37.091
М 85


    Мотіна, Н. І.
    Основи менеджменту: мотивування і контроль як загальні функції управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] : навчальний посібник / Н. І. Мотіна ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012. - 54 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Навчальний заклад--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
логічність -- потреби -- звітність -- психотип
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)


81.411.4-5
К 90


   
    Культура усного і писемного мовлення. Практичні заняття з розділу "Основні комунікативні ознаки досконалого мовлення" / КМПУ ім. Б. Д. Грінченка ; уклад. Караман С. О. , Караман О. В. - 2-ге вид. стереотипне. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2006. - 40 c. - 4.25 грн.
Викладвч КУ
ББК 81.411.4-5

Рубрики: Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
Мова, мовлення -- точність мовлення -- логічність. образність і виразність -- доречність -- тон мовлення
Анотація: У посібнику вміщено список навчальної та довідкової літератури, питання для самостійного опрацювання, вправи і завдання для аудиторії роботи
Дод.точки доступу:
Караман, Станіслав Олександрович


Примірників всього: 24
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24)


Шифр: Д357007/2016/2
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.2-5
Кл.слова: функції тексту, трансформація змісту, етапи експериментального навчання
Биконь, Тетяна. Світ який - мереживо казкове!.Світ який - ні краю, ні кінця! (6 клас) / Т. Биконь. - С.5-7
Кл.слова: план-конспект уроку, займенник, синтаксична роль займенника
Павлів, Ірина. Сканворд "Леся Українка" / І. Павлів. - С.7
Кл.слова: літературознавчий сканворд
Майнаєва, Олена. Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури / О. Майнаєва. - С.8-10
Кл.слова: план-конспект уроку, громадянська позиція, уроки української літератури
Слюсар, Антон. Цікаві завдання для контролю знань учнів за повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" / А. Слюсар. - С.11-13
Кл.слова: контроль знань, тестові завдання, Гаврош О., Неймовірні пригоди Івана Сили, тести
Пересунько, Тетяна. Завдання для самостійних робіт з теми "Дієприслівник" / Т. Пересунько. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дієприслівник, контроль знань, завдання для самостійної роботи
Прокіп, Валентина. Лісова пісня" Лесі Українки: у пошуках джерел і прототипів / В. Прокіп. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Українка Л., Лісова пісня, про твір, прототип головного героя, джерело
бібліографічні знадоби. - С.21, 24
Кл.слова: Українка Л., про неї, перелік публікацій, бібліографічний список літератури
Сіденко, Вікторія. Поезія Лесі Українки (Урок у 10 класі) / В. Сіденко. - С.22-24
Кл.слова: план-конспект уроку, Українка Л., про неї, поезія Л. Українки
Ісаєва, Олена. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі / О. Ісаєва. - С.25-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: характеристика учня-інтерпретатора, інтерпретаційна діяльність учня, методика роботи з текстом
Селігей, Пилип . Логічність і гармонія: як композиція допомагає розуміти текст / П. Селігей. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композиція, текст, структура тексту
Петрів, Христина. Ефект палімпсестного накладання як домінанта ідіостилю Оксани Пахльовської. На прикладі міфонімічних і теонімічних метафор / Х. Петрів. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефект палімпсестного накладання, міфонім, теонім
Ющук, Іван. На сторожі рідної мови / І. Ющук. - С.35-37
Кл.слова: Рибалко О., про нього, проскрибована літера, український правопис
Омельчук, Сергій. Національна мовна традиція в мовознавчій спадщині Олександра Рибалка / С. Омельчук. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рибалко О., про нього, український правопис, українська термінологія
Космина, К. Основні аспекти творчої спадщини Олександра Рибалка крізь призму суспільно-культурної ситуації в Україні : Інформація / К. Космина. - С.43
Кл.слова: наукова конференція, смт. Клавдієве, Бородянського району, Київської області, 2016 р., Рибалко О., про нього, Творчий доробок О. Рибалка
Вздульська, Валентина. Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози : Продовження. Початок у 1-му числі за 2016 р. / В. Вздульська. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підліткова література, детектив, пригодницька повість
Мовчан, Раїса. Світе мій, вишиваний з тривог! / Р. Мовчан. - С.50-52
Кл.слова: Коломієць В. Р., про нього, поезія В. Коломійця, література для дітей
Шульга-Пасічник, Ольга. Події 1914-1920 років у творчості Богдана Лепкого / О. Шульга-Пасічник. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лепкий Б., про нього, Перша світова війна 1914-1918 рр., естетика композиції
Єременко, Олена Володимирівна. Літературознавчі пошуки в царині гуцульщинознавства : [рецензія] / О. В. Єременко. - С.58
Кл.слова: гуцульський текст, гуцульська тематика, українська література
Токмань, Ганна. Майдан: сторінка живої історії (Уривок із книжки) / Г. Токмань. - С.59-64
Кл.слова: історична література, текст
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Селігей, Пилип .
    Логічність і гармонія: як композиція допомагає розуміти текст [Текст] / П. Селігей // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 2. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
композиція -- текст -- структура тексту

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Висоцька, З. І.
    Текстові структури -вербалізатори категорії логічності (на прикладі економічних праць Івана Франка) [Текст] / З. І. Висоцька, О. В. Богач // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2019. - N 2. - С. 106-115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
текстові структури -- логічність наукової мови -- вербалізація зв’язності тексту
Дод.точки доступу:
Богач, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Biletsky, V.
    Political agitation and state of mental maturity of the domestic society = Політична агітація й стан ментальної зрілості вітчизняного суспільства / V. Biletsky // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P53-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вибори Президента України -- електорат -- раціональність -- логічність -- політична міфотворчість -- міфологема
Анотація: У статті автор розробляє варіант типологізації акцентів впливу на вітчизняний сучасний електорат під час виборів Президента України навесні 2019 року. Ця мета досягається шляхом залучення соціально-філософської методології й надбань психоаналітичної філософської парадигми. Виділено чотири типи таких акцентів, які простежувалися протягом перегонів. Політичні особи, що дотримувалися першого типу впливу, прагнули оперувати з критичним мисленням виборців. Друга група політиків прагнула використати науково сконструйований міф - про себе або "майже" про себе. Третя група зосереджувалася на індивідуальних міфах, які не об'єднані цілісним політичним міфом. Четверта група апелювала до нерозумної довіри. Вони утворюють континуум - від намагання вплинути суто на раціональність виборця до розрахунку на резонанс його підсвідомої міфологічної архітектоніки. Крім цього робиться висновок про те, що політик найближчого майбутнього повинен гнучко залучати все конструктивне з цього континууму для посилення власного позитивного впливу на електорат
Дод.точки доступу:
Білецький Віталій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)