> Шифр: П860805/2013/6 Журнал 2013р. № 6 Дубовик, Світлана. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.3-6 Кл.слова: ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ, КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ Ткачук, Галина. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання / Г. Ткачук. - С.7-10 Кл.слова: ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ, ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА Очеретько, Ірина. Розмова про дружбу (Урок позакласного читання в 4 класі школи з російською мовою навчання) / І. Очеретько. - С.11-13 Кл.слова: 4 КЛАС, ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ, РОСІЙСЬКА МОВА ВИКЛАДАННЯ Гавриш, Валентина. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі / В. Гавриш. - С.13-16. Кл.слова: 1 КЛАС, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД, ВМІННЯ ВЧИТИСЯ Ігнатенко, Людмила. Програма виховної роботи з учнями 1-4 класів: "Природа - наш спільний дім" / Л. Ігнатенко. - С.16-19 Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ, ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ Мачулкіна, Олена. Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів) / О. Мачулкіна. - С.20-21. Кл.слова: ЖИВА ПРИРОДА, ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ОХОРОНА ПРИРОДИ, ЕКОЛОГІЧНИЙ ПРОЕКТ Бурилкіна, Людмила. Інтегрований урок у 2 класі ("Я і Україна", читання, трудове навчання) / Л. Бурилкіна. - С.22-25. Кл.слова: 2 КЛАС, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Тимофієва, Інна. Конкурсно-розважальна програма "Зіркова година" (2,3 класи) / І. Тимофієва, В. Васильєва. - С.25-27. Кл.слова: КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА Чернецька, Тетяна. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів / Т. Чернецька. - С.28-33. Кл.слова: НАВЧАЛЬНЕ ПІЗНАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНОСТІ Вашуленко, Микола. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.34-36. Кл.слова: 2 КЛАС, УКРАЇНСЬКА МОВА, КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Вашуленко, Оксана. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі / О. Вашуленко. - С.37-44. Кл.слова: 2 КЛАС, УРОКИ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ, КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Митник, Олександр. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі / О. Митник, Л. Литвинчук. - С.45-47. Кл.слова: ОПТИМІЗАЦІЯ ПСИХІЧНОГО СТАНУ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ, ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ Драчевська, Раїса. Особливості взаємодії початкової й основної школи / Р. Драчевська, Л. Сіреньок. - С.47-48. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНЯ, УЧНІ 10-12 РОКІВ, АДАПТАЦІЯ УЧНІВ Коваленко, Ірина. Оздоровчий табір з денним перебуванням "Шкільна родина" / І. Коваленко. - С.49-50. Кл.слова: ЛІТНІЙ ВІДПОЧИНОК, ПРИШКІЛЬНИЙ ТАБІР, ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР Корнієнко, Софія. Краще сім разів показати, аніж сім разів розказати. (Інформаційно-практична бесіда) / С. Корнієнко. - С.51-52. Кл.слова: ГІПЕРОПІКА, ВИХОВАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Остапенко, Олександр. Розвиток швидкості й витривалості в молодших школярів завдяки біговим вправам / О. Остапенко. - С.53-55. Кл.слова: МОЛДШІ ШКОЛЯРІ, БІГОВІ ВПРАВИ, РОЗВИТОК ШВИДКОСТІ Рєзнік, Тамара. Міжпредметний зв'язок на уроці фізичної культури (4 клас) / Т. Рєзнік. - С.56-57 Кл.слова: 4 КЛАС, РУХЛИВІ ІГРИ, УРОЦІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ Є примірники у відділах: Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний) |
С 13 Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Українська література--методика викладання--розуміння літературних творів--початкова школа Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Чернецька, Тетяна. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів [Текст] / Т. Чернецька> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 6. - С. 28-33. Кл.слова (ненормовані): навчальне пізнання -- молодші школярі -- навчально-дослідницька діяльності Є примірники у відділах: Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний) |