37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 19. - 2013. - 130 с. - 43.05 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
загольна педагогіка -- порівняльна-педагогічні розвітки -- соціальна педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я43
П 24


    Цибулько, І. О.
    Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери [Текст] / І. О. Цибулько // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 104-109
ББК 74.0я43
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 2 (14). - 2010. - 99 с. - 31.00 грн., 31.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
світова література -- аксіоматичний підхід -- деструктивна конфліктність
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


001.891(082)
М 12


   
    Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за загальною редакцією В. О. Огнев’юк ; редактор: Л. Л. Хоружа, А. Л. Стеблецький, Л. І. Бєлєхова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 296 с. - 26.43 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- феномен
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \за загальною редакцією.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Стеблецький, Анатолій Леонідович \редактор.\
Бєлєхова, Л. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


159.923
П 86


   
    Психологічні особливості соціалізації обдарованих дітей у віртуальному просторі : монографія / А. І. Лучінкіна, К. Г. Мілютіна, Т. А. Яншина. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 252 с. - ISBN 978-966-2633-48-1 : 87.40 грн., 87.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціалізація особистості--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-соціалізація -- віртуальний простір -- копінг-стратегії -- обдаровані діти
Дод.точки доступу:
Лучінкіна, А. І.
Мілютіна, К. Г.
Яншина, Т. А.


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я431
П 24


    Чала, О.
    Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку [Текст] / О. Чала // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 95-98
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Психологія--Психологічні технології

Кл.слова (ненормовані):
деструктивна конфліктність -- копінг -- продуктивні та непродуктивні копінг-стратегії -- опановуюча поведінка
Анотація: Розглянуто юнацький вік, який займає особливе місце в загальному процесі формування особистості. Зауважено, що за умов неадекватного напрямку розвитку особистості юнака та відсутності своєчасної психологічної корекції, конфліктність з ситуативного поведінкового прояву може перерости в характерологічну рису та набути деструктивного змісту.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: П875300957/2015/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 3/4
Зміст:
Карпенко, Зіновія Степанівна. Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості / З. С. Карпенко, Є. В. Карпенко. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аксіогенез особистості, копінг-стратегія, професійно-особистісне становлення
Радчук, Г. К. Культурно-психологічний підхід як методологічна основа становлення особистості в освітньому середовищі / Г. К. Радчук. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культурно-психологічний підхід, освіта
Таран, Оксана Петрівна. Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку / О. П. Таран, Ю. С. Мішина. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дефектолог, логопед, соціальний педагог
Старинська, Наталія Володимирівна. Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності / Н. В. Старинська. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчально-професійна діяльність, особистісний сенс, самоактуалізація
Капідінова, Сусанна Бекірівна. Ставлення і соціальна дистанція як показники міжетнічної толерантності студентів / С. Б. Капідінова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжетнічні взаємини, міжетнічна комунікація, соціальна дистанція
Редько, Сергій Іванович. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішня мотивація, зовнішня мотивація, мотиваційні джерела
Підлипна, Людмила Вітіліївна. Факторна структура соціально-психологічних чинників інтеграції шкільного психолога в педагогічний колектив / Л. В. Підлипна. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний колектив, соціально-психологічна технологія, шкільний психолог
Петрунько, Ольга Володимирівна. Творчість і обдарованість: проблеми діагностики й інтерпретації / О. В. Петрунько, Т. А. Хахановська. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібності, діагностика творчості, діагностика обдарованості
Донець, Аліна Андріївна. Концептуальна модель психологічної свободи особистості / А. А. Донець. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність, воля, психологічна свобода
Ніздрань, Олександра Андріївна. Методичні засади дослідження зв’язку психологічного здоров’я і соціального капіталу осіб із низьким економічним статусом / О. А. Ніздрань. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: довіра, економічний статус, благополуччя
Петрунько, Ольга Володимирівна. Деконсолідувальні ефекти медіасоціалізації / О. В. Петрунько. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіасоціалізація, медіасоціалізація свідомості, медіадепривація
Кочубейник, Ольга Миколаївна. Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу / О. М. Кочубейник. - С.59-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агональність дискурсу, дискурсивна межа, конфлікт
Ліщинська, Олена Альбертівна. Психологічна концепція соціальної залежності / О. А. Ліщинська. - С.64-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивно-емоційний баланс, соціальна залежність, особистість
Курлюк, Маріанна Вікторівна. Програма дослідження внутрішньогрупової взаємодії як соціально-психологічного чинника інтернет-залежності підлітків / М. В. Курлюк. - С.69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішньогрупова взаємодія, інтернет-залежність, методи дослідження
Варягіна, Аліна Анатоліївна. Особливості громадської участі молоді в соціальних інтернет-мережах / А. А. Варягіна. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-мережі, інтернет-участь, молодь
Рафіков, Олександр Римович. Соціальний оптимізм у дослідженнях соціологів та соціальних психологів / О. Р. Рафіков. - С.78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: групова поведінка, соціальна психологія, дослідження
Циганчук, Тетяна Володимирівна. Особливості уявлення про сім’ю в ментальності українців / Т. В. Циганчук. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ментальна сфера, ментальність, сім'я
Склярук, Анастасія Володимирівна. Сімейна соціалізація як соціально-психологічний феномен / А. В. Склярук. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім’ї
Нероба, Марія Віталіївна. Материнство як психологічний феномен / М. В. Нероба. - С.90-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: материнство, розвиток дитини, особистісна сфера жінки
Ляльчук, Галина Дмитрівна. Батьківсько-дитячі стосунки та їх відновлення в сім’ях трудових мігрантів / Г. Д. Ляльчук. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: батьківсько-дитячі стосунки, трудова міграція, діти трудових мігрантів
Даценко, Тетяна Олександрівна. Спільне опрацювання як новий вид "взаємодії" зі страхами у старшому дошкільному віці / Т. О. Даценко. - С.98-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча група, подолання страхів, старший дошкільний вік
Голубенко, Ольга Ігорівна. Чорнобильська катастрофа як чинник трансформацій в системі ціннісних орієнтацій ліквідаторів / О. І. Голубенко. - С.101-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліквідатори аварії на ЧАЕС, чорнобильці, психотравматична подія
Пам’ятка авторові. - С.107-108
Кл.слова: структурні елементи статті, препринт, вимоги до оформлення статей
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Карпенко, Зіновія Степанівна.
    Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості [Текст] / З. С. Карпенко, Є. В. Карпенко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 3/4. - С. 5-10. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез особистості -- копінг-стратегія -- професійно-особистісне становлення
Дод.точки доступу:
Карпенко, Євген Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: П875300957/2016/1
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1
Зміст:
Нагула, Олена Леонідівна. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика / О. Л. Нагула. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкорегованість, соціально-психологічне навчання, психолог-практик
Фурман, Вікторія Вікторівна. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору / В. В. Фурман. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексивна компетентність, когнітивний компонент, операційний компонент
Радчук, Галина Кіндратівна. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів / Г. К. Радчук. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: актуальний смисловий жанр, осмисленність майбутнього, осмисленність минулого
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кар’єрні орієнтації, кар’єрна спрямованість, фахове навчання
Кайріс, Олена Дмитрівна. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу / О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: булінг, міжособистісні відносини, мобінг
Клименко, Анастасія Анатоліївна. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини / А. А. Клименко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зона найближчого розвитку, навчання, особистісний розвиток
Шмаргун, Віталій Миколайович. Проблема психосоматичного в сучасній психології / В. М. Шмаргун. - С.35-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медицина, психологія, психосоматика норми
Тохтамиш, Олександр Михайлович. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів / О. М. Тохтамиш, Д. М. Головко. - С.41-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мислення, порівняльний аналіз, програмування
Краєва, Оксана Анатоліївна. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку / О. А. Краєва. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікова підліткова криза, ідентичність, криза ідентичності
Даценко, Тетяна Олександрівна. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку / Т. О. Даценко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, копінг-стратегії, подолання страхів
Петрунько, Ольга Володимирівна. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти / О. В. Петрунько. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна спільнота, спільнототвірні ознаки, соціально-психологічний потенціал
Ліщинська, Олена Альбертівна. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість / О. А. Ліщинська. - С.60-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деструктивний культ, особистість, тоталітарний синдром
Рафіков, Олександр Римович. Уявлення студентів про соціальний оптимізм / О. Р. Рафіков. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження уявлення, соціальний оптимізм, студенство
Овчар, Ольга Володимирівна. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом / О. В. Овчар. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічний статус, локус контроль, мотивація афіліації
Малєєва, Наталія Сергіївна. Комунікативні практики залежних від соціальних мереж користувачів / Н. С. Малєєва. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет, інтернет-залежність, інтернет-практики
Зелінська, Тетяна Миколаївна. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми / Т. М. Зелінська. - С.79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність, амбівалентність особистості, амбівалентність стосунків
Склярук, Анастасія Володимирівна. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук. - С.84-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім'ї
Нероба, Марія Віталіївна. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки / М. В. Нероба. - С.89-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: девіантне материнство, депривація, дитина
Равлюк, Галина Іванівна. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю / Г. І. Равлюк. - С.93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інфантильні шлюбні настановлення, авторитарні шлюбні настановлення, шлюб
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Даценко, Тетяна Олександрівна.
    Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Т. О. Даценко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 50-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- копінг-стратегії -- подолання страхів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



