Кошарна, Н.
    Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» [Електронний ресурс] / Н. Кошарна, Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова (англійська) -- організація HyFlex -- дистанціна освіта
Анотація: Стаття присвячена теоретичним аспектам організації HyFlex навчання іноземної мови студентів спеціальностей 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта». Уточнено сутність базових понять «HyFlex навчання» та «Організація HyFlex навчання іноземної мови». На основі здійсненого аналізу науково-педагогічної літератури HyFlex навчання визначено як форму навчання, при якій частина студентів присутня (фізично) в аудиторії, а інша одночасно долучається до навчального процесу дистанційно (онлайн). Розглянуто поняття «організація Hyflex навчання іноземної мови» студентів спеціальностей 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» як цілеспрямована, структурована сукупність дій суб’єктів освітнього процесу (викладача та студентів), спрямованих на розширення гнучкості надання та отримання освітніх послуг з метою досягнення результатів іншомовної підготовки, які визначені освітньо-професійними програмами зазначених спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Петрик, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)