Кононко, Олена. Цінність раннього дитинства для розвитку особистості / О. Кононко> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 5. - С. 3–6. . - ISSN 1680-449X Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- сюжетно-рольові ігри -- становлення особистості -- емоції -- почуття -- потреби -- мотиви -- довільна поведінка Є примірники у відділах: Ф2 (09.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
> Шифр: П875300957/2016/3 Журнал 2016р. Вип. 3 Лозова, Ольга. Психологія VS практична психологія? Освітянський відгомін наукової дискусії / О. Лозова. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища освіта в Україні, методологія діяльності, порівняльний аналіз Омельченко, Людмила. Проблеми гендерної психології у науковій спадщині С. Балея / Л. Омельченко. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Балей Степан-Максим, про нього, андрогінія, гендерна психологія Кутішенко, Валентина. Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології / В. Кутішенко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: духовна практика, духовність, любов Яценко, Тамара. Методологія глибинного пізнання психіки суб’єкта / Т. Яценко, О. Поляничко, О. Педченко. - С.23-30. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: глибинна корекція, глибинне пізнання, імовірне прогнозування Побірченко, Неоніла. Здоров’язбережувальні орієнтири організаційної культури навчання молодших школярів / Н. Побірченко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: здоров’язбережувальні орієнтири, молодші школярі, організаційна культура Зелінська, Тетяна. Розвиток амбівалентності особистості у юнацтві у контексті особистісно-інтегративної концепції / Т. Зелінська. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: амбівалентність особистості, дезінтегральне - Я, інтегральне - Я Біла, Ірина. Твoрчість: стратегії та тенденції мисленнєвої діяльності / І. Біла. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: стратегіальна організація мислення, стратегіальна тенденція, творча діяльність Ліщинська, Олена. Інтерактивні потреби особистості як чинник автономності або залежності / О. Ліщинська. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: автономність особистості, залежність особистості, потреби особистості Журавльова, Лариса. Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів / Л. Журавльова, М. Шпак. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: емоційний інтелект, емоції, емоційна саморегуляція Осадько, Олеся. Комунікативні умови розвитку саногенного потенціалу особистості / О. Осадько. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: життєздатність, засвоєння смислових суперечностей, психологія допомога Сорокіна, Олена. Зміст уявлень студентів-психологів про специфіку майбутньої професійної діяльності / О. Сорокіна. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професія, професійні уявлення, психолог Кочубейник, Ольга. Агональність дискурсу та ресурси її реалізації / О. Кочубейник. - С.66-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дискурсивна боротьба, змагальність, символічна влада Петрунько, Ольга. Соціалізація студентів у віртуальних соціальних мережах: актуальність проблеми / О. Петрунько. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: альтернативні масові комунікації, віртуальні соціальні мережі, мережеве суспільство Хазратова, Нігора. До питання про психологічну природу громадянської ідентичності та її динаміку / Н. Хазратова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: громадянська ідентичність, етнонаціональна ідентичність, організаційна ідентичність Варягіна, Аліна. Особливості громадської участі молоді в соціально-політичних умовах сучасності / А. Варягіна. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: громадська інтернет-участь, громадська участь молоді, соціальні інтернет-мережі Мирончак, Катерина. Вплив практики усвідомлення власної смертності на організацію життєвого досвіду особистості / К. Мирончак. - С.89-93. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: життєвий досвід, практика, смерть Клименко, Анастасія. Міжособистісне спілкування як соціально-психологічний чинник готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі / А. Клименко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: адаптація, гра, дизонтогенез Рафіков, Олександр. Вивчення уявлень студентів про соціальний оптимізм за допомогою констатувального експерименту / О. Рафіков. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дослідження уявлення, оптимізм, соціальний оптимізм Бєрющева, Ірина. Індивідуально-психологічні особливості жінок-домогосподарок з різним рівнем комунікативної залежності / І. Бєрющева. - С.104-108. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: домогосподарка, емоційна стабільність, жінка Бевз, Галина. Особливості уявлень про сім’ю у чоловіків двох поколінь / Г. Бевз, Г. Колпакова. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дружина, покоління, сім’я Склярук, Анастасія. Проблемна сім’я як предмет соціальної психології: труднощі визначення й операціоналізації / А. Склярук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дисфункціональна сім’я, критерії проблемності, проблемна сім’я Савченко, Юрій. Батьківство в аспекті перинатальної психології / Ю. Савченко. - С.119-122. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: материнство, батьківство, вагітність Теплюк, Анна. Особливості формування довільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку / А. Теплюк. - С.123-127 Кл.слова: довільна поведінка, дошкільники, батьківсько-дитячі стосунки Коток, Марія. Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку / М. Коток. - С.128-132. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: діти дошкільного віку, ідентифікація, ідентичність Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Теплюк, Анна. Особливості формування довільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / А. Теплюк> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3. - С. 123-127, DOI 10.28925/2078-1687.2016.3.123127 . - ISSN 2078-1687
Рубрики: Психологія--соціальна психологія--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- довільна поведінка -- батьківсько-дитячі стосунки Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 34–39. - Зміст: Формування довільних дій у грі ; Дотримання правил як показник розвитку ; Особливості рухливої гри дошкільників різного віку. Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- рухливі ігри -- гра -- довільні дії -- довільна поведінка -- розвиток -- дошкільники -- дотримання правил -- рухливі ігри -- вікові особливості Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Соловйова, Л. Розвиваємо довільну поведінку дитини / Л. Соловйова> // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 4-10 Кл.слова (ненормовані): дошкільне дитинство -- дошкільна зрілість -- рівень довільного розвитку дитини -- мимовільна поведінка -- довільна поведінка -- дії за зразком -- дії за інструкцією Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Т 34 Теплюк, Анна Анатоліївна. Емоційні переживання як чинник розвитку довільної поведінки дітей дошкільного віку в умовах сім’ї : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Теплюк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - 20 с.
Рубрики: Вікова психологія--дитяча психологія--дошкільний вік--Автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): довільна поведінка -- батьківсько-дитячі стосунки -- співпереживання -- емпатія -- мінливі стани Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) |
> Шифр: О190803/2020/4 Журнал 2020р. № 4 Компанець, Наталія. Особливості довільної поведінки у дітей з РГДУ / Н. Компанець. - С.7-16 Кл.слова: довільна поведінка, розлад гіперактивності, дефіцит уваги Луценко, Любов. Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями / Л. Луценко [и др.]. - С.17-38 Інші автори: Семко А., Романовська О., Кучер Лілія, Корочкова Наталія Кл.слова: білінгвальний підхід, мультидисциплінарна команда, порушення слуху Баранець, Інна. Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / І. Баранець. - С.39-45 Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативний розвиток, корекційно-розвивальна робота Піканова, Наталія. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Н. Піканова. - С.46-61 Кл.слова: соціалізованість, спеціальна педагогіка, інклюзивна освіта Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра / Н. Коніна. - С.72-77 Кл.слова: теорія розуму, емоційний інтелект Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Компанець, Наталія. Особливості довільної поведінки у дітей з РГДУ / Н. Компанець> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - С. 7-16 . - ISSN 2307-4876 Кл.слова (ненормовані): довільна поведінка -- розлад гіперактивності -- дефіцит уваги Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Соловйова, Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя [Електронний ресурс] / Л. Соловйова. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 99-104, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): дитина старшого дошкільного віку -- довільна поведінка -- дошкільна зрілість -- регуляція Анотація: У статті розглянуто проблему готовності дитини до школи в умовах сучасних освітніх змін. Представлено праці науковців, в яких визначено роль довільної регуляції поведінки дитинидошкільника у формуванні її готовності до школи. Проаналізовано пропоновані ними методики вивчення розвитку у дітей здатності до довільної регуляції, націлені на дослідження вміння дітей підпорядкувати своїх дії словесній інструкції, зразку, правилу гри; на виявлення рівня розвитку довільної уваги і сприймання, здатності до цілеспрямованого пошуку рішення;на встановлення можливості дошкільників зосереджуватися на меті, активно досягати значимих цілей, долати труднощі. Наголошено на тому, що кращі результати розвитку довільної регуляції поведінки діти демонструють під час діагностики, організованої у формі сюжетно-рольової гри, гри з правилами або ігрового завдання. Виокремлено регулятивний компонент діяльності як критерій комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя. Розкрито сутність поняття та визначено показники його прояву у дитячій діяльності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |