> Шифр: Т893832/2019/7/8 Журнал 2019р. № 7/8 Семенко, Х. Д. Писанка-вишиванка / Х. Д. Семенко. - С.2-6 Кл.слова: писанка, вишивнка, стрічка Васильєва, Т. Ю. Килимова вишивка : 10-11 клас / Т. Ю. Васильєва. - С.6-11 Кл.слова: вишивка, килим, 10-11 клас Воїтелева, Г. О. Планування навчання семикласників і"язанню спицями / Г. О. Воїтелева, А. Зубко. - С.11-15 Кл.слова: в"язання, спиці, семикласники Вашай, Ж. В. Проектування та виготовлення намиста : урок у 8 класі / Ж. В. Вашай. - С.15-24 Кл.слова: намисто, урок трудового навчання, виставка-виготовлення Федотова, О. М. Хімічні волокна, їх властивості. Асортимент тканин / О. М. Федотова. - С.25-29 Кл.слова: хіімічні волокна, асортимент тканин, урок трудового навчання Севостьянва, В. П. Українська народна вишивка як культурологічний та психологічний феномен / В. П. Севостьянва. - С.30-38. - Бібліогр.: 17 назв Кл.слова: українська вишивка, культурологічний феномен, психологічний феномен Клюєва, І. М. ормування графічної компетенції під час проектно-технологічної діяльності учнів : майстер-клас / І. М. Клюєва. - С.39-43 Кл.слова: майстер-клас, проектно-технологічна діяльність, графічна компетенція Джавага, А. Д. Оригамі на уроках трудового навчання / А. Д. Джавага. - С.43-46 Кл.слова: урок трудового навчання, оригамі, розвиток здібностей Герасименко, Н. В. Соціальні мережі: нові можливості сучасного педагога / Н. В. Герасименко. - С.46-52 Кл.слова: сучасний педагог, можливості педагога, соціальна мережа Рожко, О. Д. Оселя моєї мрії / О. Д. Рожко. - С.52-58 Кл.слова: навчальна технологія, проетна діяльність, оселя Муха, О. М. Дерево життя. Настінний розпис / О. М. Муха. - С.59-64 Кл.слова: настінний розпис, українська культура, інтер"єр Ревтюх, Ю. Г. Казковий будиночок. Художнє конструювання та макетування / Ю. Г. Ревтюх. - С.65-70 Кл.слова: казковий будиночок, художнє конструювання, художнє макетування Пашкевич, Н. М. Виготовлення вітальної листівки. Скрапбукінг / Н. М. Пашкевич. - С.71-73 Кл.слова: урок трудового навчання, вітальна листівка, творче мислення Федорова, М. І. Сют - казковий дивосвіт : виховний захід / М. І. Федорова. - С.74-77 Кл.слова: програма, виховний захід, ляльковий театр Дубровіна, Т. П. Виготовлення святкової листівки з елементами техніки "Ошибана" / Т. П. Дубровіна. - С.78-83 Кл.слова: майстер-клас, святкова листівка, техніка "Ошибана" Ступа, Я. Віртуальна реальність у школах : зарубіжні приклади / Я. Ступа. - С.84-88 Кл.слова: віртуальна реальність, віртуальне навчання, цифрові навчальні класи Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Сікорський, Петро. Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій> // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 2. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016 Кл.слова (ненормовані): технологія -- навчальна технологія -- технологія навчання -- освіта -- заклад освіти Дод.точки доступу: Колодій, Ігор Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Рожко, О. Д. Оселя моєї мрії / О. Д. Рожко> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 7/8. - С. 52-58 Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання --художньо-декоративна праця Кл.слова (ненормовані): навчальна технологія -- проетна діяльність -- оселя -- проектний комплекс -- креативний об"єкт виробу -- лавка -- гойдалка -- басейн Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
У 31 Удовиченко, Лариса Миколаївна. Теорія і технологія вивчення художніх образів-персонажів у курсі зарубіжної літератури старшої школи : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук : 13.00.02 : [у 2-х томах] / Л. М. Удовиченко ; науковий керівник Л. Ф. Мірошниченко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 264 с.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Дисертації Кл.слова (ненормовані): старша школа -- зарубіжна література -- образ-персонаж -- формування типів умінь -- навчальна технологія Приплетено: Удовиченко, Лариса Миколаївна. Теорія і технологія вивчення художніх образів-персонажів у курсі зарубіжної літератури старшої школи : продовження : доктора педагогічних наук : 13.00.02 / Л. М. Удовиченко. - Київ : [б. и.], 2020. - 2?? с. Утримувачі документа: Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б Дод.точки доступу: Мірошниченко, Леся Федорівна \науковий керівник.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Cікорський, Петро. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Cікорський, І. Колодій> // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2021. - № 2. - С. 66-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016 Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- педагогічна закономірність -- навчальна технологія -- суб’єкти навчання -- прийоми і методи Дод.точки доступу: Колодій, Ігор Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Бульвінська, О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 141-152, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774 Кл.слова (ненормовані): академічна автономія -- дебати -- кадрова автономія -- навчальна технологія -- соціальна відповідальність Анотація: Стаття присвячена презентації досвіду проведення дебатів, присвячених впливу університетської автономії на підвищення якості вищої освіти. Наголошено, що університетська автономія є засадничою академічною цінністю і стратегічним напрямом розвитку Європейського простору вищої освіти, а також ключовою ознакою демократичного суспільства й умовою підвищення якості вищої освіти та досліджень. Охарактеризовано дебати як навчальну технологію і її роль у розвитку професійних і загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, підвищенню рівня комунікативних умінь й інтерактивної здатності до партнерської взаємодії, навичок роботи в команді; а також утвердженню демократичних цінностей, толерантності, чемності, поваги до опонента. Аргументи, представлені членами команди ствердження під час дебатів, засвідчили, що університетська автономія у всіх чотирьох вимірах (організаційна, кадрова, фінансова та академічна) дозволяє створити саморегульоване і авторитетне середовище, яке сприяє підвищенню якості вищої освіти, а також зобов’язує університети нести відповідальність перед суспільством, адже вони відіграють ключову роль у розвитку демократичного й інклюзивного суспільства, сталого та екологічно безпечного економічного і соціального розвитку, у розвитку економіки і підвищенні рівня життя. На противагу команда заперечення аргументувала можливості централізованого регулювання з боку держави в підвищенні якості вищої освіти і в реалізації соціальної відповідальності університетів. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |