378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


37.01(09)
Л 13


    Лавріненко, Олександр.
    Педагогічна майстерність в історико-педагогічному вимірі: теорія, практика, поступ [Текст] : монографія / О. Лавріненко ; ред. Л. П. Вовк ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : [Богданова А. М.], 2009. - 328 с. - ISBN 978-966-2184-08-2 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна майстерність--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- Україна -- підготовка вчителя -- зміст -- історія -- становлення -- педагогічні вміння -- наставник -- Києво-Могилянська академія -- мисленнєво-мовленнєва діяльність -- комунікативна діяльність -- духовні школи -- професійна компетентність -- педагогічні здібності -- Ніжинський історико-філологічний інститут князя Безбородька -- професійно-ціннісні орієнтації -- жіноча освіта -- жіночі заклади освіти -- педагогічна техніка -- новаторський педагогічний досвід -- новаторство -- Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка -- вчителі -- педагоги -- підготовка
Анотація: У монографії розглядаються ідеї та практичний досвід становлення педагогічної майстерності в освітньо-виховних системах педагогічних закладів України середини XVI-XX ст.
Дод.точки доступу:
Вовк, Л. П. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




   
    Мандрівка до Діда Мороза : квест для дітей середньої/старшої групи // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 18-21 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- комунікативна діяльність -- міжпредметні зв'язки -- образотворча діяльність -- заняття з математики -- ознайомлення з довкіллям -- читання віршів
Анотація: Подано квест для дітей середньої/старшої групи, який доречно проводити як міні-проект протягом тематичного дня чи тижня або ж організувати інтегроване заняття чи розвагу. В такому підході поєднуються на основі міжпредметних зв'язків різні види дитячої діяльності: ігрова, комунікативна, пізнавальна, дослідницька, перетворювальна, образотворча, музична тощо.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: О190803/2018/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва. - С.7-13
Кл.слова: інклюзивне навчання, спеціальна освіта
Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / О. Мартинчук. - С.14-28
Кл.слова: соціально-інклюзивна модель, педагогічний коучинг, профіль педагога
Ефименко, М. Онтогенетиетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / М. Ефименко, М. Мога. - С.29-35
Кл.слова: предметно-маніпулятивна діяльність, спастика, руховий розвиток
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу / І. Мартиненко. - С.36-44
Кл.слова: комунікативна діяльність , психокорекційна система, діти старшого дошкільного віку
ХохлінаО. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / ХохлінаО. - С.45-54
Кл.слова: учні з обмеженими інтелектуальними можливостями
Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти / К. Зелінська-Любченко. - С.55-63
Кл.слова: моторна алалія, індивідуалізація, план корекції
Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / І. Луценко. - С.64-71
Кл.слова: інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору (на прикладі Запорізької області) / Т. Озерова. - С.72-84
Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / З. Удич. - С.85-96
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


85.31р
A80


    Економова, Ольга Серафимівна.
    Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : зб. наук. пр. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1. - С. 73-77. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 85.31р + 74.58

Рубрики: культура--музичне мистецтво--музична освіта

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- професійна компетентність -- інноваційна діяльність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Мартиненко, І.
    Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу [Текст] / І. Мартиненко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 1. - С. 36-44

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- психокорекційна система -- діти старшого дошкільного віку

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Омельченко, І.
    Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 40-52 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
екзистенціально-суб'єктний підхід -- комунікативна діяльність -- спілкування -- методологія -- принципи -- дошкільники -- затримка психічного розвитку

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: О190803/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 (89)
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Омельченко, І.
    Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Дошкільне виховання--Затримка психічного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



376-056.2/3(076)
М 29


    Мартиненко, І. В.
    Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 120 с. - (Інклюзивна освіта). - ISBN 978-966-945-027-2 : 75.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Дошкільна освіта--Підручники для корекційних навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- психокорекція -- мовленнєві ігри -- психологічні ігри -- робота з батьками -- інклюзивне навчання

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)


159.922.76-056.34:616.896
Ш 95


    Шульженко, Д. І.
    Основи психологічної корекції аутистичних порушень у дітей [Текст] : монографія / Д. І. Шульженко ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут корекційної педагогіки та психології. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - 385 с. - ISBN 978-966-660-552-1 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна психологія--Психокорекція--Монографії

   Аутизм--Діти з аутизмом--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
аутистичні порушення -- розлади аутистичного спектру -- психічна структура особистості -- комунікативна діяльність -- корекційні засоби -- корекційне виховання -- психотерапія -- корекційна робота -- корекційна педагогіка -- супервізія
Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Інститут корекційної педагогіки та психології


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)