Ю. Семенко. - С.96-103
Зленко, Григорій. Куди подівся історик Євген Загоровський? / Г. Зленко. - С.103-108
Добровольський, О. А. Про долю німецьких ойконімів на Миколаївщині / О. А. Добровольський. - С.108-116
Таратин, Микола. О. Десняк і М. Хазан у Вихвостові / М. Таратин. - С.116-121
Івахненко, Лідія. "Задум приходить, як спалах..." / Л. Івахненко. - С.121-123
Філатова, О. Довга дорога до істини (Михайло Івченко) / О. Філатова. - С.123-127
Ольшевський, Ігор. "Ніяк подвоєности не похбавлюсь..." : Дилема "Поет чи політик?" як один з основних чинників трагедії П.Г. Тичини / І. Ольшевський. - С.127-144
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


159.923:174(072)
П 33


    Піркова, Оксана Дмитрівна.
    Професійна етика психолога-практика : навчально-методичний посібник / О. Д. Піркова. - Київ : Інтерсервіс, 2014. - 149 с. - ISBN 978-617-696-215-1 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Професійна етика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
етичний кодекс психолога -- прийняття рішень -- моральна дилема -- усвідомлена згода -- терапевтичні відносини -- паритетність стосунків -- фізичний контакт

Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


005.95
П 20


    Патрик, Данн.
    Директора и дилеммы. Истории с передовой / А. Патрик ; пер с англ. А.Ю. Сидоренко. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 304 с. - (Эффективный справочник директора). - ISBN 966-8644-85-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління економікою -- довідник -- дилема -- рада директорів -- гроші -- стратегії -- тендер -- збори акціонерів


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)


Шифр: В748746/2017/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, культура, виховання, насильство
Захарова, Оксана. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: державне регулювання, результативність діяльності, шляхи розв’язання
Горбунова, Людмила. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: смислові перспективи, дезорієнтуюча дилема, афективний флеймінг
Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класична освіта, парадигма освіти, старообрядницька
Капустін, Сергій. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свідомість, наука, виховання
Щудло, Світлана. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Щудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницький університет, емпіричні дослідження, вчитель
Коваленко, Вільям. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гроші, види ідей: наукові, політичні, юридичні, універсальні види діяльності
Гончарова, Ольга. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самотрансформація, інтелектуальний пошук, саморозвиток
Силадій, Іван. Основні фактори формування демократичних цінностей студенської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: демократична освіта, цінності, молодь
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)




    Ольшевський, Ігор.
    "Ніяк подвоєности не похбавлюсь..." [Текст] : Дилема "Поет чи політик?" як один з основних чинників трагедії П.Г. Тичини / І. Ольшевський // Кур’єр Кривбасу. - Кривий Ріг, 1997. - № 71/72. - С. 127-144


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Горбунова, Людмила.
    Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій [Текст] / Л. Горбунова // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 3. - С. 23-34. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
смислові перспективи -- дезорієнтуюча дилема -- афективний флеймінг

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: А479472083/2023/1/2
   Журнал

Антиквар [Текст] : журнал про мистецтво та колекціонування. - Київ : Видавничий дім Антиквар, 2006 - . - Виходит раз на два місяця
2023р. № 1/2
Зміст:
Шафір, Регіна. «Те, що не дає нам зламатися» / Р. Шафір. - С.14-20
Долін, Борис. Освіта в ландшафті / Б. Долін. - С.21-23
Шломо, Неєман. Найбільша дилема / Н. Шломо. - С.24-29
Коган, Роман. "Цей музей - про мене..." / Р. Коган. - С.30-35
Шехтер, Симон. "Без вау - ефекту не обійтися" / С. Шехтер. - С.36-40
Шафір, Регіна. «Уночі я не бачу снів, а просто вмираю, доки наступний ранок не поверне мене до реальності війни» / Р. Шафір. - С.41-45
Яринич, Святослав. Рятуючи історію / С. Яринич. - С.46-61
Чередниченко, Анастасія. «Немає різниці між директором Ермітажу, який виправдовує війну, і солдатом, що вбиває беззахисних людей у Бучі» / А. Чередниченко. - С.62-67
Піоро, Владислав. Культурна спадщина: оцифрувати і збагнути / В. Піоро, О. Балашова, Ю. Гнат. - С.68-75
Савчук, Юрій. Музей війни: літопис болю й боротьби / Ю. Савчук. - С.76-87
Лаєвський, Сергій. «Уже тоді ми думали про музеєфікацію поточних подій» / С. Лаєвський. - С.88-95
Жиркова, Олена. Команда Мрії / О. Жиркова. - С.96-103
Стрєльнікова, Світлана. Мобільні реставратори / С. Стрєльнікова. - С.104-114
Чорна, Мілена. Врятувати рядового Щербаківського / М. Чорна. - С.115-119
Петрова, Марина. Музей як кордон / М. Петрова. - С.120-127
Чумак, Галина. "Для душі і серця тим, хто живе сьогодні..." / Г. Чумак. - С.128-135
Шерман, Ганна. "Диверсифікація має бути в усьому" / Г. Шерман. - С.136-141
Добріян, Дар’я . «На палімпсесті можна написати що завгодно» / Д. Добріян. - С.142-147
Білоусов, Микола. «У людей не зникла потреба спілкуватися з мистецтвом» / М. Білоусов. - С.148-153
Пошивайло, Ігор. Битва за культуру / І. Пошивайло. - С.154-162
Клочко, Діана. Якщо вбити Гуллівера / Д. Клочко. - С.163-167
Михальчук, Вадим. "Чорне море. Білий пароплав" / В. Михальчук. - С.168-174
Вайсберг, Матвій. "Дорожній щоденник" Матвія Вайсберга / М. Вайсберг. - С.175-184
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2




    Шломо, Неєман.
    Найбільша дилема / Н. Шломо // Антиквар : журнал про мистецтво та колекціонування. - 2023. - № 1/2. - С. 24-29


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2