> Шифр: З659149/2016/5 Журнал 2016р. № 5 Богосвятська, Анна-Марія. Учитель може все, якщо в нього вірити! : Ексклюзивне інтерв’ю / А. Богосвятська. - С.2-4 Кл.слова: педагогічна діяльність, вчителі-словесники, нестандартні форми уроку Богосвятська, Анна-Марія. Слово - ключ до таємниці життя / А. Богосвятська. - С.5-9 Кл.слова: принцип триєдності, природа слова, слово і генетичний код Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" / К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна. - С.10-13 Кл.слова: вебінар, Київ, 2016 р., науково-педагогічний проект, проект "Філологічний Олімп" Зарольська, Любов. Изучение литературы по Комбинированной системе. Дидактический материал и методические рекомендации / Л. Зарольська. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: навчальний блок, фронтальна перевірка, уроки-семінари Головка, Людмила. Яскраве світло класики та сучасної літератури / Л. Головка. - С.20 Кл.слова: лист до редакції, професійний рівень вчителя, творчі доробки Головка, Людмила. Невимушена бесіда про духовно-моральні цінності "Навчіть мене любити..." (за творами Ф. Достоєвського, Р. Акутагави, К. Москальця) / Л. Головка. - С.20-27 Кл.слова: аналіз текстів, робота з текстом, заняття Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту притчі "Цибулинка" з роману Ф. М. Достоєвського "Брати Карамазови" в просторі означеної теми / Л. Головка. - С.21-23 Кл.слова: Достоєвський Ф. М., Брати Карамазови, про твір, текст в тексті, Цибулинка, притча, аналіз тексту Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту новели "Павутинка" Акутагави Рюноске в просторі означеної теми / Л. Головка. - С.23-24 Кл.слова: Акутагава Рюнеске, Павутинка, про твір , аналіз тексту Головка, Людмила. Аналітичне дослідження тексту есе Костянтина Москальця "Роса на рівнині Адасі" в просторі означеної теми (Діти ознайомлені з текстом новнли до слів "Ти правий") / Л. Головка. - С.25-27 Кл.слова: Москалець Кость, Роса на рівнині Адасі, про твір, аналіз тексту Лагола, Ірина. Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) Інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур / І. Лагола, Л. Дичик. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, Стефаник Василь, Камінний хрест, про твір, Кафка Ф., Перевтілення, про твір Пантелєєва, Вікторія. Вивчаємо роман Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / В. Пантелєєва. - С.34-36 Кл.слова: план-конспект уроку, Джонс Д.-В., про неї, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір Краснік, Олена. Життєві уроки з книжки "Аліса в Країні Див". Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури / О. Краснік. - С.37-39 Кл.слова: сценарій уроку, Керролл Л., Аліса в Країні Див, про твір Ткач, Ірина. Навчаємо учнів роботи з текстом / І. Ткач. - С.40 Кл.слова: аналіз художнього твору, авторська думка, художній образ Аркуша, Марина. Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах / М. Аркуша. - С.41 Кл.слова: творче читання тексту, робота з ілюстраціями, створення логічної схеми Ткач, Ірина. Аналіз твору на уроці (практикум). Тема: "Пригоди і фантастика" / І. Ткач. - С.41-43 Кл.слова: план-конспект уроку, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір, аналіз твору Сагайдак, Луїза. Як порозумітися дорослим і дітям? Вивчаємо повість-казку Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки" / Л. Сагайдак. - С.44-48 Кл.слова: план-конспект уроку, Нестлінґер Крістіне, Конрад, або Дитина з бляшанки, про твір, образ Конрада Волкова, Юлія. Досконалості немає меж. Два уроки за повістю-притчею Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" / Ю. Волкова, Л. Некіга. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, образ чайки Джонатана Гладишев, Володимир. О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек" / В. Гладишев. - С.54-56. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Бальзак О., Гобсек, про твір, образ Гобсека Пітерська, Олена. Психологія позитивного мислення та алюзії у романі Епеанор Портер "Полліанна" / О. Пітерська. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Портер Е., Полліанна, про твір, образ ПоллІанни Руда, Тетяна. Літературознавство і літературознавці у кінодокументальній проекції Ігоря Козлика / Т. Руда. - С.60-61 Кл.слова: Наливайко Дмитро, про нього, кінотвір, літературознавець Шевченко, Тетяна. Значущість професії вчителя / Т. Шевченко. - С.62-63 Кл.слова: есе, вчитель, професія вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
А 64 Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"--початкова школа Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним. Дод.точки доступу: Полтавська, В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна. Установчий вебінар Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук, Н. В. Химера, Т. І. Бережна> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 5. - С. 10-13 Кл.слова (ненормовані): вебінар, Київ, 2016 р. -- науково-педагогічний проект -- проект "Філологічний Олімп" Дод.точки доступу: Химера, Наталія Володимирівна Бережна, Таміла Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Греченіна, Т. І. Форми роботи шкільної бібліотеки з початковими класами, які навчаються за спецпрограмами / Т. І. Греченіна> // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2018. - N 7. - С. 2-5. Кл.слова (ненормовані): шкільна бібліотека -- початкові класи -- п’ятихвилинка читання -- щоденник досягнень -- навчальний проект -- збірка дитячих творів -- альбом друзів книги -- форми роботи -- програма "Інтелект України" -- науково-педагогічний проект Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
С 28 Седеревічене, А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / Алла Седеревічене> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 9–10. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Обдаровані діти--проекти--початкова школа Кл.слова (ненормовані): Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- початкова школа -- науково-педагогічний проект -- пізнавальна активність -- інноваційна діяльність -- реалізація проекту Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
П 19 Пастушенко, Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!" / Наталія Пастушенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 57–58. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти--Інтелект України--початкова школа Кл.слова (ненормовані): академічно здібні учні -- обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- науково-педагогічний проект -- реалізація проекту -- початкова школа Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" на Львівщині. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Наталія Гонтаровська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 50–53. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти--Інтелект України--заклади загальної середньої освіти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічні проекти -- інтелект України, проект -- здібні учні -- інноваційна діяльність -- науково-педагогічний проект -- впровадження проекту -- інноваційний досвід роботи -- інноваційне освітнє середовище -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті розповідається про упровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в закладах загальної середньої освіти м. Дніпра. Проект став базовою концептуальною основою та ефективним методологічним засобом у роботі педагогічних колективів міста з обдарованими і здібними учнями. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Булахова, Л. Десять ключових компетентностей – основа формування успішного громадянина / Людмила Булахова, Галина Жук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 12–14. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Обдаровані діти--проекти--початкова школа Математика--уроки--початкова школа Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- науково-педагогічний проект -- математика -- методика викладання -- уроки -- нумерація багатоцифрових чисел -- подвійні нерівності -- множина -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті розповідається про реалізацію науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в початковій школі. Представлено розробку уроку математики на тему: "Нумерація багатоцифрових чисел. Подвійні нерівності. Поняття. Множина. Розв’язування винахідницьких задач" для учнів 4 класів. Дод.точки доступу: Жук, Г. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Сотнічук, Л. Долаємо вершини разом / Лариса Сотнічук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 59–60. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Обдаровані діти--проекти--початкова школа Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- науково-педагогічний проект -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтоване навчання -- проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- компетентнісна освіта -- педагогіка співпраці -- навчальна діяльність -- розвиток здібностей -- особистісний досвід -- проектні класи -- початкова школа Анотація: У статті розглянуто участь Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Рівненської міської ради в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" в початковій школі. Цей проект – особистісно орієнтоване, проблемне та інтерактивне навчання, педагогіка співпраці, яка запобігає виникненню конфліктів між учасниками педагогічного процесу. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Булахова, Л. Десять ключових компетентностей – основа формування успішного громадянина / Людмила Булахова, Галина Жук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 10–13. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Обдаровані діти--проекти--початкова школа Математика--уроки--початкова школа Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- науково-педагогічний проект -- математика -- інтегровані курси -- Людина і світ, курс -- Світовий океан -- методика викладання -- уроки -- множина -- багатоцифрові числа -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті розповідається про реалізацію науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в початковій школі. Представлено розробки уроків з математики та інтегрованого курсу "Людина і світ" для учнів 4 класів. Дод.точки доступу: Жук, Г. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) Прим.1 (Ф3) зайнятий |