> Шифр: І368505/2015/1 Журнал 2015р. № 1 (січень, лютий, березень) Бігич, О. Б. Навчання іспанської мови школярів у контексті культурологічного підходу (тема “Las Navidades”) / О. Б. Бігич. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, урок іспанської мови, позакласний захід Першукова, О. О. Особливості оцінювання якості навчальних досягнень школярів у контексті багатомовної освіти у країнах Європи / О. О. Першукова. - С.11-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: шкільна багатомовна освіта, рецептивна технологія, імерсійна технологія Кужель, О. М. Підсистема вправ для навчання читання англійською мовою учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми / О. М. Кужель. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: читання, основна школа, система вправ Майєр, Н. В. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з формування професійно орієнтованої граматичної компетентності / Н. В. Майєр. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: майбутній викладач, методичні знання, методичні навички Павловська, Ю. В. Вправи для індивідуалізації навчання англійського професійно орієнтованого писемного мовлення майбутніх аналітиків систем / Ю. В. Павловська. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: індивідуалізація навчання, система вправ, писемне мовлення Дідух, О. О. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів / О. О. Дідух. - С.44-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дебати, майбутні викладачі англійської мови, класифікація вправ Николаева, С. Ю. Учебник Кунанбаевой Самилы Сагиевны "Теория и практика современного иноязычного образования" : [рецензия] / С. Ю. Николаева. - С.53-56 Кл.слова: підручник, методика навчання, іноземна мова Бориско, Н. Ф. Навчання учнів другого класу загальноосвітньої школи іншомовного спілкування за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 2" / Н. Ф. Бориско, Г. М. Мельничук, О. О. Паршикова. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: протокомунікація, заміщення, скорочення Дьякова, Я. О. Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні / Я. О. Дьякова. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: веб-квест, майбутні правознавці, говоріння Майєр, Н. В. План-конспект уроку-конкурсу з французької мови у 4 класі (тема ”Les animaux”) / Н. В. Майєр, О. С. Качалова. - С.68-72 Кл.слова: урок-конкурс, французька мова, початкова школа Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (09.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
> Шифр: І368505/2015/2 Журнал 2015р. № 2 Першукова, О. О. Навчальні матеріали для багатомовної освіти школярів: Аналіз ситуації у країнах Західної Європи / О. О. Першукова. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: шкільна багатомовна освіта, мультиграмотність, інтеграція Курикулуму з мовних предметів Шевелько, К. О. Проблема визначення критеріїв оцінювання анотаційного і реферативного перекладу у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, критерії оцінювання Мокіна, А. Г. Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок / А. Г. Мокіна. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: старші дошкільники, аудіювання, переказування Ігнатенко, В. Д. Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів / В. Д. Ігнатенко. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: анотативний/реферативний переклад, науково-технічні тексти, етапи навчання Майєр, Наталія Василівна. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності / Н. В. Майєр. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: майбутній викладач, методичні знання, методичні навички Руснак, Д. А. Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей / Д. А. Руснак. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: мультимудійний репортаж, медіакомпетентність, студенти мовних спеціальностей Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб формування у студентів філологів компетентності в іспаномовному аудіюванні / О. Б. Бігич. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітній сайт, аудіювання, іспанська мова Мельник, Є. Ю. Заняття з французької мови на тему "Жити в селі" (Vivre a la campagne) / Є. Ю. Мельник. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: сільська місцевість, життя за містом, село СеньТ., О. Current realities of the teaching profession in England and how to get into teaching / О. СеньТ., І. Л. Джуган. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: стипендії, дипломований вчитель, бакалавр освіти Fombeure, Maurike. Les Ecoliers / M. Fombeure. - С.62 Кл.слова: школярі, поезія, французькою мовою, текст Careme, Maurike. L'ecoliere / M. Careme. - С.62 Кл.слова: школярка, поезія, французькою мовою, текст The European Centre for Modern Languages celebrating the European Day of Languages (Європейський центр сучасних мов, святкування дня європейських мов). - С.63-64 Кл.слова: назви заходів, технічне забезпечення, час проведення Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
С 40 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток фахівців в умовах магістратури : монографія / С. О. Сисоєва ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2014. - 399 с. - ISBN 978-966-2748-44-4 : 60.00 грн., 60.00 грн. Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--професійна освіта--Монографії Кл.слова (ненормовані): майбутній викладач -- творча особистість -- інноваційне мислення -- саморозвиток -- самореалізація Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
Майєр, Н. В. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з формування професійно орієнтованої граматичної компетентності [Текст] / Н. В. Майєр> // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 1(січень, лютий, березень). - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): майбутній викладач -- методичні знання -- методичні навички Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (09.04.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Майєр, Наталія Василівна. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності [Текст] / Н. В. Майєр> // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): майбутній викладач -- методичні знання -- методичні навички Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Ч-16 Чалдині, Роберт. Психологія впливу [Текст] / Роберт Чалдині. - 3-тє видання. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2020. - 351 с. - ISBN 978-617-12-3352-2 : 168.00 грн.
Рубрики: Психологія впливу--Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): свідомість -- consciousness -- соціальний доказ -- social proof -- повага -- respect -- психологічний спротив -- psychological resistance Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільних прим. немає |
> Шифр: T017777504/2019/4 Журнал 2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16 Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26 Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34 Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41 Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49 Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56 Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65 Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74 Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85 Кл.слова: криза, конфлікт, університети Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100 Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120 Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Кравченко, Ірина. Проєктна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 4. - С. 61-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016 Кл.слова (ненормовані): метод проєктів -- проєктна технологія -- проєктна діяльність -- педагогіка вищої школи -- майбутній викладач Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
> Шифр: М898489384/2020/5 Журнал 2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8 Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15 Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23 Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31 Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35 Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42 Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48 Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53 Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59 Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65 Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73 Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88 Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97 Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105 Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111 Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119 Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127 Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133 Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139 Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Короткевич, К. Формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін: педагогічні принципи та умови [Електронний ресурс] / К. Короткевич. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 68-75, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): майбутній викладач -- хореографічні дисципліни -- самоосвіта -- самоорганізація -- педагогічні принципи Анотація: У статті розглядається проблема удосконалення підготовки майбутніх викладачів хореографічних дисциплін до самостійної організації власної навчальної діяльності в процесі освітньої діяльності. Автором визначено, що здатність незалежно і свідомо керувати своєю освітою виступає однією з ключових фахових компетентностей майбутніх педагогів, основою якої виступають вміння навчальної самоорганізації. За допомогою означених умінь студенти стають спроможними ефективно планувати, діагностувати, контролювати, коригувати та оцінювати своє навчання і його результативність. У роботі обґрунтовано сутність поняття «уміння навчальної самоорганізації» та розкрито його зміст з урахуванням специфіки фахових дисциплін і характеру освітньої (науково-теоретичної, методичної, творчо-інтерпретаційної, педагогічної, балетмейстерської, художньо-виконавської) діяльності майбутніх викладачів-хореографів. Акцентуючи увагу на існуючих тенденціях щодо збільшення частки навчальних годин, відведених на самостійну роботу, та поступового переходу в підготовці фахівців до дистанційних і змішаних форм навчання, у статті наголошується на важливості розроблення і застосування спеціальних педагогічних принципів та умов організації професійної освіти студентів-хореографів з опорою на навчальну самоорганізацію та самоосвіту. Визначено, що наукові принципи лежать в основі дослідження певних педагогічних теорій, процесів та явищ та спрямовують стратегію їх розвитку. У контексті формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін доцільними педагогічними принципами визначено: принцип особистісно-смислової координації; принцип професійної самопрезентації; принцип персоналізації навчання. Зазначено, що розроблені спеціальні педагогічні умови можуть створювати сприятливі обставини в освітньому процесі для досягнення поставленої мети. Ефективними педагогічними умовами успішного формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін визначено активізацію мотивації студентів щодо самостійної діяльності; підтримку ініціативи самоосвіти майбутніх фахівців; забезпечення розвитку вольової сфери студентів. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн [Електронний ресурс] / О. Б. Проценко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 238-247. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): магістр -- магістратура -- майбутній викладач -- магістерська програма Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки викладачів вищих навчальних закладів за магістерськими програмами у країнах Європи. Актуальність обраної проблеми обумовлена необхідністю впровадження зарубіжного досвіду для забезпечення якісної підготовки викладачів в Україні. У статті охарактеризовано шляхи отримання ступеня магістра в Європі; проаналізовано досвід упровадження магістерських програм у Великобританії, Австрії, Франції, Греції. Доведено, що впровадження магістерських програм підготовки майбутніх викладачів в країнах Європи має практичну спрямованість, розвиває навички самостійного навчання, готовність до навчання впродовж життя. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Побірченко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 158-165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): феноменологія -- синергія -- здоров’я -- наукові ідеї -- діяльність учіння -- майбутній викладач -- вища освіта -- цілісність психології і педагогіки як вид професійної діяльності Анотація: У статті розглядаються наукові ідеї впровадження феноменології здоров’я у практику розвитку готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти; здоров’язбережувальну феноменологію представлено як формально незалежну самоосвітню діяльність студентів – учіння; діяльність учіння студентів рекомендовано досліджувати як здоров’язбережувальне новоутворення в розвитку готовності студентів синергувати феноменологічні функції здоров’я; розкрито реально діючі функції психологічних і педагогічних знань, умінь і навичок, спрямованих на охорону здоров’я як наукового засобу формування цілісності психолого-педагогічної професійної діяльності майбутнього викладача. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension [Електронний ресурс] / L. Rakityanska. - Електронні текстові дані> // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2019. - № 4. - P10-16, DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.1 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266 Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- майбутній викладач -- духовно-моральний Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи [Електронний ресурс] / О. Ю. Процишина> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 66-73, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.12 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): сольний спів -- майбутній викладач -- компетентність Анотація: У статті запропоновано структуру методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи. На основі аналізу науково-педагогічної літератури автором встановлено, що науковцями не досліджувалась раніше проблема формування методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи, не розроблялись її зміст та структура. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |