37.018.43:159.928
Ш 70


   
    Шлях до успіху. Дистанційна робота з обдарованими дітьми: теорія, методика, практика : методичний посібник / Буренко В. М., В. І. Гатальська, Л. М. Жарікова ; редактор С. І. Сафарян ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2018. - 112 с. - ISBN 978-617-658-038-6 : 40.15 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Обдаровані діти--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
робота з обдарованими дітьми -- дистанційна робота -- веб-квест -- покрокове навчання -- Socrative
Дод.точки доступу:
Буренко В. М.
Гатальська, В. І.
Жарікова, Л. М.
Сафарян, С. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)




   
    Проблеми дистанційної освіти дошкільнят : круглий стіл "ДВ" [Текст] // Дошкільне виховання. - 2020. - № 5. - С. 21-29

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація

Кл.слова (ненормовані):
карантин -- епідемія -- якість освіти -- дистанційна робота -- дистанційне навчання -- онлайн-заняття

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: П447988/2020/9
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2020р. № 9
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5
Як організувати навчання в умовах карантину: вивчаємо рекомендації МОЗ за 5 хвилин. - С.6-9
Кл.слова: освітній процес, графік допуску, графік харчування
Чи підготували заклад освіти до 2020/2021 н. р. згідно з рекомендаціями МОН: чек-ліст. - С.11
Чи виконали рекомендації МОН щодо організації освітнього процесу в новому навчальному році: чек-ліст. - С.12
Вишинська, Наталія. І чужому научайтесь: британський досвід відкриття шкіл восени / Н. Вишинська. - С.13-17
Кл.слова: громадське здоров'я, система контролю, запобіжні заходи
Житкова, Ірина. Як укласти письмовий трудовий договір з учителем-пенсіонером / І. Житкова. - С.18-21
Кл.слова: усний трудовий договір, строковий договір, додаткова угода
Омельяненко, Ніна. Екскурсія посадовими інструкціями: що змінити через коронавірус, а що лишити / Н. Омельяненко. - С.22-26
Кл.слова: дистанційна робота, розділи, текст інструкції
Вергун, Юрій. Вчимося на помилках заочно: як не отримати зауважень під час заходу держнагляду / Ю. Вергун. - С.27-29
Кл.слова: перевірка, запобігання, порушення
Новий закон про повну загальну середню освіту знаєте як слід? Тест. - С.30-31
Морєва, Олена. Кількість має значення, або Як розрахувати чисельність прибиральників / О. Морєва. - С.32-35
Кл.слова: умови праці, обов'язки, оплата роботи
Фамілярська, Лариса. Батьківські збори на новий лад: з якими онлайн-сервісами їх зручно та цікаво проводити / Л. Фамілярська. - С.36-39
Кл.слова: інтерактивні збори, Zoom, Google Meet
Гурковська, Тетяна. Є контакт! або Як працювати з "неспокійними батьками" / Т. Гурковська. - С.40-43
Кл.слова: співпраця з батьками, типи батьків
Житкова, Ірина. Як скоротити чисельність і штат: фінальні кроки / І. Житкова. - С.44-48
Кл.слова: профспілка, скорочення, кадри
Певнева, Світлана. Дезінфікуємо гаджети й оргтехніку: як, коли та скільки / С. Певнева. - С.49-51
Кл.слова: смортфон, комп'ютер, ноутбук
Рейпольська, Ольга. Хто керує? Як керує? або Портрет сучасного керівника закладу освіти / О. Рейпольська. - С.52-58
Кл.слова: якості, мислення, стратегія
Борисенко, Сергій. Як табелювати педагогічних працівників / С. Борисенко. - С.59-61
Кл.слова: графік роботи, робочий час, педагогічне навантаження
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)




    Омельяненко, Ніна.
    Екскурсія посадовими інструкціями: що змінити через коронавірус, а що лишити [Текст] / Н. Омельяненко // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2020. - № 9. - С. 22-26

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна робота -- розділи -- текст інструкції

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)



Шифр: П464336/2020/11
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 11
Зміст:
Омельяненко, Ніна. Підвищення кваліфікації 2020/2021: які документи оформити / Н. Омельяненко. - С.4-10
Кл.слова: Порядок підвищення кваліфікації, форми підвищення кваліфікації, план підвищення кваліфікації
Іванченко, Ірина. Як закрити журнали реєстрації за 2020 рік і навіщо це робити / І. Іванченко. - С.11-17
Кл.слова: завершити діловий рік, реєстраційний журнал
Кравченко, Людмила. Складаєте кошторис закладу? Врахуйте зауваження ревізорів / Л. Кравченко. - С.18-21
Кл.слова: акт ревізії, порушення законодавства
Прудка, Галина. Як діяти, якщо під час інвентарізації виявли лишки / Г. Прудка. - С.22-25
Кл.слова: розбіжності, акт оцінки
Клименко, Антоніна. Як оплатити вихователю дистанційну роботу / А. Клименко. - С.26-27
Кл.слова: карантин, дистанційна робота, оплата
Давидович, Алла. Як переконати педагогів використовувати дистанційні технології навчання / А. Давидович. - С.28-29
Кл.слова: дистанційне навчання, онлайн-заняття
Клименко, Антоніна. Про дистанційне підвищення кваліфікації під час відпустки / А. Клименко. - С.30-33
Кл.слова: дистанційні курси
Клименко, Антоніна. Чи доплачувати за роботу в інклюзивній групі за дні, коли дитина з ООП не відвідує заклад / А. Клименко. - С.34-36
Кл.слова: доплати, діти з особливими освітніми потребами
Боровик, Марія. Відчуйте й ви переваги електронного документообігу / М. Боровик. - С.37
Бєлікова, Галина. Працівник звільняється: коли і як законно затримати на роботі / Г. Бєлікова. - С.38-41
Кл.слова: звільнення, підстава звільнення, резюме
Мозирко, Ганна. На одній хвилі: як за допомогою інстаграму взаємодіяти з працівниками та батьками дітей / Г. Мозирко. - С.42-44
Кл.слова: блог в інстаграмі, бізнес-формат
Жовтко, Галина. Як за допомогою сторітелінгу "заробляти" гроші для закладу / Г. Жовтко. - С.45-49
Кл.слова: фандрейзинг, Ненсі Бокскор
Раїнчук, Любов. Дайте добру зазвучати - організуйте благодійну онлайн-акцію / Л. Раїнчук, О. Скачкова. - С.50-52
Кл.слова: хештег, благодійний проєкт
Черниш, Олена. Як підтримати колегу на самоізоляції чи під час хвороби / О. Черниш. - С.53-55
Кл.слова: страх, моральна допомога, підтримка працівників
Полтавець, Юлія. Без образ і дискримінації: як коректно називати людей / Ю. Полтавець. - С.56-59
Кл.слова: політкоректність, евфемізми, грамотне спілкування
Чи захистили Ви права працівників на час карантину? Тест. - С.60-61
Скільки листків непрацездатності відкриють працівнику, який під час самоізоляції захворів на коронавірус. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Клименко, Антоніна.
    Як оплатити вихователю дистанційну роботу / А. Клименко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 11. - С. 26-27

Кл.слова (ненормовані):
карантин -- дистанційна робота -- оплата

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: П464336/2021/5
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Положення про ІІ всеукраїнський конкурс "Директор 2021: найкраща практика". - С.4-5
Кл.слова: загальні положення, умови участі, порядок проведення
Мозирко, Ганна. Вісім змін у нормах та порядку організації харчування в закладах освіти / Г. Мозирко ; 6-10
Кл.слова: способи організації харчування, режим харчування, принципи здорового харчування
Документи з організації харчування за новим порядком:чекліст. - С.11
Організовуємо харчування по-новому: словник термінів. - С.12-13
Житкова, Ірина. Правда й міфи про відпустки-2021 / І. Житкова, Г. Мозирко. - С.14-17
Клименко, Антоніна. Поділ щорічної відпустки на частини: чи можливий без згоди працівника / А. Клименко. - С.18-19
Кл.слова: графік відпусток
Житкова, Ірина. Не вимагайте, щоб працівники ходили на роботу, якщо запровадили дистанційку / І. Житкова. - С.20-22
Кл.слова: дистанційна робота, простій, відпустка без збереження зарплати
Юдін, Олег. Працівники відмовляються вакцинуватися від COVID-19: чи допускати до роботи / О. Юдін. - С.23-27
Романчик, Ірина. Складаємо Програму розвитку закладу: інформаційно-аналітична частина / І. Романчик. - С.28-37
Кл.слова: паспорт Програми розвитку, інформаційно-статистична довідка, стратегічний аналіз
Догадкіна, Ольга. Аудит трудових книжок: перевіряємо титульний аркуш / О. Догадкіна. - С.38-41
Кл.слова: зведена таблиця, перевірка записів, виправлення помилок
Якою мовою проводити корекційну роботу, якщо діти та їхні батьки російськомовні. - С.42-43
Кл.слова: освітній процес, державна мова
Клименко, Антоніна. Допомога на оздоровлення працівникам: виплати не можна скасувати / А. Клименко. - С.44-45
Кл.слова: нормативні підстави, матеріальна допомога, фінансове забезпечення
Клименко, Антоніна. Як оплатити роботу медсестри під час карантину: роз'яснює експерт / А. Клименко. - С.46-48
Кл.слова: дистанційна робота, оплата праці
Соколова, Оксана. Закупівля продуктів харчування в місцевого господарства / О. Соколова. - С.49-53
Кл.слова: планування закупівель, річний план, спрощена закупівля
Іскрижицька, Фаїна. Як отримати майно від централізованої бухгалтерії: завершальні кроки / Ф. Іскрижицька. - С.54-58
Кл.слова: господарські питання, бухслужби закладів освіти
Філоненко, Олена. Чотири секрети, як планувати справи, щоб встигати виконувати / О. Філоненко. - С.59-63
Кл.слова: система Стівена Кові, моджо, піраміда Франкліна
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Житкова, Ірина.
    Не вимагайте, щоб працівники ходили на роботу, якщо запровадили дистанційку / І. Житкова // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 20-22

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна робота -- простій -- відпустка без збереження зарплати

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Клименко, Антоніна.
    Як оплатити роботу медсестри під час карантину: роз'яснює експерт / А. Клименко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 46-48

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна робота -- оплата праці

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: В353859/2022/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталя. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш. - С.4-6
Кл.слова: розвиток особистості, проєктна діяльність
Байєр, Ольга. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.7-12
Кл.слова: рухова компетентність, здоров’язбережувальна компетентність, особистісна компетентність
Вишинська, Наталія. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець» / Н. Вишинська. - С.13-16
Кл.слова: взаємодія з дітьми, похвала, розвиток дитини
Брежнєва, Олена. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом / О. Брежнєва. - С.17-19
Кл.слова: природна наочність, логіко-математичний розвиток
Літіченко, Олена. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок / О. Літіченко. - С.20-23
Кл.слова: данмала, творчий процес, осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників. - С.24-25
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми. - С.26-27
Бадер, Світлана. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії / С. Бадер. - С.28-33
Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити. - С.34-35
Рагозіна, Вікторія. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом / В. Рагозіна, С. Бідна. - С.36-40
Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна, Вікторія. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт / В. Рагозіна ; 41-43
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська, Ліна. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики / Л. Сварковська. - С.44-48
Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна, Олена. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним / О. Стаєнна. - С.49-52
Кл.слова: сайт дитячого садка, застосовуємо ІКТ
Савінова, Наталія. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки / Н. Савінова. - С.53-55
Кл.слова: дистанційна робота, застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно. - С.56-57
Кл.слова: анкета, застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті. - С.58-59
Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань. - С.60-61
Кл.слова: буклет, спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді. - С.62
Кл.слова: цікаві події, свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Шифр: В353859/2022/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 11
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо соціально-громадянську компетентність дошкільників / О. Байєр. - С.4-8
Кл.слова: заняття, соціальне середовище, старші дошкільники
Розвиваємо увагу дошкільників: три прийоми. - С.9-11
План реалізації річного завдання з емоційного розвитку дошкільників. - С.12-13
Гурковська, Тетяна. Як розвивати в дошкільників уміння розуміти емоції / Т. Гурковська. - С.14-17
Кл.слова: психологічні принципи
Сім ігор і вправ для розвитку емоційної сфери дошкільників. - С.18-19
Брежнєва, Олена. Формуємо в дошкільників уявлення про час за допомогою моделювання / О. Брежнєва. - С.20-24
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, властивості часу
Карачун, Віра. Оцінюємо рівень рухової підготовленості дошкільників під час сюжетно-ігрових занять / В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.25-29
Кл.слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток
Заняття з фізкультури: правила для педагогів. - С.30-31
Гура, Оксана. Секрети дистанційної підтримки родинного виховання / О. Гура. - С.32-36
Кл.слова: спілкуємося з батькам
Дитячий протест: як працювати з дитиною, яка проти всього. - С.37-42
Кл.слова: протестна поведінка, вікова криза, особистісна криза
Ознаки активного й пасивного протесту дитини. - С.42
«Так» і «Ні» під час роботи з дитиною-протестувальником. - С.43
Бадер, Світлана. Як активізувати діяльність педагогів під час методичних заходів / С. Бадер. - С.44-47
Кл.слова: допомага методисту-початківцю, методи й прийоми
Сосновенко, Наталія. Конфлікти в педколективі: аналізуємо причини та обираємо методи розв’язання / Н. Сосновенко. - С.48-53
Кл.слова: професійне вдосконалення, конфлікти
Савінова, Наталія. Говори правильно, або Позбавляємося слів-паразитів у мовленні педагога / Н. Савінова. - С.54-56
Кл.слова: професійне вдосконалення, чистота мовлення
Стаєнна, Олена. Як організувати онлайн-олімпіаду для педагогів / О. Стаєнна
Кл.слова: професійне вдосконалення, дистанційна робота
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Ейсмонт, Юлія.
    Бібліотеки у процесах дистанційної наукової комунікації: досвід НБУВ [Текст] / Ю. Ейсмонт // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 9. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна робота -- віддалений користувач -- карантин -- воєнний стан -- електронні ресурси -- бібліотечні портали знань

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Афанасьєва, Т. О.
    Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників / Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 20-32, DOI 10.28925/2414-0325.2021.103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
команда -- командна взаємодія -- дистанційна робота -- ефективність командної взаємодії -- психологічна безпека -- дистанційні технології
Анотація: Сьогодні у зв’язку з карантинними обмеженнями, зумовленими пандемією, заклади освіти змушені виробляти нову систему роботи як закладу в загалі, так і педагогічного колективу зокрема. Постає необхідність у побудові нової системи організації командної роботи. В статті окреслюються наукові дослідження з питань командної взаємодії. Визначені дефініції «команда» і «робоча група». Встановлено, що ефективність командної взаємодії відзначається згуртованістю команди при досягненні поставленої мети, розділом загальної відповідальності за роботу команди. Доведено, що при ефективній взаємодії члени команди досягають більш високих результатів разом, ніж вони могли б досягти самостійно. Представлена модель, в якій визначені базові командні компетенції, які складаються з п’яти секторів: відносини і комунікації; навчання; призначення і мотивація; внутрішні процеси; зовнішні процеси і середовище. На основі зазначеної моделі окреслені особливості формування базових компонентів командної взаємодії при дистанційній формі роботи. В статті визначені бар’єри, які виникають під час дистанційної роботи команди, а саме: зниження рівня продуктивного конфлікту, приховування помилок, психологічна небезпека, нерозуміння педагогічними працівниками загальної мети, відчуття ненадійності колег, невпевненість у важливості своєї роботи і цінності свого внеску у загальну справу. Визначені фактори, які допомагають команді залишатися ефективною і збалансованою. Одним із основних таких факторів і показником успішності команди є психологічна безпека, яка визначає рівень захищеності психіки педагогічного працівника, його здатність підтримувати оптимальний рівень функціонування, усувати зовнішні й внутрішні загрози і забезпечує можливість ефективно виконувати професійну діяльність. Запропоновано рекомендації для керівників закладів освіти щодо покращення командної взаємодії при переході команди на дистанційну форму роботи. Описані технології, які рекомендовано використовувати для дистанційної командної роботи. Представлені рекомендації для педагогічних працівників щодо налагодження ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи. Окреслені подальші напрями дослідження щодо підвищення ефективності командної взаємодії педагогічних працівників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гревцева, Є. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Здановська, В. П.
    Бібліотекарі на карантині: новий виклик і унікальний досвід [Текст] / В. П. Здановська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- дистанційне обслуговування -- онлайн-обслуговування -- бібліотека в умовах карантину -- дистанційна робота
Анотація: У статті висвітлено результати онлайн-опитування «Бібліотекарі на карантині», проведеного у Facebook серед прихильників сторінки «Науково-методичний відділ НБУ імені Ярослава Мудрого». Опитування було про-ведено з метою з’ясування готовності бібліотекарів, представників різних видів вітчизняних бібліотек швидко адаптуватися до роботи у надзвичайній ситуації та налагодити якісне дистанційне забезпечення інформацій-них, освітніх, культурних потреб користувачів. В опитуванні взяли участь бібліотечні фахівці, що представ-ляють різні книгозбірні: від національних до сільських і шкільних, загалом 601 респондент. Серед респондентів, зокрема, було 18 представників бібліотек закладів вищої освіти (далі університетів): директори та їхні за-ступники, завідувачі відділів і бібліографи/бібліотекарі.Серед питань, винесених на опитування, були такі: створення закритих груп у соцмережах для спілкування , онлайн-навчання, онлайн-нарад, вебінарів; оплата праці під час локдауну; різновиди робіт, які виконували бібліотекарі вдома, дистанційне обслуговування користувачів, робота бібліотек університетів у період каран-тину, нові звички користувачів бібліотек, читацькі вподобання користувачів у період карантину, функціону-вання бібліотек після виходу з карантину.Результати онлайн-опитування засвідчили, що в умовах пандемії чимало бібліотек адекватно відреагували на зовнішні виклики і перебудували свою роботу, що сприятиме посиленню значимості бібліотек у сучасному українському суспільстві. Для ефективного функціонування бібліотек в умовах карантину і в майбутньому за-галом необхідно подолати цифрову нерівність між бібліотеками, забезпечити їх комп’ютерною технікою, швид-кісним інтернетом, сучасними гаджетами для розвитку каналів електронної комунікації з користувачами

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)