С-60 Соловієнко, В. О. Загальна психологія : посібник для самостійної роботи / В. О. Соловієнко. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2000. - 48 с. - бібліогр. на поч. розд. - 1.50 грн.
Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): психіка -- рефлекс -- свідомість -- несвідоме -- чутливість -- тропізм -- ідеал -- мотив -- звичка -- інтерес -- самооцінка Примірників всього: 268 Бульвар І. Шамо, 18/2 (268) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (268) |
О 77 Островська, Л. Ф. Виховання культури поведінки дошкільників : рекомендовано МОН України / Л. Ф. Островська ; ред. Г. В. Гончарук ; рецензент: Б. І. Коротяєв, Л. К. Ігнатова. - Київ : Радянська школа, 1975. - 118 с. - (Бібліотека дошкільного працівника). - 0.75 грн.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Культура поведінки--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): Культура поведінки -- звичка -- культура почуттів -- виховання тактовності Дод.точки доступу: Гончарук, Г. В. \ред.\ Коротяєв, Б. І. \рецензент.\ Ігнатова, Л. К. \рецензент.\ Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
Р 15 Радченко, Сергій. Книга vs. комп'ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 18-20. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Моральне виховання--звичка до читання Кл.слова (ненормовані): заохочення до читання -- книги -- виховне значення Анотація: Автор статті проводить аналіз і надає поради батькам щодо читання дітьми книжок. Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: Ш872624/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Тірон, Лідія. Імідж сучасної школи: теорія і практика / Л. Тірон, С. Ізбаш, О. Хмельова. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: імідж, сучасна школа Тірон, Лідія. 10 секретів формування іміджу школи / Л. Тірон. - С.6-15. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: імідж, школа, педагогічний колектив Албул, Галина. "Шлях до себе": модель виховної системи класу / Г. Албул. - С.16-27 Кл.слова: освіта, класний керівник Якою має бути сучасна школа?. - С.28-31 Кл.слова: креативність, мобільність, сучасна школа Дудник, Катерина. 6 звичок високоемпатійних людей / К. Дудник. - С.32-35 Кл.слова: емпатія, звичка Гончаренко, Тетяна. 7 способів поліпшити емоційний інтелект / Т. Гончаренко. - С.36-37 Кл.слова: емоційний інтелект, пауза, емпатія Гудзь, Вікторія. Лідерами не народжуються. Чому школі варто формувати лідерські якості в учнів / В. Гудзь. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: лідерство, сучасна молодь, лідерство та колектив Гудзь, Вікторія. Шкільні об’єднання ситуації успіху та учнівське самоврядування. Секрети формування лідерських якостей / В. Гудзь. - С.44-56. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагог-організатор, шкільне об’єднання учнів початкових класів Левонтюк, Людмила. Симфонія чисел: від математики до музичного мистецтва / Л. Левонтюк. - С.58-76. - Бібліогр. в кінці ст. Дарій, Марина. 11 заповідей молодого педагога / М. Дарій. - С.78-83 Кл.слова: педагог Батіг чи пряник: як боротися із запізненням учнів на урок?. - С.84-89 Кл.слова: урок, учень Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Дудник, Катерина. 6 звичок високоемпатійних людей [Текст] / К. Дудник> // Школа. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 2. - С. 32-35 Кл.слова (ненормовані): емпатія -- звичка Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Пушиліна, С. О. Життя без шкідливої звички: варто замислитись… (попередження тютюнопаління серед учнів 8–11-х класів) / С. О. Пушиліна, О. М. Яровинська> // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2018. - N 3. - С. 24-28. - Бібліогр.: 4 назви Кл.слова (ненормовані): тютюнопаління -- урок-діалог -- психологічний практикум -- шкідлива звичка -- здоровий спосіб життя Дод.точки доступу: Яровинська, О. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: Д357007/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Микитюк, Володимир. Ще раз про «гнилу пасивність» українського вчительства та «сором перед чужими» / В. Микитюк. - С.2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Семків, Ганна. Дослідницькі завдання з морфології, синтаксису й пунктуації. На матеріалі поетичних творів Ліни Костенко / Г. Семків. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Немировська, Наталія. Узагальнення та систематизація знань учнів із теми «Прислівник» 7 клас / Н. Немировська. - С.13-17 Немировська, Наталія. Магія кавових зернят. Загальна характеристика частин мови 6 клас / Н. Немировська. - С.18-21 Решетняк, Тетяна. Шевченко ближче, ніж ти думаєш. Вивчаємо творчість Кобзаря в 6 класі / Т. Решетняк. - С.22-24 Якимів, Оксана. Дитяча душа у великому та складному світі. Вивчаємо поезію Тараса Шевченка «Мені тринадцятий минало…» 7 клас / О. Якимів. - С.25-28 Яременко, Василь. "Як згадаю тебе, краю, заплаче серденько…» Пам’ять як згадування у Тараса Шевченка / В. Яременко. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст. Боронь, Олександр. Портрет Абази пензля Шевченка. Ще раз про ідентифікацію зображеної / О. Боронь. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст. Задорожній, Василь. Задавнена звичка не розуміти Шевченка / В. Задорожній. - С.41-48. - Бібліогр. в кінці ст. Ющук, Іван. Українська мова - державна / І. Ющук. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст. Масенко, Лариса. Юрій Шевельов про національні проблеми України у світлі досвіду інших народів / Л. Масенко. - С.55-57. - Бібліогр. в кінці ст. Роздольська, Ірина. «Тим, що впали»: у світі поезії Українських Січових Стрільців / І. Роздольська. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Задорожній, Василь. Задавнена звичка не розуміти Шевченка [Текст] / В. Задорожній> // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2021. - N 3. - С. 41-48. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): Тарас Шевченко -- коментар -- метафора -- троп -- шевченкознавство Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Волянюк, А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання / А. С. Волянюк> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 56-66, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): стала мотивація -- дистанційне навчання -- змішане навчання -- мотив -- здобувач освіти Анотація: У статті розглянуто проблеми реалізації дистанційного та змішаного форматів навчання, труднощі підвищення сталої мотивації у здобувачів освіти, шляхи вирішення цих проблем та труднощів. Визначено мотиви, що спонукають вчитися в таких умовах дорослих здобувачів: самостверджувальні, матеріальні, соціальні, внутрішні, мотиви підстрахування та дозвіллєві. Акцентовано, що мотивація є джерелом та чинником, який спонукає до навчальної діяльності та підвищення рівня професійної компетентності майбутніх педагогів. Труднощі реалізації дистанційного формату об`єднано у 4 групи: особистісні труднощі (початкова невисока внутрішня мотивація здобувача, звичка до жорсткого контролю з боку викладача, слабка самоорганізація здобувачів освіти, відсутність емоційно-психологічного контакту з колегами по навчанню, невисока відповідальність, відсутність відчуття приналежності до групи в здобувачів освіти), організаційні проблеми (нечітка організація курсу, проблеми з доступом до певних навчальних ресурсів), професійні (недостатній професійний рівень як в області володіння комп'ютером, так і в подачі матеріалу без адаптації до дистанційного формату), технічні (нестійкий доступ в Інтернет, відсутність необхідного технічного або програмного забезпечення). Увагу приділено таким стратегічно важливим компонентам, як увага, впевненість, задоволеність. В статті проаналізовані засоби впливу на кожен компонент в умовах змішаного навчання. Застосування матеріалів, описаних в статті, буде сприяти підтримці і підвищенню мотивації навчання в змішаній та дистанційній формі, допоможе мінімізувати зазначені вище ризики труднощі та проблеми. Наведено конкретні приклади засобів та інструментів: під час реалізації освітнього процесу в умовах змішаного навчання ефективним є чітко визначений зворотний зв`язок, створення «ситуації успіху», формулювання цілей всього курсу і окремих модулів, рефлексія досвіду дистанційного навчання за допомогою заповнення спеціально розроблених анкет і виконання завдань рефлексивного характеру. Інструментарій можна розширити за допомогою додаткових функцій вже відомих платформ та засобів – сесійні зали та керування екраном на платформі ZOOM для онлайн-конференцій, google-форми для тестування здобувачів з обраної теми з подальшим збиранням відповідей та їх аналізом, застосунки та сервіси Learningapps, Mentimeter, онлайн дошки AWWapp та ін. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |