Ганаба, Світлана. Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 1. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: якість вищої освіти качество высшего образования Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- качество образования -- мережеві технології -- саморозвитик особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективізму -- принцип коннективизма -- сетевые технологии Анотація: Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технології у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, віткритістю й доступністю. Доведено, що визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Є примірники у відділах: Ф3 (11.01.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) Ф2 (12.01.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |
Бакіров, Віль (доктор соціологічних наук; професор; академік НАН України; академік НАПН України). Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв Рубрики: Реформирование высшего образования в Украине Реформування вищої освіти в Україні Кл.слова (ненормовані): університетський консорціум -- университетский консорциум -- вища освіта -- высшее образование -- якість освіти -- качество образования -- регіональна політика розвитку вищих навчальних закладів -- региональная политика развития высших учебных заведений -- об'єднання зусиль у галузі підготовки висококваліфікованих кадрів -- объединение усилий в области подготовки высококвалифицированных кадров Анотація: Розглянуто практику створення і функціонування Харківського університетського консорціуму, показано переваги системної інкорпорації ресурсів вишів окремо взятого регіону в реалізації положень нової редакції Закону України "Про вищу освіту", окреслено перспективні напрями діяльності такого об'єднання в контексті забеспечення якості вищої освіти. Дод.точки доступу: Бєлова, Людмила (доктор соціологічних наук, професор, директор Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, президент Харківського університетського консорціуму) Є примірники у відділах: Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Д 25 Дебич, М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 41-50 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Болонський процес вищої освіти Болонский процесс высшего образования Кл.слова (ненормовані): імплементація -- имплементация -- інтернаціоналізація -- интернационализация -- подвійні/спільні дипломи -- двойные / совместные дипломы -- мобільність -- мобильность -- якість освіти -- качество образования -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс Анотація: Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |