Шифр: П186607/2014/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 3
Зміст:
Луговий, В. І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування) / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГАЛУЗІ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНА ГАЛУЗЕВА СТАНДАРТНА КЛАСИФІКАЦІЯ ОСВІТИ, КОДИФІКАЦІЯ ГАЛУЗЕЙ ОСВІТИ
Зязюн, І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя / І. А. Зязюн. - С.18-27
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Максименко, С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості / С. Д. Максименко. - С.28-33
Кл.слова: ЛІДЕРСТВО, ЛІДЕР, КЕРІВНИК
Григоровська, Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті / Л. В. Григоровська. - С.33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИТИНОЦЕНТРИЗМ, РЕФЛЕКСИВНА ПЕДАГОГІКА, РЕФЛЕКСИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Полонська, Т. К. Реалізація компетентністного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи / Т. К. Полонська. - С.39-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД, КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Бех, І. Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу / І. Д. Бех. - С.46-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНО ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ, ВЕЛИКОДУШНІСТЬ, МОРАЛЬНА ДОВІРА
Романенко, Ю. А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ / Ю. А. Романенко. - С.55-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОНІТОРИНГ, ПРОЦЕСУАЛЬНІСТЬ, ПОКАЗНИКИ
Ничкало, Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький — творець педагогіки праці / Н. Г. Ничкало. - С.68-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РИНОК ПРАЦІ, ПРОФЕСІЄЗНАВСТВО, ПЕДАГОГІКА ПРАЦІ
Дічек, Н. П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр. / Н. П. Дічек. - С.79-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ, ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ
Пригоровська, Л. В. Змітнівське училище в Сосниці / Л. В. Пригоровська. - С.91-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЖІНОЧА ПОЧАТКОВА ОСВІТА, УШИНСКИЙ К. Д., УШИНСЬКА А. Ф.
Відійшов у вічність Учитель учителів Іван Андрійович Зязюн. - С.97-98
Кл.слова: ЗЯЗЮН І. А., НЕКРОЛОГ
Зязюн, І. А. Європейські ідеї у творчості відомих педагогів : [рецензія] / І. А. Зязюн. - С.99-102
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, ОСВІТА, ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (07.10.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


37:001.32(477)]Кремень В. Г.
К 79


    Кремень, Василь.
    Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" : [інтерв’ю з д-ром філософ. наук, академіком НАН і НГАПН України, президентом НАПН України В. Кременем / спілкувалася Анжеліна Пугач] // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 3–6. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- суспільне життя -- філософія освіти -- педагогізація суспільства
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. (1947) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Перфілова, Наталя.
    Реалізація принципу дитиноцентризму через позакласну роботу з української мови та літератури / Н. Перфілова // Українська мова та література : газета для вчителів української мови та літератури. - 2018. - № 19/20. - С. 72-89. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- українська література -- Тарас Шевченко. про нього -- дитиноцентризм -- позакласна робота

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Ракітянська, Л.
    Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива / Л. Ракітянська // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 29-37, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.2937 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
кордоцентризм -- людиноцентризм -- дитиноцентризм
Анотація: У статті аналізується еволюція ідеї співвідношення людського розуму і почуттів в історії української філософської думки від дохристиянських часів до сучасності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Найдьонова, Л.
    Ризики взаємодії дитини й медіа : основи етичного кодексу для журналістів / Л. Найдьонова // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 12. - С. 22-29

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- взаємодія дитини з медіа -- етика -- етичний кодекс для журналістів

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



37.091.4Сух
Х 15


    Хайруліна, Василина Миколаївна.
    Педагогіка добротворення : науково-методичний посібник / В. М. Хайруліна ; Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Нац. акад. пед. наук, 2018. - 415 с. - Бібліогр.: с. 360-362. - ISBN 978-966-629-878-5 : 60.00 грн.
До 100-річчя від дня народж. В. О. Сухомлинського та 30-річчям Укр. колежу з вдячністю колегам та вірним друзям.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Системи виховання--Монографії -- Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка добра -- педагогіка серця -- сродна праця -- рідномовна освіта -- дитиноцентризм
Дод.точки доступу:
Сухомллинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет. ; 1918-1970) \про нього\
Національна академія педагогічних наук України
\про нього\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


74.04я031
Л 64


    Литвин, Лілія Володимирівна.
    Ідеї вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Литвин Лілія Володимирівна ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2011. - 260 арк.
ДРНТІ
ББК 74.04я031

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--Україна--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Штайнер Р. -- дитиноцентризм -- учитель -- управління -- навчально-виховний процес -- вільний розвиток -- Сухомлинський В. О. -- Німеччина -- Фінляндія -- Росія -- Російська Федерація -- експериментальна робота -- експеримент
Анотація: Про ідеї вальдорфської педагогіки в освітніх системах світу.
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)


74.202.23я031
Л64


    Литвин, Л. В.
    Ідеї вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Литвин Лілія Володимирівна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 20 с.
ББК 74.202.23я031

Рубрики: Вальдорфська педагогіка.--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфськапедагогіка -- Р. Штайнер -- учитель -- управління -- навчально-виховний процес -- вільний розвиток -- В. О. Сухомлинський -- Німеччина -- Фінляндія -- дитиноцентризм -- Росія -- Російська Федерація -- Україна -- експериментальна робота -- експеримент
Анотація: Про ідеї вальдорфської педагогіки в освітніх системах світу.

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3)




    Ткаченко, В. В.
    Інноваційні підходи до організації освітнього процесу в початковій школі в контексті НУШ / В. В. Ткаченко, Т. О. Дронь // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 2. - С. 117-127. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- інновації -- компетентності -- концепція -- нова українська школа -- освітній процес -- особистість -- підходи -- початкова освіта -- цінності
Дод.точки доступу:
Дронь, Т. О.


Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)





    Матюшинець, Я.
    Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / Я. Матюшинець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 40-55, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.55846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- діти -- народні дитячі садки -- природовідповідність -- середовище для дітей -- середовищний підхід -- українська школа -- українські педагоги
Анотація: У статті подано історико-педагогічний аналіз поглядів українських педагогів кінця ХІХ – початку ХХ століття щодо створення і функціонування розвивального середовища для дітей. Автором висвітлено основні підходи до організації навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (дитиноцентризму, природовідповідності, виховання середовищем) та особливості створення розвивального середовища на різних проміжках часу (1899-1918 рр). З’ясовано цілі, завдання функціонування різних установ для дітей відповідно до суспільних, економічних, політичних та культурних змін на теренах України кінця ХІХ – початку ХХ століття (необхідності морального і фізичного виховання особистості, дотримання національного характеру освіти, індивідуального підходу).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1