Шифр: П131260/2022/1/2
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 1/2
Зміст:
Овадюк, Ірина. Знайомство з психологом. Підвищення обізнаності про психологічну діяльність / І. Овадюк. - С.6-13
Кл.слова: психолог, імідж, школа
Лишиться тільки попіл. Профілактика емоційного вигорання батьків. - С.14-31
Кл.слова: психічний стан, емоційно-вольова регуляція, кольоротерапія
Овадюк, Ірина. Побачити, відчути, допомогти. Протидія булінгу / І. Овадюк. - С.32-43
Кл.слова: шкільне насильство, словесний булінг, інтернет-булінг
Овадюк, Ірина. Перший раз - у 1-й клас! Що готує він для нас? Психологічне заняття для батьків майбутніх першокласників / І. Овадюк. - С.44-57
Кл.слова: шкільна адаптація, особливості адаптації
Зінов’єв, Олександр. Гра. Інструмент розвитку дитини в сучасному світі / О. Зінов’єв ; 58-67
Кл.слова: головні ознаки гри, структура дитячої гри, ігрова терапія
Нечипоренко, Наталія. Психічне здоров'я. Допомога особистості в кризових ситуаціях / Н. Нечипоренко, Н. Бездідько. - С.68-73
Кл.слова: соціально-економічний фактор, біологічний фактор, навколишнє середовище
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Василюк, Олена.
    Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Василюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 164-182, DOI 10.28925/2312-5829.2024.111 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- емоційно-вольова регуляція -- рефлексія -- емоційна стійкість
Анотація: У сучасній вищій школі пріоритетне місце займає компетентнісний підхід, який відіграє важливу роль у концептуальних змінах, що відбуваються у сфері освіти. Майбутній високваліфікований фахівець, який засвоїв освітню програму, повинен мати низку компетентностей, що відповідають певним видам діяльності. Серед них – здоров’язбережувальна компетентність педагога, як інтегративна професійно-особистісна якість, що забезпечує охорону життя та здоров’я, формування культури здорового та безпечного способу життя суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)