Н 34 Наукові студії студентів-грінченківців : журнал студентських наук. праць. № 1 (8) / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 66 с. - 30.6 грн.
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): Всеукраїнський конкурс -- волонтерська робота -- романістика Дод.точки доступу: Жакун, В. Пономаренко, Г. Свяженіна, М. Сліпець, І. Чеповецька, Л. Цибаровська, Н. Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Н 34 Хрієнко, Дарина. Психологічні особливості морального розвитку у дітей старшого дошкільного віку / Д. Хрієнко ; наук. керівник: Г. В. Бєлєнька, О. М. Гріньова> // Наукові студії студентів-грінченківців : журнал студентських наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1 (8). - С. 6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- емоційний компонент -- моральне виховання -- студентські наукові праці Дод.точки доступу: Бєлєнька, Галина Володимирівна \наук. керівник.\ Гріньова, О. М. \наук. керівник.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Б 11 Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (15 назв) . - ISSN 2304-0629
Кл.слова (ненормовані): АСЕРТИВНІСТЬ -- АСЕРТИВНА ПОВЕДІНКА -- УПЕВНЕНІСТЬ -- САМООЦІНКА -- КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ -- ЕМОЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ -- НОНКОНФОРМІЗМ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ Анотація: Розглянуто проблему психологічних умов розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності. Наголошено на актуальності її вивчення в умовах нестабільного розвитку українського суспільства. Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити поняття "асертивність" як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, афективного та поведінкового компонентів. Надано результати емпіричного дослідження прояву основних компонентів асертивності у студентської молоді на констатувальному і формувальному етапах. Акцентовано на потребі впровадження в систему освіти засобів психологічного впливу, що дають змогу сформувати в особистості впевнену поведінку, вміння розуміти свій емоційний стан і стан партнерів по спілкуванню, усвідомлення своїх цілей і мотивів діяльності. Дод.точки доступу: Літвінова, О. В. Загірняк, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Б 11 Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Ніна Білоконна> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 43–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Групи продовженого дня--навчально-виховна робота--початкова школа Кл.слова (ненормовані): навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність -- початкова школа Анотація: Статтю присвячено проблемі успішної організації навчально-виховної роботи групи продовженого дня у системі початкової ланки освіти. Емоційний компонент виступає однією з важливих умов створення такого педагогічного керованого середовища, яке сприяє індивідуальному розвитку кожного учня як особистості, формуванню візнавальної активності молодших школярів та закріпленню засвоєних ними знань, умінь і навичок. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 89-93, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): емоційний компонент -- інновації -- когнітивний компонент -- комунікативна компетентність -- освітній процес -- поведінковий компонент Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку [Електронний ресурс] / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 122-125, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.122125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): емоційний компонент -- когнітивний компонент -- мотиваційний компонент -- поведінково-вольовий компонент Анотація: У статті викладено загальну стратегію експериментального дослідження громадянської активності студентів. Представлено діагностичний інструментарій для вивчення рівнів і чинників сформованості громадянської активності студентів. Проаналізовано рівень сформованості громадянської активності у студентів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Саврасова-В’юн, Тетяна Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний) |