> Шифр: П186607/2013/1 Журнал 2013р. N 1 (78) Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах. - С.5-14 Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІЇ Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25 Кл.слова: ПАСИВНА КЛАСИФІКАЦІЯ, АКТИВНА СТАНДАРТИЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ Й НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28 Кл.слова: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН, ПОРІВНЮВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36 Кл.слова: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ МСКО, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СХЕМИ КОДУВАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42 Кл.слова: ПРОБЛЕМА, АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСНОВНИЙ МАТЕРІАЛ Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49 Кл.слова: АНАЛІЗ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко. - С.49-53 Кл.слова: СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРА ДСПТО, УЗГОДЖЕННЯ ДСПТО З МСКО Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60 Кл.слова: ПРОБЛЕМИ, АКТУАЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПРАЦЬ Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66 Кл.слова: ЕТИЧНЕ ОДУХОТВОРЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-МОРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНА ПЕДАГОГІКА Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73 Кл.слова: ЕТАПИ УТВЕРДЖЕННЯ ЛЮДИНОЮ СЕБЕ В ІНШИХ ЛЮДЯХ, ПРИНЦИПИ ЦІННОСНОГО СТАВЛЕННЯ, АКТИВНО-ДІЯЛЬНІСНЕ СТАВЛЕННЯ Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81 Кл.слова: ФАХОВА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87 Кл.слова: ДИНАМІКА СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ УВАГИ, ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91 Кл.слова: МЕХАНІЗМ САМОІНДЕФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СТАДІЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96 Кл.слова: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ, ТЕНДЕНЦІЯ ДО ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах [Текст]> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. - 2013. - N 1(78). - С. 5-14 . - ISSN 2304-0629 Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- економічне забезпечення -- конкурентоспроможність нації Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |