Р 33 Редько, Сергій Іванович. Формування сприятливого соціально-психологічного мікроклімату в педагогічному колективі : навчальний посібник / С. І. Редько ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук. - Київ : Київський університет імені Б. Грінченка, 2011. - 39 с. - 14.00 грн., 13.55 грн. Викладач Київського університету імені Б. Грінченка
Рубрики: Педагогіка--Викладацький склад--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): міжособистісні стосунки -- психологічна діагностика -- несумісність -- групова сумісність Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут лідерства та соціальних наук Примірників всього: 6 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Ц 61 Цимбалюк, Іван Миколайович. Загальна психологія : навчальний посібник : модульно - рейтинговий курс для студентів вищих навчальних закладів / І. М. Цимбалюк, О. Ю. Яницька ; Міністерство освіти і науки України, Міжнародний університет "РЕГІ" ім. академіка Дем'янчука. - 2-ге видання. - Київ : Професіонал, 2006. - 303 с. - ISBN 966-8556-35-6 : 35.00 грн.
Рубрики: Психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): психологія -- психічні процеси -- психічні властивості -- психічні стани -- особистість -- міжособистісні стосунки -- група -- колектив -- діяльність Анотація: У навчальному посібнику викладено матеріал курсу "Загальна психологія" за модульно - рейтинговою системою його вивчення у вищій школі.Наведено змістт оглядових лекцій і тьюторських занять Дод.точки доступу: Яницька, О. Ю. Міністерство освіти і науки України Міжнародний університет "РЕГІ" імені академіка Степана Дем’янчука Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
Т 76 Трофімов, Ю. Л. Психологія : підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; за ред. Ю. Л. Трофімова. - 6-те видання, стереотипне. - Київ : Либідь, 2008. - 558 с. - ISBN 978-966-06-0533-6 : 40.00 грн., 50.00 грн., 40.00 грн., 35.00 грн.
Рубрики: Психологія--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): галузі психології -- теорії особистості -- пам’ять -- мислення -- увага -- соціальні групи -- творчість -- регуляторна підсистема -- операціональна підсистема -- міжособистісні стосунки -- конфліктні ситуації Дод.точки доступу: Рибалка, В. В. Гончарук, П. А. Примірників всього: 6 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Фаховий коледж «Універсум» (3), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Фаховий коледж «Універсум» (3), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) |
С 14 Сайтарли, Інна Анатоліївна. Культура міжособистісних стосунків : навчальний посібник / І. А. Сайтарли. - Київ : Академвидав, 2007. - 240 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-52-6 : 25.00 грн.
Рубрики: Психологія спілкування--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): міжособистісні стосунки -- культура спілкування -- гумор -- антикультура спілкування -- діловий костюм -- стилі комунікативної поведінки -- сімейний етикет -- бізнес-етикет -- епоха Відродження -- епоха Абсолютизму -- Давня Греція Анотація: У посібнику розкрито сутність, складові міжособистісних стосунків, історію їх розвитку від давніх цивілізацій до сьогодення, психологічні засади та особливості вербального і невербального спілкування,стилі комунікативної поведінки та ін. Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2) |
З-14 Загальна психологія : навчальний посібник / укл.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук. - Київ : А. П. Н., 1999. - 463 с. - ISBN 966-965-73-0-1 : Б. ц.
Рубрики: психологія--загальна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): свідомість -- відчуття -- психіка -- сприймання -- пам'ять -- мислення -- уява -- увага -- почуття -- воля -- особистість -- діяльність -- міжособистісні стосунки -- спілкування -- темперамент -- характер -- здібності -- психика -- сознание -- ощущения -- восприятие -- память -- мышление -- воображение -- внимание -- чувства -- личность -- деятельность Дод.точки доступу: Скрипченко, Олександр Васильович \укл.\ Долинська, Любов Василівна \укл.\ Огороднійчук, Зоя Василівна \укл.\ Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) |
П 86 Психологическая диагностика детей и подростков : учеб. пособие для студентов / под ред. К. М. Гуревича, Е. М. Борисовой. - Москва : Международная педагогическая академия, 1995. - 360 с. - ISBN 5-87977-034-6 : 4.00 грн.
Рубрики: Психологічна діангостика Кл.слова (ненормовані): психологія -- діагностика -- тестування -- типи методик -- креативність -- здібності -- професійна придатність -- природні особливості -- опитувальники -- міжособистісні стосунки Дод.точки доступу: Гуревич, К. М. \ред.\ Борисова, Е. М. \ред.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) |
Л 71 Ложкин, Георгий Владимирович. Практическая психология конфликта : учебное пособие / Г. В. Ложкин, Н. И. Повякель. - Київ : МАУП, 2000. - 256 с. - Библиогр.: с. 250-254. - ISBN 966-608-051-6 : 7.00 грн.
Рубрики: Конфліктологія Кл.слова (ненормовані): практична психологія -- типологія конфлікта -- аналіз конфлікта -- особистість -- міжособистісні стосунки -- управління конфліктами -- психотехніки -- психопрофілактика -- психодіагностика Дод.точки доступу: Повякель, Надежда Ивановна Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
П 50 Поліщук, С. А. Методичний довідник з психодіагностики : навчально-методичний посібник / С. А. Поліщук. - Суми : Університетська книга, 2009. - 442 с. - ISBN 978-966-680-428-3 : 33.00 грн.
Рубрики: Психодіагностика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): психодіагностика -- діагностика здібностей -- діагностика емоційно-вольової сфери -- діагностика особистісної сфери -- професійні інтереси -- діагностика креативності -- міжособистісні стосунки -- акцентуація -- дезадаптація Анотація: У посібнику розглядаються різні аспекти психодіагностики: історія становлення дисципліни, організація діагностичної роботи, класифікації та характеристики методів діагностування, специфіка якісної та кількісної обробки інформації. Примірників всього: 3 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) |
С 79 Степанов, Олександр Максимович. Основи психології і педагогіки : посібник / Степанов О. М., Фіцула М. М. - Київ : Академвидав, 2003. - 504 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-07-0 : 22.00 грн.
Рубрики: Основи психології--Основи педагогіки--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): психологія -- діяльність -- особистість -- спілкування -- міжособистісні стосунки -- пізнання -- емоції -- темперамент -- характер -- творча особистість -- педагогіка -- педагогічний процес -- система освіти -- дидактика -- виховання -- методика виховання -- форми виховання Дод.точки доступу: Фіцула, Михайло Миколайович Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
Р 70 Ромек, Владимир Георгиевич. Тренинг уверенности в межличностных отношениях / В. Г. Ромек. - Санкт-Петербург : Речь, 2003. - 176 с. - (Психологический тренинг). - ISBN 5-9268-0116-8 : 16.00 грн.
Рубрики: Психологія спілкування--Тренінг Кл.слова (ненормовані): тренінг -- міжособистісні стосунки -- самоаналіз -- невпевненість -- впевненість -- депресія -- конфлікти -- бар'єри спілкування -- самоствердження -- знайомства -- соціальна компетентність Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
Е 63 Еникеев, Марат Исхакович. Психологическая диагностика : стандартизированные тесты / Еникеев М. И. - Москва : ПРИОР, 2002. - 288 с. - ISBN 5-7990-0754-9 : 13.23 грн.
Рубрики: Психологія особистості--Властивості особистості--Психодіагностика--Тести Кл.слова (ненормовані): особистість -- діагностика властивостей -- психодіагностика -- психічні стани -- інтелект -- міжособистісні стосунки -- професійна придатність -- тести Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
Ч-49 Черноушек , Михал. Психология жизненной среды / М. Черноушек ; переводчик И. И. Поп. - Москва : Мысль, 1989. - 175 с. - (Человечество на пороге ХХІ века). - пер. с чеш. - ISBN 5-244-00305-4 : 0.55 грн.
Рубрики: Психологія--Довкілля--Людина і природа--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): екологічна психологія -- життєве середовище -- навколишнє середовище -- міжособистіснІ стосунки -- екологія і психологія -- екологічне виховання -- особистий простір Анотація: Рассматриваются многосторонние взаимосвязи человека с окружающей средой. Какие импульсы жизненной среды оказывают как негативное, так и позитивное влияние на людей, их здоровье, работоспособность, настроение, психологическое состояние. Дод.точки доступу: Поп, И. И. \переводчик.\ Примірників всього: 1 Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: О168872740/2018/7 Журнал 2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14 Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21 Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28 Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37 Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43 Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58 Кл.слова: фармацевтична галузь Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58 Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64 Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71 Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76 Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83 Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89 Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96 Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107 Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115 Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124 Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130 Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137 Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144 Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151 Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156 Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155 Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Złociak, M. Uprzedzenia i stereotypy w relacjach = Упередження і стереотипи у міжособистісних стосунках членів неформальних груп / M. Złociak> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 116-124, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): стереотипи -- міжособистісні стосунки -- неформальні групи Анотація: Упередження і стереотипи присутні у житті кожного. Деякі люди навіть не усвідомлюють, що вони потрапили в «пастку стереотипного мислення». Ця стаття спрямована на аналіз та узагальнення теоретичних питань, пов’язаних з упередженнями та стереотипами. У статті розглянуто поняття «упередження», «забобони» та «стереотипи». Охарактеризовано джерела упередженості та стереотипів, а також їх основні функції. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Ляшенко, В. М. Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова> // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 34-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069 Кл.слова (ненормовані): конформізм -- конформність -- міжособистісні стосунки -- футбол Анотація: Існує кілька видів конформної поведінки. В одних випадках індивід, визнаючи правильність групових суджень, щиро погоджується з ними і розділяє їх. Усвідомлені і внутрішньо прийняті, вони тимчасово або постійно стають рисою його характеру. Конформну поведінку в даному випадку слід розцінювати як позитивну рису індивіда, який зумів оцінити вимоги групи і погодитися з ними. В інших випадках індивід проявляє конформізм при щонайменшій зміні думки групи. Найчастіше це властиво вкрай невпевненим у собі людям, які займають, як правило, низькі місця в ієрархічній структурі групи й потребують постійної підтримки через низьку самооцінку. Якщо думка групи з будь-якого питання розділяється і виникають два угруповання, така людина обов’язково буде там, де більшість, або з тими, хто на цей час при владі з її атрибутами. Ми усвідомлюємо, що у кожної людини є свої погляди, які вона не хоче змінювати, і далеко не завжди, навіть заради спільної мети, особистість здатна прийняти чужу думку і зробити те, з чим вона не згодна. До того ж, якщо спортсмен володіє підвищеною агресивністю, низькою емоційною стійкістю, завищеною самооцінкою та іншими особистісними якостями, що штовхають його на створення конфліктних ситуацій, – вони неминучі, якщо тільки його опонент не володіє протилежними якостями і спокійно та впевнено уникне непотрібного з’ясування відносин. У зв’язку з цим, питання конформності в командних видах спорту є досить актуальним. Мета – вивчення впливу міжособистісних стосунків у команді на гравців студентської збірної з футболу. У дослідженні застосовувалося психодіагностичне тестування та методи математичної статистики. Віковий діапазон досліджуваних 18–20 років, кількість – 29 осіб. За результатами кореляційного аналізу досліджуваних психологічних особливостей студентів збірної команди з футболу, були отримані наступні показники: фактор Q2: «конформізм – нонконформізм» позитивно корелює з довірою (r = 0,52), згуртованістю (r = 0,64), та негативно ─ з фактором А : «замкнутість – товариськість» (r = - 0,72), фактор С: «емоційна нестабільність – емоційна стабільність» (r = -0,71), фактор F: «стриманість – експресивність» (r = -0,54). За показниками конформності дані наступні: 42 % – низький рівень, 42 % – середній, 16 % – високий. У сфері спортивної діяльності, де міжособистісні відносини нерідко ускладнені протиборством і суперництвом, явище конформізму можна спостерігати як у рядових членів групи, так і у тренерів. Звичайно, в житті важко зустріти особистість, ідеальну у всіх ситуаціях міжособистісних відносин, проте колективи від цього не розпадаються. Зберігаючи членство, особистість або компенсує свою недосконалість іншими якостями і уживається, або залишає групу в пошуках іншого, де цю недосконалість будуть терпіти або намагатися виправити. Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Гацко, О. В. Гнутова, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
С 32 Сергієнко, І. М. Соціально-психологічний театр - метод роботи шкільного психолога [Текст]. Частина 2 / І. М. Сергієнко. - Київ : Марич, 2011. - 56 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
Рубрики: Практична психологія--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): міжособистісні стосунки -- інсценування -- діалогічна взаємодія -- психологічна допомога Анотація: У посібнику представлено теоретичні й практичні матеріали, що можуть бути використані у профілактичній роботі практичного психолога для створення соціально-психологічного театру у школі або іншому навчальному закладі. Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |