Магомедов, Роман.
    Особливості використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії / Р. Магомедов, В. Білецька // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 142-153, DOI 10.28925/2664-2069.2023.211. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура і спорт -- фітнес і рекреація -- фітнес-клуби -- фітнес-індустрія -- інтернет-маркетинг -- менеджмент і маркетинг у фітнесі -- управління фітнес-клубами
Анотація: В статті розглянуто особливості інтернет-маркетингу як ефективного та сучасного способу залучення клієнтів та розвитку спортивного бренду, який слід використовувати поруч із традиційними рекламними та PRінструментами. Метою роботи є визначення особливостей використання інструментів інтернет-маркетингу у фітнес-індустрії. Матеріал і методи: аналіз (вивчення поняття інтернет-маркетинг, його переваг та недоліків); синтез (встановлення загальних правил просування в Інтернеті для фітнес-індустрії, побудова висновків у роботі); порівняння (визначення подібностей та відмінностей просування в Інтернеті фітнес-клубів різного рівня). Результати. В ході дослідження визначено, що для фітнес-клубів різного класу інтернет-маркетинг є гарною альтернативою традиційним рекламним каналам таким, як: телебачення, радіо та зовнішня реклама. Мережеві фітнесцентри за допомогою інтернет-маркетингу можуть закріпити свій статус на ринку, збільшити продажі та тримати постійний зв’язок із клієнтами. Натомість локальні студії з фітнесу через інтернет-маркетинг, а особливо через SMM, здатні сформувати власний імідж та знайти «свою» «нішеву» аудиторію. У фітнесіндустрії найбільшою популярністю користуються такі платформи: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Telegram, YouTube та TikTok. За результатами дослідження основними інструментами Інтернет-маркетингу є: SMM, SEOоптимізація, контекстна реклама, банерна реклама, E-mail-маркетинг, SMSмаркетинг та блогінг. В ході порівняльного аналізу використання мережевими та локальними фітнес-клубами інструментів SMM та інтернет-маркетингу (на прикладі «Sport Life» і «Fitness by Grek»), встановлено, що SMM-маркетинг ефективно використовується в обох випадках, хоча стратегії просування мають певні відмінності, які викликані фінансовими можливостями та широтою клієнтської бази. Крім того, відрізняється і спосіб подачі інформації. У мережевому фітнес-клубі матеріал є більш сухим та рекламним, натомість у локальній фітнес-студії публікації більш різноманітні та цікаві, вони залучають читачів до активнішої взаємодії Висновки. В ході дослідження стратегії цих клубів встановлено, що «Sport Life» використовує повний спектр послуг інтернет-маркетингу, навіть SMSмаркетинг з ціллю залучення якомога більшої кількості клієнтів. А «Fitness by Grek», хоть і використовує деякі види крім SMM, робить це, аби – налагодити стійкий зв’язок та сформувати доброзичливі взаємовідносини між клієнтами та компанією
Дод.точки доступу:
Білецька, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)