МОНУ
    Наказ N 609 від 08.06.2018р. про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти / МОНУ // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - С. 2-8

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна навчальна програма -- індивідуальний освітній план -- команда супроводу -- порядок організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Україна. М-во освіти і науки.
    Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод) . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Законодавчі і директивні матеріали

   Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали


Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





   
    Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Лист МОН України від 13.11.2018 N1/9-691 // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 12. - С. 44-50

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивні групи -- діти з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- індивідуальна програма розвитку

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Скрипник, Т.
    Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти [Електронний ресурс] / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 23-29, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експертний коучинг -- інклюзивне навчання -- команда супроводу -- компетентність педагогів
Анотація: У статті аналізуються шляхи підвищення фахової компетентності педагогів міждисциплінарних команд супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Автори доходять висновку щодо доречності застосування коучингу для оволодіння фахівцями супроводу інклюзивними технологіями, а також здатністю працювати у режимі командної взаємодії. Представлено структуру навчально-тренінгової програми з опорою на модель ефективного керування командою, а також результати проведеного навчання 9 команд супроводу за цією програмою. Проаналізовано досягнення учасників команди супроводу щодо впровадження інклюзивних технологій, що передбачають перетворення освітнього середовища та реалізацію процесу успішного навчання і розвитку усіх учнів, у тому числі, учнів з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бірюкова, К.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)