378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я431
П 24


    Сергєєнкова, Оксана Павлівна.
    Сергєєнкова О. П. Психологічна культура професіонала освітньої сфери [Текст] / О. П. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 81-85. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна культура особистості -- професіонал -- стратегії саморозвитку -- освітня діяльність -- навчально-професійна діяльність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: П875300957/2015/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 3/4
Зміст:
Карпенко, Зіновія Степанівна. Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості / З. С. Карпенко, Є. В. Карпенко. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аксіогенез особистості, копінг-стратегія, професійно-особистісне становлення
Радчук, Г. К. Культурно-психологічний підхід як методологічна основа становлення особистості в освітньому середовищі / Г. К. Радчук. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культурно-психологічний підхід, освіта
Таран, Оксана Петрівна. Професійне самовизначення старшокласників у сфері психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку / О. П. Таран, Ю. С. Мішина. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дефектолог, логопед, соціальний педагог
Старинська, Наталія Володимирівна. Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності / Н. В. Старинська. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчально-професійна діяльність, особистісний сенс, самоактуалізація
Капідінова, Сусанна Бекірівна. Ставлення і соціальна дистанція як показники міжетнічної толерантності студентів / С. Б. Капідінова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжетнічні взаємини, міжетнічна комунікація, соціальна дистанція
Редько, Сергій Іванович. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішня мотивація, зовнішня мотивація, мотиваційні джерела
Підлипна, Людмила Вітіліївна. Факторна структура соціально-психологічних чинників інтеграції шкільного психолога в педагогічний колектив / Л. В. Підлипна. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний колектив, соціально-психологічна технологія, шкільний психолог
Петрунько, Ольга Володимирівна. Творчість і обдарованість: проблеми діагностики й інтерпретації / О. В. Петрунько, Т. А. Хахановська. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібності, діагностика творчості, діагностика обдарованості
Донець, Аліна Андріївна. Концептуальна модель психологічної свободи особистості / А. А. Донець. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність, воля, психологічна свобода
Ніздрань, Олександра Андріївна. Методичні засади дослідження зв’язку психологічного здоров’я і соціального капіталу осіб із низьким економічним статусом / О. А. Ніздрань. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: довіра, економічний статус, благополуччя
Петрунько, Ольга Володимирівна. Деконсолідувальні ефекти медіасоціалізації / О. В. Петрунько. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіасоціалізація, медіасоціалізація свідомості, медіадепривація
Кочубейник, Ольга Миколаївна. Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу / О. М. Кочубейник. - С.59-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агональність дискурсу, дискурсивна межа, конфлікт
Ліщинська, Олена Альбертівна. Психологічна концепція соціальної залежності / О. А. Ліщинська. - С.64-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивно-емоційний баланс, соціальна залежність, особистість
Курлюк, Маріанна Вікторівна. Програма дослідження внутрішньогрупової взаємодії як соціально-психологічного чинника інтернет-залежності підлітків / М. В. Курлюк. - С.69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішньогрупова взаємодія, інтернет-залежність, методи дослідження
Варягіна, Аліна Анатоліївна. Особливості громадської участі молоді в соціальних інтернет-мережах / А. А. Варягіна. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-мережі, інтернет-участь, молодь
Рафіков, Олександр Римович. Соціальний оптимізм у дослідженнях соціологів та соціальних психологів / О. Р. Рафіков. - С.78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: групова поведінка, соціальна психологія, дослідження
Циганчук, Тетяна Володимирівна. Особливості уявлення про сім’ю в ментальності українців / Т. В. Циганчук. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ментальна сфера, ментальність, сім'я
Склярук, Анастасія Володимирівна. Сімейна соціалізація як соціально-психологічний феномен / А. В. Склярук. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім’ї
Нероба, Марія Віталіївна. Материнство як психологічний феномен / М. В. Нероба. - С.90-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: материнство, розвиток дитини, особистісна сфера жінки
Ляльчук, Галина Дмитрівна. Батьківсько-дитячі стосунки та їх відновлення в сім’ях трудових мігрантів / Г. Д. Ляльчук. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: батьківсько-дитячі стосунки, трудова міграція, діти трудових мігрантів
Даценко, Тетяна Олександрівна. Спільне опрацювання як новий вид "взаємодії" зі страхами у старшому дошкільному віці / Т. О. Даценко. - С.98-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча група, подолання страхів, старший дошкільний вік
Голубенко, Ольга Ігорівна. Чорнобильська катастрофа як чинник трансформацій в системі ціннісних орієнтацій ліквідаторів / О. І. Голубенко. - С.101-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліквідатори аварії на ЧАЕС, чорнобильці, психотравматична подія
Пам’ятка авторові. - С.107-108
Кл.слова: структурні елементи статті, препринт, вимоги до оформлення статей
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Старинська, Наталія Володимирівна.
    Аналіз змін особистісного сенсу самоактуалізації студентів-психологів під час навчально-професійної діяльності [Текст] / Н. В. Старинська // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 3/4. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
навчально-професійна діяльність -- особистісний сенс -- самоактуалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



74.0я43
П 24


    Сергєєнкова, Оксана Павлівна.
    Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 77-81
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Психологія--Педагогічна психологія--Навчання--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- емоційне вигорання студентів -- криза фахового навчання -- навчально-професійна діяльність -- студент -- фахове навчання
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Столярчук, Олеся Анатоліївна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Музика, О. О.
    Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів [Електронний ресурс] / О. О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 163-172, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- мотивація -- навчально-професійна діяльність -- особистісні цінності -- педагогічна взаємодія -- студентський вік
Анотація: У статті досліджуються ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів. Доводиться, що розвиток внутрішньої мотивації та формування почуття компетентності сприяє накопиченню позитивного досвіду вирішення навчально-професійних завдань у процесі ціннісної взаємодії викладача зі студентами. Виокремлюються критерії взаємооцінювання навчальних досягнень з метою сприяння ціннісному осмисленню майбутньої професійної діяльності та формуванню професійних компетентностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Музика, О.
    Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу [Електронний ресурс] / О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 132-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- адаптаційний тренінг -- навчально-професійна діяльність -- професіоналізація -- самоефективність -- студентський вік
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичних і емпіричних досліджень самоефективності як чинника успішної професіоналізації. Описується досвід розроблення адаптаційного тренінгу для студентів-першокурсників, заснованого на розвитку самоефективності. Обґрунтовуються теоретичні та організаційні засади тренінгу. Описується теоретична модель розвитку самоефективності в процесі адаптаційного тренінгу, в основу якої покладено аналіз реальних життєвих ситуацій, специфічна організація групової роботи та зворотного зв’язку, ціннісна взаємодія. Результатом ціннісної взаємодії в процесі рефлексії студентами власного і чужого досвіду є ампліфікація й часткова гомогенізація групового й індивідуального ціннісного простору, що стає ціннісною основою для адаптації студентів-першокурсників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1