159.942-057.87
К 89


    Кузнєцов, Марат Амірович.
    Подолання хвилювання на іспиті: копінг-поведінка студентів під час перевірки знань [Текст] : монографія / М. А. Кузнєцов, А. В. Колчигіна. - Харків : Діса плюс, 2017. - 205 с. - ISBN 978-617-7384-70-9 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Емоції та почуття--Навчання--Студенти--Монографії

Дод.точки доступу:
Колчигіна, Анна Валеріївна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: М730230220/2017/11/12
   Журнал

Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология [Текст] : международный научно-практический журнал/ Международный институт соционики. - Киев : Международный институт соционики, 2002 - . - ISSN 2226-7514. - Виходить щомісячно
2017р. № 11/12
Зміст:
Букалов, Александр Валентинович. Методы практической соционики в эффективном менеджменте и кадровом консалтинге / А. В. Букалов, О. Б. Карпенко. - С.5-14
Кл.слова: формування колективів, кадровий консалтинг, соціоніка
Каменская, Виктория Сергеевна. Исследование связи между копинг-стратегиями и соционическими дихотомиями студентов вузов / В. С. Каменская. - С.15-22
Кл.слова: типологія Юнга, копінг-стратегії, кореляція
Прокофьева, Татьяна Николаевна. Экспериментальное исследование соционических малых групп "стили лидерства" / Т. Н. Прокофьева, В. Г. Прокофьев, А. Е. Орлянская. - С.23-40
Кл.слова: тип інформаційного метаболізму, типологічні особливості, ірраціональність
Цыпин, Павел Евгеньевич. Отношения с ортогональной квадрой: суперэго (взаимного восхищения) / П. Е. Цыпин. - С.41-52
Кл.слова: знаки функцій, інтертипні відносини, відносини супер-его
Литвиненко, Игорь Юрьевич. Миссия Украины в контексте особенностей ее интегрального ТИМа / И. Ю. Литвиненко. - С.53-55
Кл.слова: інтегральний тип, тип інформаційного метаболізму, складне відчуття, поняття
Доценко, Анна Юрьевна. Сенсерно-логический экстраверт как носитель деловых отношений / А. Ю. Доценко. - С.56-59
Кл.слова: тип інформаційного метаболізму, стимул до праці, стилі спілкування
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Каменская, Виктория Сергеевна.
    Исследование связи между копинг-стратегиями и соционическими дихотомиями студентов вузов [Текст] / В. С. Каменская // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология. - Киев : Международный институт соционики, 2017. - № 11/12. - С. 15-22

Кл.слова (ненормовані):
типологія Юнга -- копінг-стратегії -- кореляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



159.922.73(043.3)
Д 21


    Даценко, Тетяна Олександрівна.
    Психологічні особливості подолання страхів у дітей дошкільного віку : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Даценко ; наук. керівник О. В. Петрунько ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Дошкільний вік--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
копінг -- стратегії подолання -- вікові страхи -- емоційна реакція
Дод.точки доступу:
Петрунько, О. В. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)


159.922.73(043.3)
Д 21


    Даценко, Тетяна Олександрівна.
    Психологічні особливості подолання страхів у дітей дошкільного віку : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Даценко ; наук. керівник О. В. Петрунько ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 206 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Дошкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
копінг -- стратегії подолання -- вікові страхи -- емоційна реакція
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Петрунько, О. В. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: З659149/2021/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 4
Зміст:
Сорока, Інна. Мелодія кави у тональності кардамону Урок за романом Йоанни Ягелло "Кава з кардамоном" / І. Сорока. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Деркач, Алла. Гуманістична цінність трагедії Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта" / А. Деркач. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитель, Аліна. "Як весело провести канікули?" Урок за повістю Джеремі Стронга "Канікули з близнятами" / А. Шитель. - С.10-12
Максімова, Ніна. Як стати щасливим. Урок за повістю Елеанор Потер "Полліанна" / Н. Максімова. - С.12-13
Ренкас, Тетяна. Моральні проблеми в оповіданні Рея Бредбері "Все літо в один день" / Т. Ренкас. - С.14-15
Зайцева, Олександра. Трагічна доля кримськотатарського народу за твором Таїра Халілова "До останнього подиху" / О. Зайцева. - С.16-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірста, Світлана. Гармонія людини і природи - одна з головних проблем твору Ясунарі Кавабати "Тисяча журавлів" / С. Вірста. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Обідченко, Оксана. "Держави такі, які люди..." Урок за романом Джонатана Свіфта "Мандри Лемюеля Гуллівера" / О. Обідченко. - С.23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Дьячкова, Єлизавета. Символіка образу пурпурових вітрил. Урок-подорож за повістю О. Гріна "Пурпурові вітрила" / Є. Дьячкова. - С.26-28
Королевич, Наталія. Особливий світ лірики Ду Фу / Н. Королевич. - С.29-31
Попова, Тетяна. Цікаві пригоди на казковій шоколадній фабриці містера Віллі Вонки. Урок за повістю Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" / Т. Попова. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравчук, Вікторія. Виклики сучасного світу. Значення культури та літератури для збереження миру й духовності / В. Кравчук. - С.35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Краснік, Олена. Копінг-стратегії у світі підлітків. Урок за романом Луїса Сашара "Яма" / О. Краснік. - С.38-44
Ціпов’яз, Лариса. "Про шукання вічні, землю і політ..." Урок за притчею Р. Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" / Л. Ціпов’яз. - С.50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Ощипок, Наталія. Художній етюд про природу. Урок-пікнік / Н. Ощипок. - С.54-56
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Краснік, Олена.
    Копінг-стратегії у світі підлітків. Урок за романом Луїса Сашара "Яма" [Текст] / О. Краснік // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 38-44


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



Шифр: П680097370/2020/9
   Журнал

Публічне управління та регіональний розвиток [Текст] : науковий журнал/ Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Миколаїв, 2018 - . - ISSN 2616-6216
2020р. № 9
Зміст:
Андріяш, Вікторія. Особливості державної політики регулювання медичних послуг в Україні / В. Андріяш, Л. Козлова, О. Малікіна. - С.689-713. - Бібліогр. в кінці ст.
Карамишев, Дмитро. Інтегроване оцінювання збалансованого розвитку країн-членів ОЕСР з використанням глобального індексу (GI-10) в контексті Global Governance / Д. Карамишев. - С.714-737. - Бібліогр. в кінці ст.
Котляр, Людмила. Неадаптивні копінг-стратегії поведінки як предиктори прокрастинації державних службовців / Л. Котляр. - С.738-751. - Бібліогр. в кінці ст.
Приходько, Ігор. Роль та місце взаємодії органів публічної влади та інститутів громадянського суспільства в Україні / І. Приходько, В. Докаленко. - С.752-770. - Бібліогр. в кінці ст.
Сагуйченко, Валентина. Управління освітою: зміна управлінських вертикалів / В. Сагуйченко, Н. Волокітіна. - С.771-795. - Бібліогр. в кінці ст.
Сиченко, Віктор. Становлення та удосконалення механізмів інноваційного розвитку державного управління в Україні / В. Сиченко, О. Мартиненко, С. Якименко. - С.796-816. - Бібліогр. в кінці ст.
Сургова, Світлана. Державна політика у сфері подолання та протидії насильству в сім’ї: досвід України та Ізраїлю / С. Сургова, О. Файчук. - С.816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Shcherbak, Nataliya. New human resources management strategy of the verkhovna rada of Ukraine secretariat an important tool for parliamentary reform implementation / N. Shcherbak. - С.837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Хаджирадєва, Світлана. Структуризація базових складових та процедур кадрового процесу в органах публічної влади / С. Хаджирадєва, Т. Доценко, Ю. Покер. - С.857-888. - Бібліогр. в кінці ст.
Штирьов, Олександр. Державне управління процесами міжнародного співробітництва України в сфері інформаційних відносин / О. Штирьов, С. Верба. - С.889-914. - Бібліогр. в кінці ст.
Юзькова, Олена. Аналіз сучасного стану та тенденції інноваційного лідерства в публічному управлінні / О. Юзькова, А. Халецька. - С.915-939. - Бібліогр. в кінці ст.
Штирьов, Олександр. Європейський досвід у сфері взаємодії держави та інститутів громадянського суспільства / О. Штирьов, В. Ємельянов. - С.940-965. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Котляр, Людмила.
    Неадаптивні копінг-стратегії поведінки як предиктори прокрастинації державних службовців / Л. Котляр // Публічне управління та регіональний розвиток : науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 738-751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2616-6216

Кл.слова (ненормовані):
державний службовець -- прокрастинація -- політична прокрастинація -- предиктор -- копінг-стратегії поведінки -- неадекватні копінг-стратегії поведінки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Ляшенко, В. М.
    Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 33-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
ситуативний копінг -- копінг-стратегія -- студент -- стратегії поведінки
Анотація: Мета – визначення пріоритетних копінг-стратегій у студентів, які навчаються на освітніх програмах спортивного профілю, третього та п’ятого курсу до екзаменаційної сесії, під час та після її закінчення. У дослідженні брали участь студенти третього та п’ятого курсу, факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, які дали згоду на проведення психологічного тестування. Віковий діапазон досліджуваних студентів 19 – 23 роки. Кількість – 80 осіб. Застосовувалася «Анкета оцінки копінг-стратегій» С. Карвера. Отримано дані за результатами тестування по наступним шкалам: активний копінг, планування, пошук активної громадської підтримки, пошук емоційної громадської підтримки, придушення конкуруючої діяльності, звернення до релігії, позитивне тлумачення і зростання, стримування, прийняття, фокус на емоціях і їх вираження, заперечення, ментальне відсторонення, поведінковий відсторонення, використання алкоголю і наркотиків, гумор. У студентів третього курсу переважає активний копінг, пошук соціальної підтримки, планування, а у студентів п’ятого курсу - звернення до релігії, фокус на емоціях, позитивне трактування і зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гацко, О. В.
Гнутова, Н. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)