Городецька, Тетяна Борисівна. Інноваційний маркетинг в стратегічному управлінні промисловим підприємством / Т. Б. Городецька, А. Г. Іващенко, Л. В. Семерунь> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944 Кл.слова (ненормовані): стратегічне управління -- інноваційна система -- мікросередовище -- макросередовище -- прогноз попиту Дод.точки доступу: Іващенко, Алла Григорівна Семерунь, Людмила Вікторівна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 103-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089 Кл.слова (ненормовані): стратегія -- телекомунікаційне підприємство -- зовнішні чинники -- внутрішні чинники -- макросередовище -- мікросередовище -- стратегія розвитку -- абоненти мобільного зв’язку -- абоненти інтернету Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |