Р 65 Розуміння та інтерпретація життєвого досвіду як чинник розвитку особистості : монографія / Нац. акад. пед. наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; за ред. Н. В. Чепелєвої. - Київ : Імекс-ЛТД, 2013. - 276 с. - ISBN 978-966-189-197-4 : 20.00 грн.
Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): тлумачення особистості -- життєвий досвід -- наративна психологія -- особистісне зростання -- наративні практики Дод.точки доступу: Чепелєва, Н. В. \ред.\ Національна академія педагогічних наук України Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) |
> Шифр: П875300957/2016/3 Журнал 2016р. Вип. 3 Лозова, Ольга. Психологія VS практична психологія? Освітянський відгомін наукової дискусії / О. Лозова. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища освіта в Україні, методологія діяльності, порівняльний аналіз Омельченко, Людмила. Проблеми гендерної психології у науковій спадщині С. Балея / Л. Омельченко. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Балей Степан-Максим, про нього, андрогінія, гендерна психологія Кутішенко, Валентина. Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології / В. Кутішенко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: духовна практика, духовність, любов Яценко, Тамара. Методологія глибинного пізнання психіки суб’єкта / Т. Яценко, О. Поляничко, О. Педченко. - С.23-30. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: глибинна корекція, глибинне пізнання, імовірне прогнозування Побірченко, Неоніла. Здоров’язбережувальні орієнтири організаційної культури навчання молодших школярів / Н. Побірченко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: здоров’язбережувальні орієнтири, молодші школярі, організаційна культура Зелінська, Тетяна. Розвиток амбівалентності особистості у юнацтві у контексті особистісно-інтегративної концепції / Т. Зелінська. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: амбівалентність особистості, дезінтегральне - Я, інтегральне - Я Біла, Ірина. Твoрчість: стратегії та тенденції мисленнєвої діяльності / І. Біла. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: стратегіальна організація мислення, стратегіальна тенденція, творча діяльність Ліщинська, Олена. Інтерактивні потреби особистості як чинник автономності або залежності / О. Ліщинська. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: автономність особистості, залежність особистості, потреби особистості Журавльова, Лариса. Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів / Л. Журавльова, М. Шпак. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: емоційний інтелект, емоції, емоційна саморегуляція Осадько, Олеся. Комунікативні умови розвитку саногенного потенціалу особистості / О. Осадько. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: життєздатність, засвоєння смислових суперечностей, психологія допомога Сорокіна, Олена. Зміст уявлень студентів-психологів про специфіку майбутньої професійної діяльності / О. Сорокіна. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професія, професійні уявлення, психолог Кочубейник, Ольга. Агональність дискурсу та ресурси її реалізації / О. Кочубейник. - С.66-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дискурсивна боротьба, змагальність, символічна влада Петрунько, Ольга. Соціалізація студентів у віртуальних соціальних мережах: актуальність проблеми / О. Петрунько. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: альтернативні масові комунікації, віртуальні соціальні мережі, мережеве суспільство Хазратова, Нігора. До питання про психологічну природу громадянської ідентичності та її динаміку / Н. Хазратова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: громадянська ідентичність, етнонаціональна ідентичність, організаційна ідентичність Варягіна, Аліна. Особливості громадської участі молоді в соціально-політичних умовах сучасності / А. Варягіна. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: громадська інтернет-участь, громадська участь молоді, соціальні інтернет-мережі Мирончак, Катерина. Вплив практики усвідомлення власної смертності на організацію життєвого досвіду особистості / К. Мирончак. - С.89-93. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: життєвий досвід, практика, смерть Клименко, Анастасія. Міжособистісне спілкування як соціально-психологічний чинник готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі / А. Клименко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: адаптація, гра, дизонтогенез Рафіков, Олександр. Вивчення уявлень студентів про соціальний оптимізм за допомогою констатувального експерименту / О. Рафіков. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дослідження уявлення, оптимізм, соціальний оптимізм Бєрющева, Ірина. Індивідуально-психологічні особливості жінок-домогосподарок з різним рівнем комунікативної залежності / І. Бєрющева. - С.104-108. