Шифр: Д357007/2015/3
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 3
Зміст:
Микитюк, Володимир. Про шкільну лектуру, ЗНО та програму з української літератури. Погляд крізь призму Франкових сентенцій / В. Микитюк. - С.2-7
Кл.слова: методика навчання, Франко Іван, тестування з української літератури
Ревчук, Софія. Завдання з української літератури для 5 класу ( ІІ семестр) : Початок див. у №9 за 2014 р., №2 за 2015 р. / С. Ревчук. - С.8-11
Кл.слова: план-конспект уроку, програмні твори, контроль
Іванцова, Людмила. Тарас Шевченко. “Іван Підкова”. Урок у 6 класі / Л. Іванцова. - С.12-14
Кл.слова: план-конспект уроку, козацькі ватажки, патріотизм
Туранська, Оксана. Завдання з розділу “Лексика”. На матеріалі творів Тараса Шевченка / О. Туранська. - С.15-21
Кл.слова: контроль знань, мовні одиниці, літературний матеріал
Губська, Ольга. Складне синтаксичне ціле, його основні ознаки. Урок у 9 класі / О. Губська. - С.22-25
Кл.слова: технологічна карта уроку, частини ССЦ, структурні типи ССЦ
Нерубайська, Любов. Олександр Чекмишев як представник новітньої української поезії. 11 клас / Л. Нерубайська. - С.26-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, верлібр, художні образи
Чекмишев, Олександр. Вирбане / О. Чекмишев. - С.29
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шляхова, Валентина. Методичний аспект аналізу лінгвістичної термінології. На матеріалі підручників з української мови для 5 класу / В. Шляхова. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільний підручник, навчальна програма, лінгвістичний термін
Білокінь, Ольга. "Ти вчиш нас бути собою”. Вектори діалогічності в текстах книг вражень відвідувачів Шевченкової могили в Каневі / О. Білокінь. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна лінгвістика, універсум, семіосфера
Задорожна, Альона. Лінгвокультуреми в мемуарному тексті Михайлини Коцюбинської / А. Задорожна, Р. Трифонов. - С.41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвокультурема, оцінка, експресивність
Ющук, Іван. Кий, Щек, Хорив і їхня сестра Либідь / І. Ющук. - С.44
Кл.слова: тлумачення імен, походження назв, українська мова
Вертій, Олексій. Шевченкознавство Івана Франка в контексті національного самопізнання та самоусвідомлення українців / О. Вертій. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідея, національність, свідомість
Саєнко, Валентина. Доля і постать Тараса Шевченка в культурному просторі Скандинавії / В. Саєнко. - С.51-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рецепція, культурний простір Скандинавії, перекладацтво
Мафтин, Наталія. Улас Самчук (1905-1987) / Н. Мафтин. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національний метанаратив, філософічний реалізм, епічне мислення
Пономарьов, Віталій. Різьблення окремішності : [рецензія] / В. Пономарьов. - С.61-62
Кл.слова: неісторичний народ, Слобожанщина, Наддніпрянщина
Александрова, Галина. Над текстами долі Володимира Рутківського : [рецензія] / Г. Александрова. - С.62-63
Кл.слова: дитяча література в Україні, дитяча фантазія, національна історія
Задорожний, Василь. Епізоди / В. Задорожний. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Білокінь, Ольга.
    "Ти вчиш нас бути собою”. Вектори діалогічності в текстах книг вражень відвідувачів Шевченкової могили в Каневі [Текст] / О. Білокінь // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2015. - N 3. - С. 35-40. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна лінгвістика -- універсум -- семіосфера

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)



811.112.2:070(430)
І 18


    Іваненко, С. М.
    Жанр “глоса” в німецькій газетній публіцистиці : монографія / С. М. Іваненко, В. І. Павлик ; Міністерство освіти і науки України), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова). - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - 267 с. : табл. - ISBN 978-966-931-103-0 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Німецька мова--Газетна публіцистика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна лінгвістика -- глоса
Дод.точки доступу:
Павлик, В. І.
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Kulish, A.
    Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) [Текст] = Мовленнєва особистість: комунікативний аспект (аналіз мовленнєвих актів у мовленні Шелдона Лі Купера у ТБ серіалі «Теорія великого вибуху») / A. Kulish // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва особистість -- мовні особливості -- мовленнєвий акт -- комунікативна компетентність -- комунікативна лінгвістика -- сильна мовленнєва особистість
Анотація: У статті розглядається мовленнєва особистість Шелдона Лі Купера в комунікативному аспекті. Метою статті є виявлення лінгвістичних особливостей мовлення Шелдона Лі Купера на основі класифікації, що здійснюється за параметром рівня володіння комунікативною компетенцією і поділяється на сильну, посередню та слабку мовленнєві особистості. Предметом цього дослідження є типологія мовленнєвих актів у висловлюваннях Шелдона Лі Купера. Відповідно, об’єктом є локуція висловлювань, що вказує на мовленнєву особистість Шелдона Лі Купера. Визначення рівня комунікативної компетенції Шелдона Лі Купера реалізується за наступними параметрами: креативність, рівень текстобудування будь-якої тематичної та жанрово-стилістичної оформленості; великий об’єм активного словника; володіння усіма функціонально-стильовими різновидами літературної мови; поєднання різностильових елементів мовлення, адекватне цілям і задачам спілкування; вільне володіння як усною так і письмовою формою мовлення та безпомилковий вибір форми мовлення у залежності від комунікативних цілей. Аналіз лексико-граматичних шарів мовлення Шелдона Лі Купера дає підстави віднести його мовленнєву особистість до певного типу (сильна, посередня (середня) чи слабка). Для реалізації мети були використані такі методи: описовий та структурний методи для характеристики типологічних ознак класифікації за рівнем комунікативної компетентності; контекстуальний аналіз та аналіз мовленнєвого акту для виявлення комунікативних намірів Шелдона Купера та його ставлення до розмови; метод лінгвістичного моделювання для визначення рівня комунікативної компетентності мовленнєвої особистості Шелдона Лі Купера.
Дод.точки доступу:
Куліш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)