82.0:665(078)
Л 64


   
    Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність? : матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 5-6 квітня 2013 року, місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор: О. Є. Бондарева [и др.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 275 с. - 54.30 грн., 48.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
ПАЛІМПСЕСТИ -- УРБАНІСТИЧНИЙ -- іконопис -- ЛІНГВОПОЕТИЧНИЙ -- ЕСЕЇСТИЧНИЙ -- ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ -- ПАРАДИГМА -- процес
Дод.точки доступу:
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \редактор.\
Васьків, Микола Степановаич \редактор.\
Єременко, Олена Володимирівна \редактор.\
Кудряшова, Оксана Валентинівна \редактор.\
Кузьменко, Володимир Іванович \редактор.\
Поліщук, Ярослав Олексійович \редактор.\
Малишко, Андрій Самійлович (український поет, перекладач, літературний критик ; 1912-1970) \про нього\
Шкляр, Василь Миколайович (український письменник, політичний діяч (деякі оглядачі називають його «батьком українського бестселера») ; 1951) \про нього\
Паланік, Чак (американський сатиричний письменник і вільний журналіст) \про нього\
Забужко, Оксана Стефанівна (українська поетеса, письменниця, літературознавець, публіцист ; 1960) \про нього\
Мюллер, Герта (румунсько-німецька письменниця - поет, прозаїк, есеїст ; 1953) \про нього\
Кіплінг, Ред’ярд (англійський поет і прозаїк ; 1865-1936) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


83я431
Л 64


    Тимошенко, Катерина Олександрівна.
    Мовний комплекс культурної пам'яті в романах В. Лиса "Століття Якова" та К. Фалькенланд "Моя тінь" / К. О. Тимошенко ; Мін-во освіти і науки України // Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність? : матеріали Всеукр. наук. конф., 5-6 квіт. 2013 р., м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 241-247
ББК 83я431

Кл.слова (ненормовані):
конструктивний -- деструктивний -- мотивний комплекс
Дод.точки доступу:
Бондарева, Олена Євгеніївна \ред.\
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \ред.\
Васьків, Микола Степановаич \ред.\
Єременко, Олена Володимирівна \ред.\
Кудряшова, Оксана Валентинівна \ред.\
Кузьменко, Володимир Іванович \ред.\
Поліщук, Ярослав Олексійович \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: С707612/2009/6
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2009р. № 6
Зміст:
Білоус, Дмитро. Поетичний міф про Святу Землю в "Хожденії" Данила Паломника / Д. Білоус. - С.3-9
Криса, Богдана. Український вірш XVI - XVII століття: маркування перспективи / Б. Криса. - С.9-13
Ткачук, Руслан. Іпатій Потій та уніоністика на межі XVI - XVII ст. / Р. Ткачук. - С.13-20
Соболь, Валентина. "Діаріуш" Пилипа Орлика як щоденник українсько-польського пограниччя / В. Соболь. - С.20-27
Набитович, Ігор. Категорія sacrum і художня література / І. Набитович. - С.27-39
Шаповал, Мар’яна. Інтертекст як конструктивний чинник множинного втілення суб’єта монодрами Ю. Щербака "Стіна" / М. Шаповал. - С.39-45
Радченко, Олег. Час як уява і час як буття: Еміль Штайгер versusМартін Гадеггер / О. Радченко. - С.45-54
Штонь, Григорій. Лірична складова поезії Івана Франка. Теоретико-літературний та духовний виміри / Г. Штонь. - С.54-59
Дронь, Катерина. "Тайнопис" саду в художній прозі Івана Франка: гра реальності та фантазії / К. Дронь. - С.59-68
Коцюбинська, Михайлина. Тихий стоїцизм Григорія Кочура / М. Коцюбинська. - С.68-76
Мафтин, Наталія. ґендерна утопія й "код самотності" в західноукраїнській прозі 30-х рр. ХХ ст. / Н. Мафтин. - С.76-83
Манойлова, Олена. Художній предет як наукова проблема: історія та перспективи / О. Манойлова. - С.83-91
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


821.161.2.09
І-43


    Ільницький, М.
    Література українського відродження ( напрями і течії в українській літературі 20-х-поч. 30-х рр. XX ст.) [Текст] / М. Ільницький. - Львів : Львівський обласний науково-методичний інститут, 1994. - 70 с. - (Бібліотека "Українського освітнього журналу"). - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Теорія літератури--Українська література--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
стиль -- течія -- імпресіонізм -- символізм -- неоромантизм -- неокласицизм -- футуризм -- конструктивний динамізм -- імажинізм -- експресіонізм -- сюрреалізм

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: Ш505267/2017/8
   Журнал

Шкільний бібліотекар [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2010 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 8
Зміст:
Календар на 2017/18 навчальний рік. - С.2-9.
Йовенко, О. В. "Скарби нашого імені" / О. В. Йовенко. - С.10-12.
Пелех, В. В. Алгоритм інвентаризації бібліотечного фонду шкільних підручників: конструктивний підхід / В. В. Пелех, О. В. Микало. - С.13-21.
Броневич, І. М. "Кмітливі та допитливі" (інтелектуальна гра для учнів 5-6-х класів) / І. М. Броневич, М. М. Піддубрівна. - С.22-25.
Ясьончик, О. З. "Хто багато читає - той багато знає" (гра) / О. З. Ясьончик. - С.26-28.
Курило, Н. М. "Наші обереги" (виховний захід) / Н. М. Курило. - С.29-34.
Коновалюк, Л. М. "Люди! Врятуймо прекрасний цей світ від цигарок і нікотину!" (виступ агітбригади) / Л. М. Коновалюк [и др.]. - С.36-39.
Інші автори: Давиденко Л. В., Водерко С. О., Цишевська Л. О.
Полуянова, М. О. Світ Григорія Сковороди (позакласний захід для учнів 9-х класів) / М. О. Полуянова. - С.40-43.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Шифр: В730231/2017/8
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 8
Зміст:
Хоружий, Григорій. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Л. Хоружа. - С.57-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, дуальне навчання, інтеграція наукових напрямів
Вітченко, Андрій. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, система компетентності, компетентнісний підхід
Поліщук, Валерій. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологія авторитаризму, харектеристики, вербальні індикатори
Благініна, Світлана. Змагання парадигми у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, етика праці, протестантизм
Гуйтур, Михайло. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялі / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: он-лайн-консультації, пасивний дохід, роялті
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ




    Хоружий, Григорій.
    Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 8. - С. 57-67. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Європейська інтеграція--Компетентісний підхід в освіті--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- дуальне навчання -- інтеграція наукових напрямів -- навчання упродовж усього життя -- центри компетентностей
Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ





    Пелех, В. В.
    Алгоритм інвентаризації бібліотечного фонду шкільних підручників: конструктивний підхід / В. В. Пелех, О. В. Микало // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2017. - N 8. - С. 13-21.

Кл.слова (ненормовані):
інвентаризація бібліотечного фонду -- шкільний підручник -- шкільна бібліотека -- основний фонд -- фонд підручників -- бібліотечний фонд -- інвентаризація підручників
Дод.точки доступу:
Микало, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2





    Шаповал, Мар’яна.
    Інтертекст як конструктивний чинник множинного втілення суб’єта монодрами Ю. Щербака "Стіна" [Текст] / М. Шаповал // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2009. - № 6. - С. 39-45


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Пелех, В. В.
    Алгоритм інвентаризації бібліотечного фонду шкільних підручників: конструктивний підхід [Текст] / В. В. Пелех, О. В. Микало // Шкільний бібліотекар. - Київ : Основа, 2017. - № 8. - С. 13-21.

Дод.точки доступу:
Микало, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2





    Тюрютікова, І.
    Якщо нарцис - колега-психолог... / І. Тюрютікова // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 25-30

Кл.слова (ненормовані):
нарцисизм -- символ феномену -- адекватна самооцінка -- жертва нарциса -- конфлікт з нарцисом -- конкуренція -- деструктивний вихід -- конструктивний вихід

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Плотніков, О. В.
    Фіскальні інститути у процесі трансформації Європейського Союзу [Текст] / О. В. Плотніков, О. О. Борзенко, Т. О. Панфілова // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2018. - № 11/12. - С. 149-156. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
фіскальні інститути -- функції фіскальних інститутів -- конструктивний і деструктивний напрями трансформації
Дод.точки доступу:
Борзенко, О. О.
Панфілова, Т. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: В353859/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Кочерга, Олександр. Психофізіологічний аспект народження партнерства / О. Кочерга. - С.4-12
Кл.слова: освітній процес, етологія, партнерська взаємодія
Савінова, Наталія. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Н. Савінова. - С.13-20
Кл.слова: рефлексія професійної діяльності, освітній процес
Безсонова, Ольга. Форми групової взаємодії дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.21-29
Кл.слова: партнерська взаємодія, генерування ідей, проектування
Бернацька, Олена. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / О. Бернацька. - С.30-31
Кл.слова: агресивні батьки, агресивна поведінка, конструктивний діалог
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою. - С.32-33
Дубовик, Світлана. Як запобігти стресу та подолати його / С. Дубовик. - С.34
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого. - С.35-37
Кл.слова: тест для самодіагностики
Ночвінова, Олена. Workshops у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38-40
Кл.слова: творча майстерня, види мистецтва
Половіна, Олена. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41-45
Кл.слова: природа, зимова прогулянка, довкілля
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження. Буклет. - С.46-47
Кл.слова: обмороження, домедична дапомога, ступені обмороження
Коваленко, Алла. Квест у методичному кабінеті / А. Коваленко. - С.48-51. - квест-кімната
Кл.слова: безпека життєдіяльності
Вербська, Оксана. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / О. Вербська. - С.52-57
Кл.слова: складові інтерактивного куба, конспект заняття
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної охорони. - С.58-59
Кл.слова: вогнеборець, культура безпечної поведінки, гра в слова
Джемула, Галина. Будемо друзями вогню! Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку До Дня пожежної охорони / Г. Джемула. - С.60-63
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Бернацька, Олена.
    Як загасити агресію батьків: поради вихователю / О. Бернацька // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2019. - № 2. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
агресивні батьки -- агресивна поведінка -- конструктивний діалог

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Киричук, Л. І.
    Малювання як засіб активізації читання молодших школярів / Л. І. Киричук // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2020. - N 1. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- образотворче мистецтво -- конструктивний метод малювання -- активізація читання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Барон, І. Г.
    Детермінанти впливу на економічну безпеку держави в умовах глобалізаційних та геополітичних викликів / І. Г. Барон // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 5. - С. 39-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
економічна безпека держави -- національна безпека -- глобалізація -- екзогенна детермінанта -- конструктивний вплив -- деструктивний вплив -- нейтралізація загроз

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





   
    Життєвий задум: творчий та хибний // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2022. - № 6. - С. 38-40

Кл.слова (ненормовані):
конструктивний і деструктивний життєвий задум -- чинники становлення -- криза як рушій внутрішнього зростання -- творчість - рушійна сила

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Коханова, О.
    Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків [Текст] / О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 76-81, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3711. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- самоактуалізація -- самореалізація чоловіків -- професійна самореалізація -- родинна самореалізація -- настановлення
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано поняття та гендерні аспекти самореалізації дорослих людей. Визначено, що самореалізація являє собою конструктивний вияв, втілення, розвиток і збагачення потенціалу особистості та відбувається в двох основних напрямах: родинному та професійному. Особливо важливим є питання вивчення гендерних установок щодо самореалізації чоловіків і жінок, оскільки такі бачення суттєво впливають на процес самореалізації особистості. В роботі представлені результати дослідження настановлень жінок ранньої та середньої дорослості щодо самореалізації чоловіків. Було виявлено, що найбільш пріоритетними сферами для самореалізації сучасного чоловіка, на думку жінок, є професійна діяльність та подружня / родинна взаємодія. Було з’ясовано також що робота є домінуючим життєвим пріоритетом для чоловіка. Але поряд із цим, ознаками його успішної самореалізації, на думку жінок, є не лише фінансова забезпеченість / матеріальна незалежність, успішна побудова професійної кар’єри, а й ефективна подружня / родинна взаємодія, збалансованість роботи та відпочинку. Було з’ясовано також бачення досліджуваних щодо розподілу подружніх функцій, ролі жінки в самореалізації чоловіка, ознак життєвої нереалізованості сучасних чоловіків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Столярчук, О.
Сорокіна, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)





    Шевчук, З. В.
    До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз [Текст] / З. В. Шевчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 28-34. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- маніпуляція -- медіаманіпуляція -- інформаційна втома -- інформаційний вірус -- інформаційне поле
Анотація: У цій статті розглянуто проблематику медіаманіпуляцій в українському інформаційному середовищі на прикладі присвяченої цьому питанню книги Оксани Мороз «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців». Оксана Мороз першою в Україні структуровано зібрала і розкрила технології та прак-тики, за допомогою яких створюються медіавіруси і здійснюється маніпуляція масовою свідомістю громадян через медіа. Це українське видання вписано в загальносвітовий контекст цієї проблематики з акцентом на та-ких явищах, як інформаційний вибух, синдром інформаційної втоми, накопичення даних, інформаційна вразли-вість сучасної людини, штучний інтелект та інтеграція людини і створених нею технологій.Проаналізовано конструктивний внесок авторки в дослідження цього питання та вирішення проблеми ма-ніпулювання масовою свідомістю в українському суспільстві. Авторка навела багато інсайдерської інформації, напрацьованої за роки роботи за лаштунками медіа, її праця містить описи реальних механізмів і схем, за яки-ми, в залежності від бюджету, задач та інструментів, і створюються «інформаційні віруси» або здійснюються масштабні медіаманіпуляції у власне українському інформаційному полі.Зазначено основні чинники формування інформаційної гігієни та їхню ймовірну результативність в україн-ському середовищі. Розуміння широким загалом тих інструментів, що використовуються задля маніпулювання масами за посередництвом різноманітних медіа, а також уміння відстежити інструментальний слід є реаль-ним виходом із ситуації, що склалася в українському медіапросторі. Ця публікація є спробою почати обговорен-ня та привернути увагу до насущної проблеми, що вимагає системного вирішення на рівні регуляторів медіа-ринку в Україні та активних дій з введення інформаційної гігієни в загальноукраїнському масштабі та спільних для всіх правил гри

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)