М 42 Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід [Текст] : навч.-метод. посіб. / за ред. Л.А. Найдьонової, О.Т. Баришпольця. - Київ : НАПН України, 2010. - 440 с. - ISBN 978-966-8063-80-5 : 225.33 грн.
Рубрики: Соціологія--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): медіакультура -- особистість -- інформація -- масова комунікація -- екранна мова -- соцалізація -- Інтернет -- медіаосвіта -- інформаційне суспільство -- медіавплив -- соціалізація -- медіавіртуальність -- кіберсередовище -- медіазалежність Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Лебединська, Тетяна. Медіаповедінка української молоді у процесі професійного самовизначення [Текст] / Т. Лебединська> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326 Кл.слова (ненормовані): медіаповедінка -- поінформованість -- медіавплив -- медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіаспоживання -- професійне самовизначення -- респондент Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Лісневська, А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа [Текст] / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова> // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 47-54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): аудіовізуальний контент -- медіа -- медіавплив -- інформаційна безпека Анотація: У статті досліджено аудіовізуальний контент у нормативно-правовому, комунікативному, культурологіч-ному, соціологічному та психологічному контекстах. Загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез та уза-гальнення дали змогу виокремити низку термінів й окреслити загальне визначення аудіовізуального контенту. Також застосовано індуктивний і системний методи, аби визначити ризики впливу аудіовізуального контенту в інформаційних форматах традиційних та нових медіа. Було використано міждисциплінарний підхід у дослі-дженні проблеми правового регулювання аудіовізуального контенту й складного механізму медіавпливу на межі комунікативістики, медіакультури, медіапсихології та медіаправа.Кількість аудіовізуального контенту в сучасних медіа зростає, а отже, і посилюється вплив аудіовізуальних медіа. Динамічне відео складає основу аудіовізуального контенту, який використовується в мультимедійному форматі та соціальних медіа.Масова аудиторія частіше за все споживає інформацію в найемоційнішій формі екранного видовища. Така інформація простіше сприймається та легко засвоюється. Проте синтетична емоційна природа динамічного відео є основою ризику негативного впливу через медіа за рахунок розповсюдження неправдивої або частково правдивої інформації.Сучасний споживач інформації постійно потерпає від медіавпливу аудіовізуального контенту, який є найпо-тужнішим у силу своєї специфічної природи. Розрізняти хибну інформацію в аудіовізуальному інформаційному повідомленні дуже складно. Існує велика кількість елементів мови екрана, яка дає можливість створити такий вплив, який потрібний замовнику — рух, колір, звук, монтажна природа, емоційне забарвлення тексту тощо.Діяльність журналістів та відеовиробників, що порушують стандарти розповсюдження інформації, має регулюватись на законодавчому рівні аудіовізуальних медіа та послуг в Україні з урахуванням світового й євро-пейського досвіду.Дослідження ризиків медіавпливу аудіовізуального контенту на масову свідомість та підсвідомість спожи-вачів інформації є на часі у зв’язку з небезпекою маніпуляції у традиційних та соціальних медіа Дод.точки доступу: Фруктова, Я. С. Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |