Городецька, Тетяна Борисівна.
    Інноваційний маркетинг в стратегічному управлінні промисловим підприємством / Т. Б. Городецька, А. Г. Іващенко, Л. В. Семерунь // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- інноваційна система -- мікросередовище -- макросередовище -- прогноз попиту
Дод.точки доступу:
Іващенко, Алла Григорівна
Семерунь, Людмила Вікторівна

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Гавриш, О. М.
    Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 103-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- телекомунікаційне підприємство -- зовнішні чинники -- внутрішні чинники -- макросередовище -- мікросередовище -- стратегія розвитку -- абоненти мобільного зв’язку -- абоненти інтернету

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)