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: домогосподарка, емоційна стабільність, жінка Бевз, Галина. Особливості уявлень про сім’ю у чоловіків двох поколінь / Г. Бевз, Г. Колпакова. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дружина, покоління, сім’я Склярук, Анастасія. Проблемна сім’я як предмет соціальної психології: труднощі визначення й операціоналізації / А. Склярук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дисфункціональна сім’я, критерії проблемності, проблемна сім’я Савченко, Юрій. Батьківство в аспекті перинатальної психології / Ю. Савченко. - С.119-122. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: материнство, батьківство, вагітність Теплюк, Анна. Особливості формування довільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку / А. Теплюк. - С.123-127 Кл.слова: довільна поведінка, дошкільники, батьківсько-дитячі стосунки Коток, Марія. Теоретичні засади проблеми формування особистісної ідентичності дитини дошкільного віку / М. Коток. - С.128-132. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: діти дошкільного віку, ідентифікація, ідентичність Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Мирончак, Катерина. Вплив практики усвідомлення власної смертності на організацію життєвого досвіду особистості [Текст] / К. Мирончак> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3. - С. 89-93, DOI 10.28925/2078-1687.2016.3.8993. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
Рубрики: Психологія--Особистість--Свідомість--Усвідомлення Кл.слова (ненормовані): життєвий досвід -- практика -- смерть Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук, Тамара Поліщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 41–45. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Авторські програми--життєві компетенції--початкова школа Кл.слова (ненормовані): авторські програми -- навчально-виховна програма -- життєві компетенції -- адаптація -- гуманізація -- життєвий досвід -- концентризм -- компетентність -- патріотизм -- морально-етичне виховання -- духовне виховання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про впровадження розвивальної навчально-виховної програми "Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці" в початковій школі. Це – результат багаторічного авторського досвіду за активного організаційного сприяння заступника директора Білоцерківської ЗОШ № 17 З. В. Новохацької. Дод.точки доступу: Поліщук, Т. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / В. Поліщук, Т. Поліщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 53–57. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Авторські програми--життєві компетенції--початкова школа Кл.слова (ненормовані): авторські програми -- навчально-виховна програма -- життєві компетенції -- екологічне виховання -- мистецтво -- економіка -- здоровий спосіб життя -- компетентність -- життєвий досвід -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про впровадження розвивальної навчально-виховної програми "Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці" в початковій школі. Це – результат багаторічного авторського досвіду за активного організаційного сприяння заступника директора Білоцерківської ЗОШ № 17 З. В. Новохацької. Дод.точки доступу: Поліщук, Т. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) Прим.1 (Ф3) зайнятий |
Д 30 Деміріджі, Тетяна Василівна. Розвиток ідентичності дитини в умовах прийомної сім’ї : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Деміріджі ; наук. керівник Г. М. Бевз ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 20 с.
Рубрики: Вікова психологія--Розвиток особистості--Автореферати дисертацій Педагогічна психологія--Прийомні сім’ї--Автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): прийомна дитина -- психологічний супровід -- життєвий досвід Дод.точки доступу: Бевз, Галина Михайлівна \наук. керівник.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) |
Д 30 Деміріджі, Тетяна Василівна. Розвиток ідентичності дитини в умовах прийомної сім’ї : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Деміріджі ; наук. керівник Г. М. Бевз ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Державний вищий навчальний заклад "Унівенрситет менеджменту освіти". - Київ, 2016. - 217 арк.
Рубрики: Вікова психологія--Розвиток особистості--Дисертації Педагогічна психологія--Прийомні сім’ї--Дисертації Кл.слова (ненормовані): прийомна дитина -- психологічний супровід -- життєвий досвід Утримувачі документа: Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б Дод.точки доступу: Бевз, Галина Михайлівна \наук. керівник.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Державний вищий навчальний заклад "Унівенрситет менеджменту освіти" Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |