Каналс-Ботінес, М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя [Електронний ресурс] / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 20-23, DOI 10.28925/2311-2409.2022.383. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): навички цифрової грамотності -- самосприйняття компетенцій цифрової грамотності -- літературне читання -- викладання мови Анотація: Стаття присвячена висвітленню основних положень щодо впровадження проекту DILECTINGS як комплексу заходів для всіх учасників освітнього процесу з розвитку цифрової грамотності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Когут, І. Ралуй, А. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |