С 38 Синільник, В. Якими іграшками гралися наші бабусі / Віра Синільник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 64. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інтегровані курси за вибором--українознавство--метод проектів--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси за вибором -- українознавство -- метод проектів -- проектна діяльність -- українська мова -- літературне читання -- трудове навчання -- музика -- народні іграшки -- міжпредметний проект -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті подано міжпредметний проект з інтегрованого курсу з українознавства за вибором "Я люблю Україну", літературного читання, української мови, трудового навчання, музики на тему: "Якими іграшками гралися наші бабусі" для учнів 3 класу. Мета: ознайомитися з іграшками наших бабусь (лялька-мотанка), відкривати можливість використання таких іграшок для ігор і подарунків. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Червецький, Володимир. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи / В. Червецький> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 53–55. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Українське народне виховання--національна свідомість--трудове навчання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): українське народне виховання -- національна свідомість -- народні іграшки -- національні цінності -- лялька-мотанка -- трудове навчання -- народна культура -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: В353859/2022/8 Журнал 2022р. № 8 Кононко, Олена. Біля джерел дитячої гідності: акценти для педагогів / О. Кононко. - С.4-7 Кл.слова: поведінка особистості, гідність, дошкільне дитинство Кононко, Олена. Методи формування почуття власної гідності в дошкільників / О. Кононко. - С.8-12 Кл.слова: гідність, поведінка, діалогова взаємодія Правила гідної поведінки в групі. - С.12 Гавриш, Наталія. Ініціативність - важлива якість лідера / Наталія Гавриш. - С.13-16 Кл.слова: лідер, стиль поведінки, ініціативность Формуємо в дітей ініціативністьт: три прийоми. - С.17-19 План реалізації річного завдання з формування в дошкільників навичок конструктивної взаємодії. - С.20-21 Кл.слова: тема, мета Плекаємо в дитини почуття власної гідності. - С.22-23 Оформлюємо документацію вихователя-методиста. - С.24-28 Кл.слова: план роботи, картотека, книги обліку Шинкар, Тетяна. Як організувати роботу педагогів з інноваціями, аби уникнути спротиву / Т. Шинкар. - С.29-33 Кл.слова: інновації Психологічний клімат: анкета для педагогів. - С.33 Шість тактик дій, коли колектив проти інновацій. - С.34 Лахненко, Ірина. Токсичний колега: як нейтралізувати / І. Лахненко. - С.37-39 Кл.слова: токсичність, конфлікти П’ять типів токсичних колег. - С.40 Правила взаємодії з токсичним колегою. - С.42 Шуть, Микола. Живи, бо хто робитиме це за тебе! / М. Шуть. - С.43-45 Кл.слова: страх, тривоги, перезавантаження Ігри радості та щастя. - С.46-49 Кл.слова: дотики, дихання, поцілунки Сварковська, Ліна. М’язова релаксація як засіб зниження тривожності у дітей / Л. Сварковська. - С.50-52 Кл.слова: вправи, оздоровчий ефект Стаєнна, Олена. Як ознайомити дошкільників з українською народною іграшкою / О. Стаєнна. - С.53-55 Кл.слова: народні іграшки, мотанка, торохтушки Рагозіна, Вікторія. Потішний баранець із сухої трави - екоіграшка власноруч / Вікторія Рагозіна. - С.56-58 Кл.слова: творчий процес, ігрова діяльність Бородавка, Тетяна. Пізнаємо рідний край. Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку / Т. Бородавка. - С.59-61 Кл.слова: гра, бесіда Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |