Булатова, Марія Михайлівна.
    25 років разом / М. М. Булатова // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- олімпійський комітет України

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Михайлова, Вікторія Дмитрівна.
    Українська школа у складі міжнародної мережі шкіл П’єра де Кубертена / В. Д. Михайлова // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 19-21

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- українська школа -- школа П’єра де Кубертена

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Кострікова, Катерина.
    Ефективність упровадження програми олімпійської освіти у формуванні поведінкових рис учнів початкової школи / К. Кострікова, О. Кольцова, В. Коваль // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 3. - С. 23-31. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- здоровий спосіб життя -- компетентності -- програма -- початкова школа -- заклад середньої освіти
Дод.точки доступу:
Кольцова, Ольга
Коваль, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Кучерявий, О.
    Swot-аналіз інформаційно-освітнього середовища в системі олімпійської освіти / О. Кучерявий, О. Ярмолюк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 39-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- дистанційне навчання -- SWOT-аналіз
Анотація: У пошуку нових підходів до організації впровадження технологій дистанційного навчання в систему олімпійської освіти в рамках професійної підготовки фахівців галузі ФКіС надзвичайно необхідним є створення інформаційно-освітнього середовища дистанціного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти. Мета — обґрунтувати ефективність функціонування моделі інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання Міжнародного центру олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України на основі SWOT-аналізу. Матеріал і методи: соціологічні методи (експертне опитування), SWOTаналіз і методи математичної статистики. У результаті експертного опитування (n = 17) обґрунтовано вплив факторів за SWOT-аналізом на інформаційноосвітнє середовище, що дозволило визначити доцільність та ефективність системи дистанційного навчання з олімпійської освіти та її впровадження у Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти. У дослідженні взято за основу перелік критеріїв, адаптованих до умов процесу дистанційного навчання в галузі ФКіС. Відповідно до обраних експертами критеріїв встановлено 29 факторів, що визначили сильні та слабкі сторони інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти, та 22 фактори, що визначили можливості і загрози впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти. Використання соціологічних методів дозволило виявити шляхи впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти в Україні та впив факторів SWOT-аналізу на інформаційно-освітнє середовище дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України
Дод.точки доступу:
Ярмолюк, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Іваненко, Г.
    Організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді / Г. Іваненко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 169-179. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- заклад вищої освіти -- освітній процес -- структурно-функціональна модель
Анотація: Актуальним питанням у розвитку сучасного суспільства є наявність кваліфікованих фахівців у різних сферах життєдіяльності суспільства. Галузь «фізична культура і спорт» не є виключенням. Ефективним засобом, що сприяє якісній підготовки спеціалістів для зазначеної галузі є інтеграція питань, що пов’язані з олімпійською освітою в освітній процес закладу вищої освіти. Мета – обґрунтувати організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. Матеріали та методи: аналіз науково-методичної літератури; систематизація та узагальнення; експертне опитування; моделювання. Визначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню олімпійської освіти у закладах вищої освіти України та шляхи їх подолання. Розроблені методичні матеріали для вдосконалення процесу інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентів. Розроблена структурно-функціональна модель інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді, яка складається з ефективних методів роботи зі студентською молоддю, а саме: практичні (інтерактивні методи навчання, організація заходів присвячених олімпійській освіті та ін.), словесні (лекції, семінари), наочні (демонстрація відео матеріалів, перегляд каналів Youtube, які присвячені тематиці олімпійської освіти та олімпійського спорту) та найбільш ефективних форм організації навчального процесу: активізація науководослідної роботи з олімпійської тематики, перегляд кінофільмів, які присвячені темі «Олімпійський спорт», організація та проведення конкурсів, брейн-рингів з тематики олімпійської освіти та олімпійського спорту. Дослідження дозволили доповнити існуючі дані, щодо особливостей інтеграції олімпійської освіти в процес підготовки фахівців закладів вищої освіти України. Вперше визначені організаційно-методичні засади впровадження олімпійської освіти в процес студентів закладах вищої освіти України.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)