> Шифр: У171724920/2018/11 Журнал 2018р. № 11 Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо. Умови розвитку критичного мислення / Ольга Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6 Кл.слова: молодші школярі, критичне мислення, рефлексивне середовище Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11 Кл.слова: рефлексія, наставництво, критика Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо. Добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15 Кл.слова: критичне мислення, ігрове навчання Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти. Формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19 Кл.слова: морально-етичне виховання Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя. Розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24 Кл.слова: здоров’язбережувальна компетентність Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! / М. Лакоцька. - С.25-31 Кл.слова: кейс-технологія, кейс-методи, інтегроване навчання Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко. Формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35 Кл.слова: візуалізація, інфографіка, скрайбінг Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання. Тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-39 Кл.слова: піраміда Блума, метод "Ромашка Блума" Матоніна, Раїса. Нехай час працює на нас. Урок математики в 4-му класі / Р. Матоніна. - С.40-43 Кл.слова: одиниці вимірювання часу, століття, математика Гачок, Галина. Навчаємо аналізувати інформацію. Застосування методів розвитку критичного мислення на уроках природознавства / Г. Гачок. - С.44-47 Кл.слова: сучасні освітні технології, природознавство Венгрин, Наталія. Новий діалог з давньою казкою. Добірка завдань з розвитку критичного мислення на уроках літературного читання / Н. Венгрин. - С.48-51 Кл.слова: освітні технології, мова, література Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі. Пропедевтична робота над задачами в початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54 Кл.слова: перспективність освіти, математика Вдовиченко, Тетяна. Хай одного разу вранці вас захоплять тупутанці! Створення сприятливого психологічного мікроклімату на весь день / Т. Вдовиченко, Н. Опалко. - С.55-56 Кл.слова: ігрове навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання. Тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна> // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 36-39 Кл.слова (ненормовані): піраміда Блума -- метод "Ромашка Блума" Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |