С 91 Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники Кл.слова (ненормовані): сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Андрущенко, В. П. \редколегія.\ Хоружа, Л. Л. \редколегія.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Т 93 Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції Кл.слова (ненормовані): традиції -- перспективи -- сучасність Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\ Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\ Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\ Д., В. Добрянський Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 6 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Л 13 Лавріненко, Олександр. Педагогічна майстерність в історико-педагогічному вимірі: теорія, практика, поступ [Текст] : монографія / О. Лавріненко ; ред. Л. П. Вовк ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : [Богданова А. М.], 2009. - 328 с. - ISBN 978-966-2184-08-2 : 35.00 грн.
Рубрики: Педагогічна майстерність--Монографії Кл.слова (ненормовані): педагогічна майстерність -- Україна -- підготовка вчителя -- зміст -- історія -- становлення -- педагогічні вміння -- наставник -- Києво-Могилянська академія -- мисленнєво-мовленнєва діяльність -- комунікативна діяльність -- духовні школи -- професійна компетентність -- педагогічні здібності -- Ніжинський історико-філологічний інститут князя Безбородька -- професійно-ціннісні орієнтації -- жіноча освіта -- жіночі заклади освіти -- педагогічна техніка -- новаторський педагогічний досвід -- новаторство -- Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка -- вчителі -- педагоги -- підготовка Анотація: У монографії розглядаються ідеї та практичний досвід становлення педагогічної майстерності в освітньо-виховних системах педагогічних закладів України середини XVI-XX ст. Дод.точки доступу: Вовк, Л. П. \ред.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Мандрівка до Діда Мороза : квест для дітей середньої/старшої групи> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 18-21 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- комунікативна діяльність -- міжпредметні зв'язки -- образотворча діяльність -- заняття з математики -- ознайомлення з довкіллям -- читання віршів Анотація: Подано квест для дітей середньої/старшої групи, який доречно проводити як міні-проект протягом тематичного дня чи тижня або ж організувати інтегроване заняття чи розвагу. В такому підході поєднуються на основі міжпредметних зв'язків різні види дитячої діяльності: ігрова, комунікативна, пізнавальна, дослідницька, перетворювальна, образотворча, музична тощо. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: О190803/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва. - С.7-13 Кл.слова: інклюзивне навчання, спеціальна освіта Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / О. Мартинчук. - С.14-28 Кл.слова: соціально-інклюзивна модель, педагогічний коучинг, профіль педагога Ефименко, М. Онтогенетиетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / М. Ефименко, М. Мога. - С.29-35 Кл.слова: предметно-маніпулятивна діяльність, спастика, руховий розвиток Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу / І. Мартиненко. - С.36-44 Кл.слова: комунікативна діяльність , психокорекційна система, діти старшого дошкільного віку ХохлінаО. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / ХохлінаО. - С.45-54 Кл.слова: учні з обмеженими інтелектуальними можливостями Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти / К. Зелінська-Любченко. - С.55-63 Кл.слова: моторна алалія, індивідуалізація, план корекції Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / І. Луценко. - С.64-71 Кл.слова: інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору (на прикладі Запорізької області) / Т. Озерова. - С.72-84 Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / З. Удич. - С.85-96 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
A80 Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
A80 Економова, Ольга Серафимівна. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова> // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : зб. наук. пр. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1. - С. 73-77. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: культура--музичне мистецтво--музична освіта Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- професійна компетентність -- інноваційна діяльність Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу [Текст] / І. Мартиненко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 1. - С. 36-44 Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- психокорекційна система -- діти старшого дошкільного віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 40-52 . - ISSN 2307-4876 Кл.слова (ненормовані): екзистенціально-суб'єктний підхід -- комунікативна діяльність -- спілкування -- методологія -- принципи -- дошкільники -- затримка психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: О190803/2019/1 Журнал 2019р. № 1 (89) Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8. Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото. Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото. Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл. Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото. Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О. Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв. Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Дошкільне виховання--Затримка психічного розвитку Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
М 29 Мартиненко, І. В. Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 120 с. - (Інклюзивна освіта). - ISBN 978-966-945-027-2 : 75.00 грн.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Дошкільна освіта--Підручники для корекційних навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- психокорекція -- мовленнєві ігри -- психологічні ігри -- робота з батьками -- інклюзивне навчання Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
Ш 95 Шульженко, Д. І. Основи психологічної корекції аутистичних порушень у дітей [Текст] : монографія / Д. І. Шульженко ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут корекційної педагогіки та психології. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - 385 с. - ISBN 978-966-660-552-1 : 10.00 грн.
Рубрики: Спеціальна психологія--Психокорекція--Монографії Аутизм--Діти з аутизмом--Монографії Кл.слова (ненормовані): аутистичні порушення -- розлади аутистичного спектру -- психічна структура особистості -- комунікативна діяльність -- корекційні засоби -- корекційне виховання -- психотерапія -- корекційна робота -- корекційна педагогіка -- супервізія Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Інститут корекційної педагогіки та психології Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |