37.012(073)
М 26


   
    Методологія досліджень в галузі освіти [Текст] : робоча навч. прогр. (для підготовки докторів Ph.D в галузі освіти спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти, що навчаються з відривом від виробництва) : спец. 13.00.07 - теорія і методика професійної освіти : третій (освітньо-науковий) рівень / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : [б. в.], 2016. - 18 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Методи--Дослідження--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
науковий світогляд -- методологія -- дисциплінарний підхід
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)




    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 17-22, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.1723 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
компаративістика -- дисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід
Анотація: У статті розглядається об’єкт, предмет, мета, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології; показано, що освітологія сприяє переосмисленню місця порівняльної педагогіки у науковому освітньому просторі, а освітологічний підхід дозволяє подолати у порівняльних дослідженнях дисциплінарні бар’єри і вийти на більш високий продуктивний рівень, який забезпечує методологія міждисциплінарного та мультидисциплінарного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)