Г 54 Глобін, Олександр Ігорович. Міжпредметні зв'язки в умовах профільного навчання математики : методичний посібник / О. І. Глобін ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 86[2] с. - Библиогр.: с. 83-86. - ISBN 978-966-644-294-2 : 96.51 грн.
Рубрики: Педагогіка--Методика викладання математики--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв'язки -- навчання математики Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України Інститут педагогіки Примірників всього: 49 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (27), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), , Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (10), Фаховий коледж «Універсум» (10) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (27), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (10), Фаховий коледж «Універсум» (10) |
> Шифр: П860805/2013/9 Журнал 2013р. № 9 Савченко, Олександра. Уміння учнів вчитися у дидактичній системі В. О. Сухомлинського / О. Савченко. - С.1-3 Кл.слова: уміння школярів навчатися, Сухомлинський В. О., дидактико-методична система Антонець, Михайло. Проблема розвитку творчої особистості вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / М. Антонець. - С.4-6 Кл.слова: педагогічний процес, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, праця педагога Вашуленко, Микола. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело формування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів / М. Вашуленко. - С.6-8 Кл.слова: молодші школярі, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, дошкільники Говорун, Раїса. Збереження здоров’я дітей - найважливіший аспект діяльності школи / Р. Говорун. - С.8-9 Кл.слова: сприяння здоров’я, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, здоров’я дітей Ступак, Любов. Літературне свято "Життя і творчість В. О. Сухомлинського" / Л. Ступак. - С.9-10 Кл.слова: літературне свято, Сухомлинський В. О., життя і творчість, сценарії Соловейчик, Симон. Вертатися до джерел або Дещо про школу майбутнього / С. Соловейчик. - С.10-13 Кл.слова: Павлівська школа, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, дидактика Ковтун, Ірина. Розвиток навички читання в 1 класі / І. Ковтун. - С.14-19. Кл.слова: розвиток антиципації, 1 клас, читання вголос Чисякова, Валентина. Малюємо словом літо (Інтегрований урок у 2 класі) / В. Чисякова. - С.19-23. Кл.слова: 2 клас, інтегрований урок, естетичне виховання Кузьменко, Валентина. слова з прямим і переносним значенням / В. Кузьменко. - С.23-25 Кл.слова: українська мова, слова з прямим значенням, слова з переносним значенням Личик, Світлана. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у 3-4 класах (Засідання клубу "Здоров'ятко") / С. Личик, А. Крошко. - С.25-27 Кл.слова: здоров’я дитини, здоров’язбережувальні технології, 3 клас Базарницька, Ірина. Урок математики у 1 класі / І. Базарницька. - С.28-30 Кл.слова: 1 клас, урок математики, предметні компетентності Грущинська, Ірина. Знайомство з персонажами підручників природознавства для 1 і 2 класів / І. Грущинська. - С.30-37 Кл.слова: природознавство, початкові класи Юрченко, Надія. Абетка пішохода (Година спілкування) / Н. Юрченко. - С.37-40. Кл.слова: правила дорожнього руху, година спілкування Дробчак, Ярослава. Використаня малих жанрів фольклору на уроках трудового навчання у початкових класах / Я. Дробчак. - С.40-42 Кл.слова: початкові класи, трудове навчання, фольклор Лозан, Тетяна. Шляхи формування й розвитку українського мовлення російськомовних учнів шкіл Придністов'я з українською мовою навчання / Т. Лозан. - С.43-46 Кл.слова: міжпредметні зв'язки, україномовне середовище, російськомовні учні Зеленська, Олена. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах / О. Зеленська. - С.47-48 Кл.слова: новітні технології, комп'ютерні технології, уроки читання Мірошнікова, Наталія. Різномаїтний світ Букваря Марії Чумарної / Н. Мірошнікова. - С.49-50 Кл.слова: Буквар Марії Чумарної Зеленська, Людмила. Дискусійний клуб "Початкова школа: проблеми, пошуки, здобутки" / Л. Зеленська. - С.51-53 Кл.слова: клуб, дискусія, початкова школа Палій, Вікторія. "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів / В. Палій. - С.54-57 Кл.слова: журнал Є примірники у відділах: Ф2 (13.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний) |
> Шифр: З659149/2015/7/8 Журнал 2015р. № 7/8 Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році . - С.2-4 Кл.слова: навчальна програма, міжпредметні зв'язки, контроль Програма із зарубіжної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 7 клас. (2012 р. зі змінами 2015 р.). - С.5-10 Кл.слова: текстуальне вивчення творів, позакласне читання, розвиток мовлення Ніколенко, Ольга. Із чим ми починаємо новий навчальний рік? / О. Ніколенко. - С.11-13 Кл.слова: здобутки, прилучення до читання, державні стандарти школи Гузь, Ольга Олександрівна. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 7 класу / О. О. Гузь. - С.14-17 Кл.слова: зміст уроку, зміст розділу, години за розподілом Тіхоненко, С. О. Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу. Уроки 1-13 / С. О. Тіхоненко, Т. О. Козова. - С.18-59 Кл.слова: тема уроків, форми уроків, етапи уроків Петричко, Ірина. Запалімо в серцях до ближнього любов!. Вона врятує світ! / І. Петричко. - С.60-64 Кл.слова: Біблія, виховний захід, сценарій Головка, Людмила. Шкільний творчий проект "Гра в радість". Тиждень зарубіжної літератури / Л. Головка. - С.65-71 Кл.слова: сценарій, інтелектуальні ігри, калейдоскоп цікавинок Завгородня, Л. І. У казковому світі Джанні Родарі. Літературна вітальня до 95-річчя від дня народження / Л. І. Завгородня. - С.72-76 Кл.слова: позакласні заходи, літературна вітальня, сценарій Циганкова, Л. Ю. Сенс зображення пригод головного героя казки Вільгельма Гауфа "Маленький Мук". / Л. Ю. Циганкова. - С.77-79. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: позакласне читання, план-конспект уроку, Маленький Мук, аналіз твору Козаченко, О. В. Звідки лунає музика? ("Містечко в табакерці" В. Ф. Одоєвського як науково-пізнавальна казка) / О. В. Козаченко. - С.79-80. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: позакласне читання, план-конспект уроку, Містечко в табакерці, аналіз твору Циганкова, Л. Ю. Шлях Піноккіо від дерев'яної ляльки до справжнього хлопчика / Л. Ю. Циганкова. - С.80-82. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: позакласне читання, план-конспект уроку, Коллоді Карл, Пригоди Піноккіо, аналіз твору Рябуха, Н. В. Хто високо літає, той низько сідає. (Проблема хвастощів у казці Всеволода Гаршина "Жаба-мандрівниця") / Н. В. Рябуха. - С.82-84 Кл.слова: позакласне читання, план-конспект уроку, Жаба-мандрівниця, аналіз твору Жигунова, А. С. Уроки з вивчення творів Джанні Родарі Уроки №1- 3 / А. С. Жигунова. - С.84-87. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: позакласне читання, план-конспект уроку, Джанні Родарі, про твори Жигунова, А. С. Казковий герой Цибуліно та його родина : Урок № 1 / А. С. Жигунова. - С.84-85. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: позакласне читання, Родарі Джанні, Цибуліно, аналіз твору, план-конспект уроку Жигунова, А. С. Повчальний зміст "Казок по телефону" (аналіз казок "Сонце і Хмара" та "Молодий рак") : Урок № 2 / А. С. Жигунова. - С.86. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: Родарі Джанні, Молодий рак, аналіз твору, Родарі Джанні, Сонце і Хмара, аналіз твору, план-конспект уроку Жигунова, А. С. Сенс авторського задуму казки "Пригоди Джельсоміно в Країні брехунів" : Урок № 3 / А. С. Жигунова. - С.87 Кл.слова: позакласне читання, Родарі Джанні, Пригоди Джельсоміно в Країні брехунів, аналіз твору, план-конспект уроку Гладишев, В. В. Посібник, що затребуваний школами - загальноосвітньою і вищою : [рецензія на навчальний посібник О. М. Куцевол Будівничі перекладацьких мостів] / В. В. Гладишев, В. І. Шуляр. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: українські перекладачі, постать перекладача, осмислення матеріалу Богосвятська, А. І. Арома-імідж уроку літератури / А. І. Богосвятська. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: аромат часу, аромат країни, запах книги Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (01.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Король, Наталія (викладач). Стилістичні особливості простого речення. На матеріалі тексту новели "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника [Текст] / Н. Король> // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2015. - № 10. - С. 43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовознавство--стилістика Кл.слова (ненормовані): план-конспект уроку -- міжпредметні зв'язки -- просте речення -- двоскладне речення -- односкладне речення -- художній текст Всі примірники списані |
> Шифр: У901231/2016/4 Журнал 2016р. № 4 Пентилюк, Марія Іванівна. Мовна особистість студента в контексті професійного становища / М. І. Пентилюк. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: мовна особистість, студент, професійне становлення Омельчук, Сергій Аркадійович. Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк / С. А. Омельчук. - С.9 - 14 Кл.слова: Пентилюк Марія, про неї, українська лінгводидактика, мовна освіта Кучеренко, ІринаІрина Анатоліївна. Аспектні уроки української мови : витоки і сучасний стан / І. А. Кучеренко. - С.15 - 22. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: уроки української мови, аспектні уроки, мовна компетентність Неживий, Олексій Іванович. Творчий портрет майстра : сторінками збірок Івана Низового… / О. І. Неживий. - С.23-26 Кл.слова: Низовий Іван, про нього, творчість Івана Низового, поезія І. Низового Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів : Продовження / К. Г. Городенська. - С.27-28 Кл.слова: мовлення, значення слів, правопис Пентилюк, Марія Іванівна. Унормування терміносистеми з української лінгводидактики. Основні методичні поняття у сучасному педагогічному дискурсі / М. І. Пентилюк. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вербальна поведінка, граматичне конструювання, дискурс Рейбедюк, Галина Богданівна. "Придунай журавлиний" Михайла Василюка / Г. Б. Рейбедюк. - С.32-33 Кл.слова: Василюк Михайло, про нього, Творчість Михайла Василюка, українська романтична лірика Василюк, Михайло. Заповітне / М. Василюк. - С.33 Кл.слова: поезія, вірш, текст Василюк, Михайло. Земля, що квітне рушником / М. Василюк. - С.33 Кл.слова: поезія, вірш, текст Радченко, Антоніна Федорівна. Формування орфоепічної компетентності майбутніх учителів української мови: прикладний аспект / А. Ф. Радченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: орфоепія, голосні звуки, артикуляційні норми Телець, Ірина. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української літератури: теоретичні і прикладні аспекти / І Телець, Ю. Телець. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: міжпредметна інтеграція, міжпредметні зв'язки, проведення уроків Русанова, Олена Іванівна. Зображення цілісної людини в єдності біологічного, духовного, соціального. Степан Радченко – цинічний егоїст чи взірець сильної цілеспрямованої особистості? Цикл уроків за романом В. Підмогильного "Місто" : Цикл уроків за романом В. Підмогильного "Місто". Урок 3. Українська література, 11 клас / О. І. Русанова. - С.43-45 Кл.слова: план-конспект уроку, Підмогильний Валер’ян, місто, про твір, образ Степана Радченка Захарченко, Олена Миколаївна. Модерністська поезія Галини Кирпи для дітей / О. М. Захарченко. - С.46-48 Кл.слова: Кирпа Галина, про неї, творчість Галини Кирпи, поезія для дітей Караман, Станіслав Олександрович. Слово про Марію Іванівну Пентилюк : До 80-ліття від дня народження / С. О. Караман, О. В. Караман, О. М. Горошкіна. - С.49-50 Кл.слова: Пентилюк Марія, про неї, ювілей, мовознавець Костюченко, Валентина Петрівна. Ми – кияни : Літературна вітальня до Дня Києва / В. П. Костюченко. - С.51-60. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: позакласна робота, сценарій до Дня Києва Горошкіна, Олена Миколаївна. Мовна гра в парадигмі інтрепретативної лінгвістики : [рецензія] / О. М. Горошкіна. - С.61-62 Кл.слова: мовна особистість, мовна гра, мовлення Лєснова, Валентина Володимирівна. До однодумців, до втаємничених у слові улюбленої поетеси / В. В. Лєснова. - С.63 Кл.слова: роздуми автора, мова, слово Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
37.01:001.891 Д 70 Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 156 с. - 28.35 грн.
Рубрики: Вища освіта--Конференції Молоді науковці--Конференції Професійна освіта Історія освіти Філологія Педагогіка--соціальна Психологія соціальна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- музейна педагогіка -- соціальна робота -- психологія виховання -- інтегроване навчання -- толерантність підлітків Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\ Кузьменко, Ольга Миколаївна \редактор.\ Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\ Міністерство освіти і науки України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1, Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
К 84 Кругляк, Олег Ярославович. Рухливі ігри та естафети в школі : посібник для вчителя / О. Я. Кругляк. - 4-те вид. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. - 80 с. : ил. - ISBN 978-966-07-0756-6 : 5.80 грн.
Рубрики: Початкова школа--Фізична культура--Навчально- методичні посібники Кл.слова (ненормовані): рухливі ігри -- класифікація -- методика проведення -- міжпредметні зв'язки Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: І426210053/2016/6 Журнал 2016р. № 6 Палкин, В. А. Книга и Интернет в жизни современного школьника / В. А. Палкин. - С.3-7 Кл.слова: виртуальная культура, цивилизация Сілаєва, І. Є. Реалізація диференційного підходу у системі післядипломної освіти педагогів професійної школи / І. Є. Сілаєва. - С.8-11 Кл.слова: інноваційна діяльність, науково-методична компетентність, андрагогічні принципи Стрельніков, В. Ю. Удосконалення форм навчання у сучасній вищій школі: верифікація ідей Михайла Остроградського / В. Ю. Стрельніков. - С.12-16 Кл.слова: інтенсивне навчання Стрельніков, М. В. Побудова змісту підготовки магістрів бізнес-адміністрування на основі ідей Михайла Остроградського / М. В. Стрельніков. - С.17-21 Кл.слова: змістові модулі, проектний підхід Лебедик, Л. В. Педагогічні ідеї М. В. Остроградського як методологічна основа підготовки викладачів вищих навчальних закладів споживчої кооперації / Л. В. Лебедик. - С.22-25 Кл.слова: проектування, навчання, сучасні технології Щукіна, О. В. Особливості позааудиторної діяльності студентів ВНЗ / О. В. Щукіна. - С.26-30 Кл.слова: професійна підготовка, виховна робота, студентське самоврядування Момот, О. О. Сутність поняття "здоров'язбережувальне середовище" вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.31-33 Кл.слова: знання, складові здоров'я Ратушко, В. А. Зміст і структура моделі експертного оцінювання управлінської культури керівника ЗНЗ / В. А. Ратушко. - С.34-37 Кл.слова: керівники шкіл Одайський, С. І. Сучасні підходи до управління педагогічним персоналом ПТНЗ: регіональний аспект / С. І. Одайський. - С.38-43 Кл.слова: педагогічний менеджмент, регіональний розвиток, ключові проблеми Шумейко, Н. В. Законодавче забезпечення процесу іншомовної підготовки фахівців гуманітарного профілю в університетах Словаччини / Н. В. Шумейко. - С.44-47 Кл.слова: Болонська декларація Асадчих, О. В. Теоретико-методичні засади інтегративної системи навчання японської мови для академічних цілей / О. В. Асадчих. - С.48-52 Кл.слова: інтеграція Береза, Л. О. Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання української мови як іноземної / Л. О. Береза. - С.53-58 Кл.слова: міжкультурна комунікація, принципи навчання, засоби навчання Грегоращук, Ю. В. Дослідження формування іншомовної комунікативної компетенції / Ю. В. Грегоращук. - С.59-61 Кл.слова: іноземна мова, комунікативний метод, комунікативно-орієнтоване навчання Дмитренко, О. В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови / О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш, О. І. Комарова. - С.62-65 Кл.слова: країнознавча мотивація, міжпредметні зв'язки, емоційний фон Компаній, О. В. Робота над тволром за картиною в початковій школі на основі принципу наступності / О. В. Компаній Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: З296477334/2017/1 Газета 2017р. N 1 Слово редактора / ред. О. Чмигова. - С.3 Кл.слова: Керролл Л., про нього, Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір Забеліна, Оксана. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна. - С.4-12 Кл.слова: літературний календар, 2017 р., ювілейні дати Товкало, Мирослава. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур / М. Товкало. - С.13-16 Кл.слова: інтегрування предметів, пілотні програми, говорити українською Клочек, Григорій. Про час "Х" у реформуванні освіти / Г. Клочек. - С.17-21 Кл.слова: реформування освіти, зміст освіти, інтеграція предметів Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич. - С.22 Кл.слова: мовно-літературна освіта, інтеграція предметів, гуманітарна освіта Ісаєва, Олена. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури / О. Ісаєва. - С.23 Кл.слова: інтеграція предметів, гібридна війна, антидержпвницька позиція Мегедь, Ірина. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові / І. Мегедь. - С.24 Кл.слова: збереження курсу "Українська мова", збереження курсу "Зарубіжна література", значення художнього тексту Ковбасенко, Юрій Іванович. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич / Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко. - С.25 Кл.слова: інтеграція предметів, зарубіжна література в школі, статус самостійності предмету Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.26 Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р., гуманітарні дисципліни, інтеграція предметів Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.27 Кл.слова: модернізація шкільної освіти, зміст навчальних програм, міжпредметні зв'язки Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. - С.28-29 Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р., літературна освіта, Ковбасенко Юрій, про виступ Моторна, Зінаїда. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". : зарубіжна література, 5-й клас / З. Моторна. - С.30-32 Кл.слова: план-конспект уроку, Портер Елеанор, Полліанна, про твір, аналіз твору Чайковська, Наталя. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору : зарубіжна літератури, 6 клас / Н. Чайковська. - С.33-40 Кл.слова: план-конспект уроку, Лондон Джек, Жага до життя, про твір, аналіз твору Луганська, Тетяна. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків : зарубіжна література, 7 клас / Т. Луганська. - С.41-54 Кл.слова: план-конспект уроків, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, колористика Луганська, Тетяна. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.41-43 Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, про нього, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір Луганська, Тетяна. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.44-45 Кл.слова: план-конспект уроку, образ Ассоль, образ Грея Луганська, Тетяна. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея / Т. Луганська. - С.46-54 Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, кольористика Варга, Наталія. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної" : зарубіжна література, 10 клас / Н. Варга. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, Толстой Л., Анна Кареніна, про твір, сімейні стосунки Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження : Зарубіжна література, 8 клас / Н. Барарєва. - С.65-72 Кл.слова: план-конспект уроків, Шекспір Вільям, про нього, аналіз творів Барарєва, Наталія. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах / Н. Барарєва. - С.65-69 Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, про творчість, ренесансне сприйняття кохання Ткаченко, Оксана. Усепереможний голос любові : зарубіжна література, 8 клас / О. Ткаченко. - С.70-72 Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, ренесансне сприйняття кохання Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: І426210053/2017/4 Журнал 2017р. № 4 Гриньова, М. В. Наукова школа " Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності" / М. В. Гриньова. - С.5-10 Кл.слова: саморегуляція діяльності, навчально-виховна діяльність Сас, Н. М. Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом" підготовленого до інноваційноо управління / Н. М. Сас. - С.11-15 Кл.слова: професійні компетентності, інноваційні цінності Жданова-Неділько, О. Г. Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін / О. Г. Жданова-Неділько. - С.16-18 Кл.слова: вища школа, навчальна взаємодія Грицай, Н. Б. Реалізація авторської системи методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах / Н. Б. Грицай. - С.19-23 Кл.слова: методична підготовка, методика навчання біології, педагогічний експеремент Оніпко, В. В. Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі / В. В. Оніпко. - С.24-27 Кл.слова: професійна підготовка Криворучко, А. В. Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. В. Криворучко. - С.28-30 Кл.слова: оцінювання Білик, Н. І. Перпективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. І. Білик. - С.31-36 Кл.слова: моделювання, проективна модель Корягіна, Н. В. Підготовка вчителя до експерементальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики / Н. В. Корягіна. - С.37-43 Кл.слова: модель підготовки, міжпредметні зв'язки Калініченко, І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу / І. О. Калініченко. - С.44-46 Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання Агейчева, А. О. Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції / А. О. Агейчева. - С.47-50 Кл.слова: вища школа, дистанційне навчання Сідоров, В. І. Кроскультурна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров ; 51-54 Кл.слова: туризм, кроскультура, культура Ткаченко, А. В. "Другий Макаренко": життєвий і професійний шлях Віктора Миколайовича Терського / А. В. Ткаченко, Н. В. Бєляєва. - С.55-59. - макаренкознавство Кл.слова: соратники Сайко, Н. О. Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ / Н. О. Сайко. - С.60-64 Кл.слова: інформаційна готовність, методична готовність, психологічна готовність Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Янченко, Н. Проект "Інтелект України" в практичному вимірі / Наталія Янченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти--Інтелект України--початкова школа Навчаємося разом, предмет--уроки--навчальна компетентність--початкова школа Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- навчальна компетентність -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтована освіта -- міжпредметні зв'язки -- Навчаємося разом, навчальний предмет -- розвиток мислення -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" у Вишгородській гімназії "Інтелект". Наведено приклад уроку з предмета "Навчаємося разом" на тему: "Командоутворення в класі. Текст-міркування на тему: "Принципи справжніх друзів: доброзичливе ставлення". Робота в парах змінного складу щодо формування вміння переказувати текст. Вправи на розвиток мислення" для учнів 2 класу. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Мандрівка до Діда Мороза : квест для дітей середньої/старшої групи> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 18-21 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- комунікативна діяльність -- міжпредметні зв'язки -- образотворча діяльність -- заняття з математики -- ознайомлення з довкіллям -- читання віршів Анотація: Подано квест для дітей середньої/старшої групи, який доречно проводити як міні-проект протягом тематичного дня чи тижня або ж організувати інтегроване заняття чи розвагу. В такому підході поєднуються на основі міжпредметних зв'язків різні види дитячої діяльності: ігрова, комунікативна, пізнавальна, дослідницька, перетворювальна, образотворча, музична тощо. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Зайцева, Лариса Світ у виміри математики : компетентнісний підхід до освіти дошкільнят / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 2-4 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- міжпредметні зв'язки Анотація: "Часто і діти, і педагоги вважають математику складною, відірваною від реального життя. Однак усе зовсім навпаки - вона оточує нас, де б ми не були. Дбаючи про логіко-математичний розвиток дітей, ми маємо навчити їх помічати закономірності в довкіллі, узагальнювати і робити висновки, мислити чітко, системно, застосовувати набуті математичні знання у різних видах діяльності й у повсякденні." Ці завдання розглядаються у статті. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році [Текст]> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2015. - № 7/8. - С. 2-4 Кл.слова (ненормовані): навчальна програма -- міжпредметні зв'язки -- контроль Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (01.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Телець, Ірина. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української літератури: теоретичні і прикладні аспекти [Текст] / І Телець, Ю. Телець> // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2016. - № 4. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- проведення уроків Дод.точки доступу: Телець, Юрій Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Дмитренко, О. В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови [Текст] / О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш, О. І. Комарова> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 6. - С. 62-65 Кл.слова (ненормовані): країнознавча мотивація -- міжпредметні зв'язки -- емоційний фон Дод.точки доступу: Бабаш, Л. В. Комарова, О. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" [Текст]> // Зарубіжна література. - 2017. - N 1. - С. 27 Кл.слова (ненормовані): модернізація шкільної освіти -- зміст навчальних програм -- міжпредметні зв'язки Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Корягіна, Н. В. Підготовка вчителя до експерементальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики [Текст] / Н. В. Корягіна> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 4. - С. 37-43 Кл.слова (ненормовані): модель підготовки -- міжпредметні зв'язки Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Чернов, А. Співпраця практичного психолога і вихователя по-справжньому / А. Чернов> // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 6-10 Кл.слова (ненормовані): бінарне заняття -- міжпредметні зв'язки -- дошкільна педагогіка -- дитяча психологія -- принципи організації бінарних занять -- етапи роботи за бінарним підходом Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: В901257/2019/28/30 Журнал 2019р. № 28/30 Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019-2020" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища!. - С.2–3. Кл.слова: інтернет-марафон, освітній процес, нова українська школа Саме освітяни дають нам підстави для віри та надії... - С.4–5. Кл.слова: українська література, письменники, промова письменника Остапук, Т. В. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : урок – морська подорож: 6 клас / Т. В. Остапук. - С.6–10. Кл.слова: українська мова, 6 клас, займенник Єна, Я. М. Ліна Костенко "Кольорові миші" : 6 клас / Я. М. Єна. - С.11–15. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: українська література, 6 клас, міжпредметні зв'язки Стефанович, Т. В. Літературні паралелі: "Енеїда" Вергілія й Івана Котляревського : інтегрований урок: 9 клас / Т. В. Стефанович, Л. С. Гулак-Артемовська. - С.16–25. Кл.слова: українська література, 9 клас, інтегрований урок Леонова, Н. А. Вживання великої літери. Правила перенесення слів із рядка в рядок : 10 клас / Н. А. Леонова. - С.26–34. Кл.слова: українська мова, 10 клас, правопис Римар, Н. В. Валентина Байталюк. Документальна повість "Цвіте терен" / Н. В. Римар. - С.35–39. Кл.слова: українська література, українська поетеса, література рідного краю Кизименко, О. М. 14 жовтня – День українського козацтва / О. М. Кизименко. - С.40–43. Кл.слова: українська література, українське козацтво, позакласна робота Есаулова, О. І. Тематичні контрольні роботи з української мови : 7 клас / О. І. Есаулова. - С.44–59. Кл.слова: українська мова, 7 клас, контрольні роботи Балій, Л. Л. Українська література: теорія й практика : 9 клас / Л. Л. Балій. - С.60–74. - Бібліогр.: 7 назв. Кл.слова: українська література, 9 клас, дидактичний матеріал Книга, О. Ю. Усі ми вихідці з дитинства, або про застосування улюблених ігор у навчанні / О. Ю. Книга. - С.75–80. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: українська мова, 7 клас, ігри на уроках Литвин, А. Г. Фонетичні явища в українській мові. Навчальний мовно-літературний проект : 10 клас / А. Г. Литвин. - С.81–94. - Бібліогр.: 9 назв. Кл.слова: українська мова, 10 клас, фонетика Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |