С 91 Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники Кл.слова (ненормовані): сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Андрущенко, В. П. \редколегія.\ Хоружа, Л. Л. \редколегія.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
П 24 Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Сергєєнкова О. П. Психологічна культура професіонала освітньої сфери [Текст] / О. П. Сергєєнкова> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): психологічна культура особистості -- професіонал -- стратегії саморозвитку -- освітня діяльність -- навчально-професійна діяльність Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\ Бех, І. Д. \ред.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: П875300957/2015/3/4 Журнал 2015р. Вип. 3/4 Карпенко, Зіновія Степанівна. Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості / З. С. Карпенко, Є. В. Карпенко. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: аксіогенез особистості, копінг-стратегія, професійно-особистісне становлення Радчук, Г. К. Культурно-психологічний підхід як методологічна основа становлення особистості в освітньому середовищі / Г. К. Радчук. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: культура, культурно-психологічний підхід, освіта Таран, Оксана Петрівна. Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку / О. П. Таран, Ю. С. Мішина. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дефектолог, логопед, соціальний педагог Старинська, Наталія Володимирівна. Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності / Н. В. Старинська. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: навчально-професійна діяльність, особистісний сенс, самоактуалізація Капідінова, Сусанна Бекірівна. Ставлення і соціальна дистанція як показники міжетнічної толерантності студентів / С. Б. Капідінова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: міжетнічні взаємини, міжетнічна комунікація, соціальна дистанція Редько, Сергій Іванович. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: внутрішня мотивація, зовнішня мотивація, мотиваційні джерела Підлипна, Людмила Вітіліївна. Факторна структура соціально-психологічних чинників інтеграції шкільного психолога в педагогічний колектив / Л. В. Підлипна. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: педагогічний колектив, соціально-психологічна технологія, шкільний психолог Петрунько, Ольга Володимирівна. Творчість і обдарованість: проблеми діагностики й інтерпретації / О. В. Петрунько, Т. А. Хахановська. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: здібності, діагностика творчості, діагностика обдарованості Донець, Аліна Андріївна. Концептуальна модель психологічної свободи особистості / А. А. Донець. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: автономність, воля, психологічна свобода Ніздрань, Олександра Андріївна. Методичні засади дослідження зв’язку психологічного здоров’я і соціального капіталу осіб із низьким економічним статусом / О. А. Ніздрань. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: довіра, економічний статус, благополуччя Петрунько, Ольга Володимирівна. Деконсолідувальні ефекти медіасоціалізації / О. В. Петрунько. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: медіасоціалізація, медіасоціалізація свідомості, медіадепривація Кочубейник, Ольга Миколаївна. Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу / О. М. Кочубейник. - С.59-63. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: агональність дискурсу, дискурсивна межа, конфлікт Ліщинська, Олена Альбертівна. Психологічна концепція соціальної залежності / О. А. Ліщинська. - С.64-68. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: когнітивно-емоційний баланс, соціальна залежність, особистість Курлюк, Маріанна Вікторівна. Програма дослідження внутрішньогрупової взаємодії як соціально-психологічного чинника інтернет-залежності підлітків / М. В. Курлюк. - С.69-72. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: внутрішньогрупова взаємодія, інтернет-залежність, методи дослідження Варягіна, Аліна Анатоліївна. Особливості громадської участі молоді в соціальних інтернет-мережах / А. А. Варягіна. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтернет-мережі, інтернет-участь, молодь Рафіков, Олександр Римович. Соціальний оптимізм у дослідженнях соціологів та соціальних психологів / О. Р. Рафіков. - С.78-81. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: групова поведінка, соціальна психологія, дослідження Циганчук, Тетяна Володимирівна. Особливості уявлення про сім’ю в ментальності українців / Т. В. Циганчук. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ментальна сфера, ментальність, сім'я Склярук, Анастасія Володимирівна. Сімейна соціалізація як соціально-психологічний феномен / А. В. Склярук. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім’ї Нероба, Марія Віталіївна. Материнство як психологічний феномен / М. В. Нероба. - С.90-93. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: материнство, розвиток дитини, особистісна сфера жінки Ляльчук, Галина Дмитрівна. Батьківсько-дитячі стосунки та їх відновлення в сім’ях трудових мігрантів / Г. Д. Ляльчук. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: батьківсько-дитячі стосунки, трудова міграція, діти трудових мігрантів Даценко, Тетяна Олександрівна. Спільне опрацювання як новий вид "взаємодії" зі страхами у старшому дошкільному віці / Т. О. Даценко. - С.98-101. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дитяча група, подолання страхів, старший дошкільний вік Голубенко, Ольга Ігорівна. Чорнобильська катастрофа як чинник трансформацій в системі ціннісних орієнтацій ліквідаторів / О. І. Голубенко. - С.101-104. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ліквідатори аварії на ЧАЕС, чорнобильці, психотравматична подія Пам’ятка авторові. - С.107-108 Кл.слова: структурні елементи статті, препринт, вимоги до оформлення статей Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Старинська, Наталія Володимирівна. Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності [Текст] / Н. В. Старинська> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 3/4. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): навчально-професійна діяльність -- особистісний сенс -- самоактуалізація Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
П 24 Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 77-81
Рубрики: Психологія--Педагогічна психологія--Навчання--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційне вигорання -- емоційне вигорання студентів -- криза фахового навчання -- навчально-професійна діяльність -- студент -- фахове навчання Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Столярчук, Олеся Анатоліївна Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Музика, О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів [Електронний ресурс] / О. О. Музика. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 163-172, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): взаємодія -- мотивація -- навчально-професійна діяльність -- особистісні цінності -- педагогічна взаємодія -- студентський вік Анотація: У статті досліджуються ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів. Доводиться, що розвиток внутрішньої мотивації та формування почуття компетентності сприяє накопиченню позитивного досвіду вирішення навчально-професійних завдань у процесі ціннісної взаємодії викладача зі студентами. Виокремлюються критерії взаємооцінювання навчальних досягнень з метою сприяння ціннісному осмисленню майбутньої професійної діяльності та формуванню професійних компетентностей. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Музика, О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу [Електронний ресурс] / О. Музика. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 132-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): адаптація -- адаптаційний тренінг -- навчально-професійна діяльність -- професіоналізація -- самоефективність -- студентський вік Анотація: У статті аналізуються результати теоретичних і емпіричних досліджень самоефективності як чинника успішної професіоналізації. Описується досвід розроблення адаптаційного тренінгу для студентів-першокурсників, заснованого на розвитку самоефективності. Обґрунтовуються теоретичні та організаційні засади тренінгу. Описується теоретична модель розвитку самоефективності в процесі адаптаційного тренінгу, в основу якої покладено аналіз реальних життєвих ситуацій, специфічна організація групової роботи та зворотного зв’язку, ціннісна взаємодія. Результатом ціннісної взаємодії в процесі рефлексії студентами власного і чужого досвіду є ампліфікація й часткова гомогенізація групового й індивідуального ціннісного простору, що стає ціннісною основою для адаптації студентів-першокурсників Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |