82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка; ред. А. Р. Волков. - Чернівці : Рута, 1966 - .
   Випуск 8, 65. - 2002. - 143 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 966-568-492-2 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальне літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Волков, А. Р. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


811.161.2’373.4(038)
Б 59


    Бибик, Світлана Павлівна.
    Словник епітетів української мови [Текст] / С. П. Бибик, Л. О. Пустовіт, С. Я. Єрмоленко ; Інститут української мови НАН України, Український науково-виробничий центр "Рідна мова". - Київ : Довіра, 1998. - 431 с. - (Словники України). - ISBN 966-507-059-2 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Словники

Кл.слова (ненормовані):
словник -- епітети -- українська мова
Дод.точки доступу:
Пустовіт, Л.О.
Єрмоленко, С.Я.
Інститут української мови НАН України
Український науково-виробничий центр "Рідна мова"


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)


Шифр: В353859/2019/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 5
Зміст:
Гавриш, Наталія. Середовищна модель - панацея? Ламаємо стереотипи / Н. Гавриш. - С.4-10
Кл.слова: розвивальне середовище, життєдіяльність дітей
Кляшторна, Ганна. Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти / Г. Кляшторна, Т. Амбражевич. - С.11-15
Кл.слова: явища природи, пізнавальний розвиток, метеорологічна станція
Афанасьєва, Олена. Як працюють "знайки": дослідна лабораторія в дитячому садку / О. Афанасьєва, О. Чаюн. - С.16-21
Кл.слова: новітні технології, інформатизація
Кононко, Олена. Досвід особистості - ключові поняття оновленої прогами "Я у Світі" / О. Кононко. - С.22-26
Кл.слова: структура, зміст освіти, тактика реалізації
Готуємося до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь. Чек-ліст. - С.27-29
Швидка медична допомога в літній період. Шпаргалка / 30
Бойко, Наталія. Дистаційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google classroomза 10 кроків / Н. Бойко. - С.31-39
Лахнеко, Ірина. Lightshot: зробіть скриншот без зайвих рухів / І. Лахнеко. - С.39-42
Кл.слова: комп'ютер, програма для скриншотів, знімок екрана
Уникаємо ознак "комп'ютерного обличчя". Пам'ятка. - С.43
Емоційне вигорання педагогів: як розпізнати. Пам'ятка. - С.44-45
Як позбутися темних кіл під очима. Пам'ятка. - С.46
Безсонова, Ольга. Вчимося діяти у конфліктах із батьками / О. Безсонова. - С.47-50
Кл.слова: конфліктні ситуації
Вільгоцька, Наталія. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Н. Вільгоцька. - С.51-55
Кл.слова: ігри з піском, мовно-ритмічні ігри
Бойко, Олена. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / О. Бойко. - С.56-58
Кл.слова: персоніфікація, епітети, порівняння
Ясентюк, Світлана. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / С. Ясентюк. - С.55-64
Кл.слова: Дьєнеш Золтан, математичний розвиток
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Бойко, Олена.
    Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / О. Бойко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2019. - № 5. - С. 56-58

Кл.слова (ненормовані):
персоніфікація -- епітети -- порівняння

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Andronova, M.
    Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft [Текст] = Особливості функціонування епітетів у коротких оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта / M. Andronova, Y. Torhovets // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
література жахів -- “cosmic horror” -- стилістичні прийоми -- епітети (зорові, слухові, нюхові) -- побоювання -- відраза
Анотація: У роботі розглянуто роль епітетів у створенні містичної атмосфери та виклику у читача відчуття страху і огиди в оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта. Особливістю «cosmic horror» у досліджуваних роботах є використання епітетів з метою апеляції до сенсорних почуттів, які є потужним інструментом створення огидних і моторошних образів та відчуттів. За допомогою міждисциплінарного підходу епітети було проаналізовано відповідно до каналу сприйняття інформації та розподілено на три групи: зорові, слухові та нюхові. Було з’ясовано, що зорові епітети становлять домінуючу групу.
Дод.точки доступу:
Torhovets, Y.
Торговець Ю.
Андронова М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Долгушева, О.
    Мовно-стилістичні домінанти художньої презентації жахливого у змалюванні атмосфери Е. По та М. Гоголем [Текст] / О. Долгушева // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 60-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
жахливе -- художній простір -- стилістичний засіб -- опис -- текстуальний прийом
Анотація: Статтю присвячено розгляду мовно-стилістичних засобів створення атмосфери жаху у прозових творах Едгара По та Миколи Гоголя. Категорію жахливого у творчості По й Гоголя реалізовано на рівні системи персонажів, часопростору, атмосфери тощо. Саме остання постала предметом цього дослідження. Автором статті вивчаються основні засоби художньої виразності, текстуальні прийоми й мовно-стилістичні засоби, за допомогою яких митці слова естетизують жахливе у змалюванні атмосфери. У результаті дослідження автор доходить висновку про те, що в розглянутих творах американського та українського письменників серед мовно-стилістичних засобів найчисельнішими є епітети й метафори, що передовсім наявні у чисельних описових пасажах, у тому числі інтер’єрних, екстер’єрних та пейзажних. Розглянуті тропеїчні засоби мають окрім іншого символічні конотації. Типологічні розбіжності спостерігаються у реалізації авторського задуму письменників стосовно динаміки розгортання атмосфери жаху, використання елементів кольоропису та «передбачення».

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)