Шифр: З659149/2016/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 4
Зміст:
Гузь, Ольга Олександрівна. Художня література має дивовижні важелі впливу на людину / О. Гузь. - С.2-4
Кл.слова: інтерв’ю Ольги Гузь, Гузь Ольга, про неї, вчитель-методист
Знайомтесь: переможці конкурсу! : підсумки конкурсу "Лист літературному героєві". - С.5-13
Кл.слова: переможці конкурсу, вікова категорія 5-8 класи, вікова категорія 9-11 класи
Стецик, Анастасія. Вітаю, мій найкращий Безіменний герою ! : підсумки конкурсу "Лист літературному героєві" / А. Стецик. - С.6
Кл.слова: конкурс, I місце, твір
Пісня, Софія. Привіт, Томе ! : Підсумки конкурсу "Лист літературному героєві" / С. Пісня. - С.7
Кл.слова: конкурс, II місце, твір
Маслійчук, Софія. Привіт, люба Розраднице ! : підсумки конкурсу "Лист літературному героєві" / С. Маслійчук. - С.8
Кл.слова: конкурс, III місце, твір
Шадригіна, Аліса. : підсумки конкурсу "Лист літературному героєві" / А. Шадригіна. - С.9
Кл.слова: конкурс, III місце, твір
Гіжовська, Оксана. Моє шанування тобі, Джонатане Лівінгстон, величний Мартине, небесних просторів сину ! : підсумки конкурсу "Лист літературному героєві" / О. Гіжовська. - С.10-11
Кл.слова: конкурс, I місце, твір
Репічева, Тетяна. Доброго дня, Маленький принце ! : підсумки конкурсу "Лист літературному героєві" / Т. Репічева. - С.11-12
Кл.слова: конкурс, II місце, твір
Марчик, Аліна. Здрастуй, Грегоре Замза ! : підсумки конкурсу "Лист літературному героєві" / А. Марчик. - С.12-13
Кл.слова: конкурс, III місце, твір
Ільяшенко, Марина. Наврез-байрам - свято весни / М. Ільяшенко. - С.14-16
Кл.слова: свято весни, сценарій свята, позакласний захід
Ходюк, Олена. Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума" : присвячено лікарю - Герою України Дмитру Лосю / О. Ходюк. - С.17-20
Кл.слова: план-конспект уроку, Камю Альбер, Чума, про твір, Лось Дмитро, про нього
Шулик, Ірина. Твори Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара" та П. Зюскінда "Запахи" : урок компаративного аналізу "Геній і злодійство - поняття несумісні. Чи не так ? / І. Шулик. - С.20-23
Кл.слова: план-конспект уроку, Достоєвський Ф. М., Злочин і кара, про твір, Зюскінд Патрік, Запахи, про твір
Богосвятська, Анна-Марія. Інноваційні форми масових навчально-виховних заходів із зарубіжної літератури / А. Богосвятська. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масові виховні заходи, флешмоб, хепенінг
Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп". - С.28
Кл.слова: наказ МОН України № 215, 2016 р., інновації, освітня діяльність
Чоловська, Ольга. Стежка до себе в лабіринтах долі (за творами Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" і "Единственная") / О. Чоловська. - С.29-31
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, Бах Річард, Единственная, про твір
Химера, Наталія. Система уроків з вивчення твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу" / Н. Химера, Л. Фартух. - С.32-39
Кл.слова: план-конспект уроку, Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір, аналіз твору
Химера, Наталія. Пауль Маар. Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу. Яскравість художнього світу твору : Урок №1 / Н. Химера [и др.]. - С.32-34
Кл.слова: Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір, Маар Пауль, про нього, дитяча література
Химера, Наталія. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії : Урок №2 / Н. Химера, Л. Фартух. - С.34-36
Кл.слова: план-конспект уроку, Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір, образ Суботика
Химера, Наталія. Реальне і фантастичне у творі / Н. Химера, Л. Фартух. - С.36-37
Кл.слова: план-конспект уроку, Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір, казка
Химера, Наталія. Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості : Урок №4 / Н. Химера, Л. Фартух. - С.34-39
Кл.слова: план-конспект уроку, Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір, літературна казка
Кашуба, Євдокія. Чайка, що летить до біло-червоного маяка : Урок позакласного читання за повістю Анни Гавальди "35 кіло надії" / Є. Кашуба. - С.39-41
Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, освіта у Франції
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу : Уроки № 63-70. - С.42-54
Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 7 клас
Тіхоненко, Світлана. Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів : Уроки № 63-64 / С. Тіхоненко. - С.42-47
Кл.слова: план-конспект уроку, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір, аналіз твору
Тіхоненко, Світлана. Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема оживлення книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів : Урок № 65 / С. Тіхоненко. - С.47-49
Кл.слова: план-конспект уроку, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір, аналіз тексту
Тіхоненко, Світлана. Дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму : Уроки № 66-67 / С. Тіхоненко. - С.49-52
Кл.слова: план-конспект уроку, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір, образ Меґгі
Гузь, Ольга Олександрівна. Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання) : Урок № 68 / О. Гузь. - С.52-53
Кл.слова: контроль знань, різнорівневі навчальні завдання, контрольна робота
Гузь, Ольга Олександрівна. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас" : Урок № 69 / О. Гузь. - С.54
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, мотивізація навчання, аргументація оцінок
Гузь, Ольга Олександрівна. Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо : Урок № 70 / О. Гузь. - С.54
Кл.слова: читацькі компетенції, творча активність, критичне мислення
Цапенко, Наталія. Майстри сміху. Усний твір комічного характеру / Н. Цапенко. - С.55-57
Кл.слова: план-конспект уроку, комічне, гумористичний твір
Бобик, Людмила. Вивчаємо новелу О. Генрі "Останній листок" / Л. Бобик. - С.58-59
Кл.слова: план-конспект уроку, О. Генрі, Останній листок, про твір, образ Бермана
Остапова, Людмила. У пошуках скарбів на острові Літератури : літературна гра-подорож / Л. Остапова. - С.60-61
Кл.слова: план-конспект уроку, усвідомлення змісту, контроль знань
Ковальова, Світлана. Завдання для підсумкових контрольних робіт із зарубіжної літератури. 9 клас / С. Ковальова. - С.61-62
Кл.слова: контроль знань, тести із зарубіжної літератури
Сагайдак, Надія. Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання / Н. Сагайдак. - С.63-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: презентації, відео, анімація
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: В227655107/2017/1
   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України [Текст] : всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Виходить щомісячно
2017р. № 1
Зміст:
Гузь, Ольга Олександрівна. Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів" : Урок №53 / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.2-5
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Генрі О., Дари волхвів, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Джорджа Уеллса "Чарівна крамниця". Світ очима дітей і дорослих у новелі Г. Уеллса "Чарівна крамниця" : Уроки №54, 55 / О. О. Гузь. - С.6-10
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Уеллс Герберт, Чарівна крамниця, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка". Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка". Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Світова новела" : Уроки №56, 57 / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.10-18
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроків, Рюноске Акутагава, Павутинка, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Контрольна робота з теми "Світова новела" (І варіант) : Урок № 59 / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.18-19
Кл.слова: план-конспект уроку, контроль знань, контрольна робота
Гузь, Ольга Олександрівна. Контрольна робота: створення фанфіку на основі творів О. Генрі, Герберта Уеллса та Рюноске Акутагави (II варіант) : Урок № 59 / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.19-21
Кл.слова: план-конспект уроку, контроль знань, контрольна робота
Гузь, Ольга Олександрівна. А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення : Урок № 60 / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко. - С.21-24
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Гавальда Анна 35 кіло надії
Гузь, Ольга Олександрівна. Айзек Азімов "Фах". Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини : Урок № 61 / О. О. Гузь. - С.25-26
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Азімов Айзек, Фах, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова : Урок № 62 / О. О. Гузь. - С.26-29
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Азімов Айзек, Фах, про твір
Тіхоненко, Світлана Олегівна. Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джоне "Мандрівний замок Хаула". Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів : Уроки № 63-64 / С. О. Тіхоненко. - С.29-34
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Джонс Діана, Мандрівний замок Хаула, про твір
Тіхоненко, Світлана Олегівна. Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів : Урок № 65 / С. О. Тіхоненко. - С.34-36
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Тіхоненко, Світлана Олегівна. Образ Меґгі - дівчинки, котра любить читати, її пригоди й духовне випробування. Порівняльна характеристика повісті К. Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму : Уроки № 66-67 / С. О. Тіхоненко. - С.36-39
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання) : Урок № 68 / О. О. Гузь. - С.39-40
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, контроль знань, контрольна робота
Гузь, Ольга Олександрівна. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас" : Урок № 69 / О. О. Гузь. - С.41
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, узагальнення вивченого
Гузь, Ольга Олександрівна. Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас" : Урок № 70 / О. О. Гузь. - С.40
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, план-конспект уроку, читацькі компетенції
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Тіхоненко, Світлана.
    Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема оживлення книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів [Текст] : Урок № 65 / С. Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 4. - С. 47-49

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір -- аналіз тексту

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Тіхоненко, Світлана Олегівна.
    Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів [Текст] : Урок № 65 / С. О. Тіхоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 1. - С. 34-36

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література, 7 клас -- план-конспект уроку -- Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: У171724920/2018/10
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 10
Зміст:
Джус, Оксана. Українська школа: єдина, діяльна, національна. Актуальність ідей Софії Русової для сучасної школи / О. Джус. - С.3-6
Кл.слова: педагогічна спадщина, етнічне самоусвідомлення, виховання
Освіта як джерело розвитку собистості: від дошкільника до школяра. - С.7
Приходько, Юлія. Формування соціальної компетентності у взаємодії дітей різних вікових груп / Ю. Приходько. - С.7-8
Кл.слова: наступність освіти, педагогічна діяльність, колективні ігри
Якименко, Світлана. Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти. Педагогічний апрейд / С. Якименко, Л. Голян, С. Лебедєва. - С.9-14
Кл.слова: наступність освіти, апгрейд, випускник дитсадка
Андрусенко, Ірина. Як працює організм людини: прості відповіді на складні запитання / І. Андрусенко. - С.15-21
Кл.слова: збереження здоров'я, природознавство
Науменко, Віра. Комплексний аналіз художнього твору: методичні аспекти. Інтерактивна основа в навчанні читати / В. Науменко. - С.22-25
Кл.слова: читання, творчий переказ, побудова емограм
Гарбуз, Олександра. Навчання через "оживлення" відчуттів. Інтерактивні уроки в залах музею / О. Гарбуз. - С.26
Кл.слова: початкова освіта, компетентнісний підхід, музейний урок
Гарбуз, Олександра. Прикрасимо життя чи тільки свято? Музейний інтегрований навчальний день у 2-му класі / О. Гарбуз. - С.27-29
Кл.слова: музейна педагогіка, інтегрована освіта
Мудрик, Олександра. Мандрівка мовною рікою. Урок-пазл з навчання грамоти / О. Мудрик. - С.30-32
Кл.слова: розвиток мовлення, краєзнавство, образотворче мистецтво
Лопатинська, Світлана. Якщо цікаво подається тема, вивчати власні назви не проблема. Урок української мови в 2-му класі / С. Лопатинська. - С.33-35
Кл.слова: мова, література, ігрове навчання
Відоменко, Наталія. Хочеш бути щасливим - не будь лінивим. Інтегрований урок літературного читання, української мови та предмета "Я у світі" в 3-му класі / Н. Відоменко. - С.36-38
Кл.слова: інтегрована освіта, морально-етичне виховання, творчість Л. Глібова
Прадійчук, Анжела. Вчимося додавати й віднімати, щоб рахувать прибутки і витрати. Урок математики в 4-му класі / А. Прадійчук. - С.39-41
Кл.слова: математика, економічна освіта
Дихтяренко, Людмила. Щоб лихо не застало нас зненацька, заздалегідь нам слід підготуватися. Урок основ здоров'я в 2-му класі / Л. Дихтяренко. - С.42-43
Кл.слова: освітні технології, правила безпечної поведінки
Обережно! Пам'ятай: тварини часом небезпечні для людини! Дидактична казка - ефективний виховний засіб. - С.44
Бонь, Наталія. Пелікан / Н. Бонь. - С.44
Кл.слова: позакласна робота, безпека життєдіяльності
Джемула, Галина. Дикі та бездомні тварини: спілкуймося безпечно. Виховна година в 3-му класі / Г. Джемула. - С.45-46
Кл.слова: безпека життєдіяльності
Парфьонова, Ганна. Усіх любителів читати кнжки запрошуютьчитати. Свято книги для учнів 4-го класу / Г. Парфьонова. - С.48-52
Кл.слова: свято, розвага
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Гарбуз, Олександра.
    Навчання через "оживлення" відчуттів. Інтерактивні уроки в залах музею / О. Гарбуз // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 10. - С. 26

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- компетентнісний підхід -- музейний урок

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Котляренко, Світлана.
    Особливості читання художніх творів [Текст] / С. Котляренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 10. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- виразне читання -- діалог -- оживлення тексту -- підтекст

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)





    Tytun, О.
    The essence of objects in lyman frank baum’s tales [Текст] = Світ речей у казках лаймена френка баума / О. Tytun, O. Derkachova // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2022. - № 19. - С. 39-46. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
річ -- предмет -- казка -- літературна казка -- чарівний предмет -- очуднення -- оживлення
Дод.точки доступу:
Derkachova, O.
Деркачова Ольга
Титунь Оксана


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Вощенко, О.
    Жанрова домінанта химерної прози / О. Вощенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 16-22, DOI 10.28925/2311-259x.2019.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
химерна проза -- жанрова домінанта -- умовність -- карнавалізація -- гротеск -- пародіювання
Анотація: Схожість параметрів інтелектуальної, притчевої, химерної тощо прози вимагає визначення їхніх жанрових домінант — диференційних характеристик-маркерів, які б чітко розмежовували ці споріднені (проте окремі) жанри. Тому мета розвідки – обґрунтувати концепцію жанрової домінанти химерної прози. Актуальність полягає в розробці критеріїв для уточнення суперечливих жанрових дефініцій певних творів, які досі викликають стійку увагу дослідників. Наголошено на тому, що химерна проза є окремим жанром, поруч із притчевою, інтелектуальною, фольклорно-міфологічною тощо, тому ці терміни не є взаємозамінними. Відповідно, доцільно прагнути й до уніфікації паралельних жанрових визначень окремих творів. Новизна дослідження полягає у пропозиції вважати жанровою домінантою химерної прози умовність (вторинну) та стратегію комічного. Спираючись на критичні напрацювання та пильне прочитання текстів, визначено, що умовність може бути змістовою (сюжетвовірна функція надприродного), стильовою (так звана «стильова химерність») та представленою у структурі тексту – концептуальною, характерологічною, ситуаційною та умовністю манери розповіді. Розглянуто роль комічного в формуванні химерного жанру. До текстотворчих чинників віднесено карнавалізацію, гротеск та пародіювання. Виявлено, що вони стали формальним вираженням ідейної семантики химерної прози – опору соцреалістичній поетиці та сформованій нею антихудожній манері письма. У соціокультурній ситуації неможливості прямої полеміки – як теоретичної, так і використання альтернативних соцреалізму літературних проектів, амбівалентна стратегія карнавальності як легітимного простору для новаторства, гротескове оживлення затертих літературних штампів та підривний потенціал пародії було обрано найбільш прийнятними засобами оновлення української літератури та боротьби за її художню повноцінність. Запропоновані критерії дають змогу науково обґрунтувати корпус химерної прози, що становить практичне значення роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/352/302

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1