Скрипник, Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти [Електронний ресурс] / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 23-29, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): експертний коучинг -- інклюзивне навчання -- команда супроводу -- компетентність педагогів Анотація: У статті аналізуються шляхи підвищення фахової компетентності педагогів міждисциплінарних команд супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Автори доходять висновку щодо доречності застосування коучингу для оволодіння фахівцями супроводу інклюзивними технологіями, а також здатністю працювати у режимі командної взаємодії. Представлено структуру навчально-тренінгової програми з опорою на модель ефективного керування командою, а також результати проведеного навчання 9 команд супроводу за цією програмою. Проаналізовано досягнення учасників команди супроводу щодо впровадження інклюзивних технологій, що передбачають перетворення освітнього середовища та реалізацію процесу успішного навчання і розвитку усіх учнів, у тому числі, учнів з особливими освітніми потребами. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Бірюкова, К. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |