П 24 Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 3 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - 344 с. - (Педагогіка) (Психологія). - ISSN 2078-1687. - 30.00 грн.
Рубрики: Педагогіка Психологія Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України. Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд імені Антона Макаренка Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Задорожна-Княгницька, Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 19-26, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)1926 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): деонтологічна компетентність -- конструкт -- концепція деонтологічної підготовки -- освітня парадигма -- ядро концепції Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: М898489384/2016/1 Журнал 2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - 60.62, грн. Олексюк, О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. Олексюк. - С.3-7 Кл.слова: освітня парадигма, синергетика, антропологічна педагогіка Кондрацька, Л. А. Сакральний простір і homo musicus / Л. А. Кондрацька. - С.8-13 Кл.слова: інтонований смисл, музична риторика, ентелехія Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало. - С.14-19 Кл.слова: професійна підготовка, спеціалізовані заклади, музично-педагогічна освіта Ткач, М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми / М. М. Ткач. - С.20-25 Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка, педагогічна культура, світорозуміння вчителів Овчаренко, Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко. - С.26-28 Кл.слова: семіотика, духовні цінності, майбутній вчитель Соболь, Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів / Н. В. Соболь. - С.29-34 Кл.слова: майбутній вчитель, фахова підготовка, худоня ментальність Полянський, В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст. / В. А. Полянський. - С.40-45 Кл.слова: імпровізація, джаз, стиль Ізваріна, О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст. / О. М. Ізваріна. - С.46-49 Кл.слова: оперне мистецтво, українська періодика, просвітницька діяльність Свириденко, Н. С. Лесин рояль / Н. С. Свириденко. - С.50-55 Кл.слова: Леся Українка, фортепіанна культура, реставрація Вишинський, В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст. / В. В. Вишинський. - С.56-61 Кл.слова: концепт руху, ритмічне виховання, емоції Ходоровський, В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера / В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська. - С.62-66 Кл.слова: принцип педалізації, виконавська аплікатура, фортепіанна педагогіка Куришев, Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва / Є. В. Куришев. - С.67-70 Кл.слова: фортепіанні конкурси, виконавська практика, концерт Бондаренко, Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти / Л. А. Бондаренко. - С.71-75 Кл.слова: вчитель музики, професійний саморозвиток, підготовка вчителів Мережко, Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ю. В. Мережко. - С.76-79 Кл.слова: інноваційні методи, комп’ютерні технології, професійна підготовка Ляшенко, О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі / О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко. - С.80-84 Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, медіа-засоби Економова, О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва / О. С. Економова. - С.85-88 Кл.слова: інтеграція, професійна підготовка, майбутні вчителі Гаркуша, О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики / О. І. Гаркуша. - С.89-93 Кл.слова: лекційно-виконавська практика, педагогічний досвід, культурно-професійний рівень Мамченко, О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів / О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко. - С.94-98 Кл.слова: компетентнісний підхід, викладач і студент, проектні технології Веньцзун, Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лю Веньцзун. - С.99-104 Кл.слова: інтонаційний метод, комплексний підхід, диференціація Гмиріна, С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака / С. В. Гмиріна. - С.105-108 Кл.слова: вокальні здібності, джазовий стандарт, вокальний розвиток Макарова, Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування / Т. О. Макарова. - С.109-111 Кл.слова: диригування, технології навчання, методи навчання Нижник, Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування / Т. М. Нижник. - С.112-116 Кл.слова: хоровий репертуар, естетична значущість, музична мова Теряєва, Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С.117-121 Кл.слова: інновації, міждисциплінарні зв’язки, суміжні музичні дисципліни Чжан, Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору / Лу Чжан. - С.122-125 Кл.слова: творчий імідж, саморозвиток учителя, хоровий колектив Романенко, А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва / А. Р. Романенко. - С.126-129 Кл.слова: соціокультурний феномен, мистецький проект, культурний контекст Пуцик, О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. А. Пуцик. - С.130-134 Кл.слова: регіоналізація, художня культура, методична підготовка Макарова, Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С.135-138 Кл.слова: етнохудожня діяльність, культурологічна діяльність, вокальна підготовка Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1) |
Падалка, Галина Микитівна. Культурологічні виміри проективного моделювання мистецької освіти / Г. М. Падалка, А. В. Зайцева> // Культура і сучасність : альманах. - 2020. - № 1. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285 Кл.слова (ненормовані): культурологічний підхід -- мистецтво -- освітня парадигма -- модернізація -- проектування Дод.точки доступу: Зайцева, Алла Віталіївна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
О-72 Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019. Том 2. - 2019. - 647 с. - 100.00 грн. VIII науковий форум Україна - Польща 2019
Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники Кл.слова (ненормовані): освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання -- освіта -- інформаційне суспільство -- полікультурна освіта Дод.точки доступу: Кремень В. Г. \головний редактор\ Ничкало, Н. Г. \редактор\ Коцур, В. П. \редактор\ Шльосек, Ф. \редактор\ Міністерство освіти України Національна академія педагогічних наук України Відділення професійної освіти і освіти дорослих Комітет педагогічних наук Польської академії наук Наукове товариство "Польща - Україна" Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
У 87 Утюж, І. Г. Парадигмальні засади освітнього простору [Текст] : монографія / І. Г. Утюж ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Запоріжжя : Просвіта, 2012. - 352 с. - ISBN 978-966-653-317-6 : 20.00 грн.
Рубрики: Вища совіта--Освітній простір--Монографії Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- трансформація освіти -- глобалізація освіти -- синергія -- українська освіта Дод.точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) |
В 55 Вища освіта України в контексті цивілізаційних змін та викликів: стан, проблеми, перспективи розвитку [Текст] : колективна монографія / Заклад вищоїх освіти Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая, Кафедра ЮНЕСКО Інформаційно-комунікаціні технології в освіті ; за заг. ред. Г. І. Калінічевої. - Київ : Фенікс, 2020. - 400 с. - ISBN 978-966-136-743-1 : 50.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Розвиток вищої освіти--Україна--Монографії Кл.слова (ненормовані): місія вищої освіти -- цифрова економіка -- освітня парадигма -- професійна компетентність -- економічна освіта -- дуальна підготовка -- фізична терапія -- компетентнісний підхід -- освітньо-виховний процес -- освітнє середовище -- контроль знань -- політичні цінності -- мілітаризація Дод.точки доступу: Калінічева, Г. І. \редактор.\ Заклад вищоїх освіти Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая Кафедра ЮНЕСКО Інформаційно-комунікаціні технології в освіті Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Леонтьєва, І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021) [Електронний ресурс] / І. Леонтьєва. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 12-17, DOI 10.28925/2311–2409.2021.361. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): наукове фахове видання -- освітня парадигма -- розвиток освіти -- стан і перспективи розвитку української освіти Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити еволюцію наукових поглядів на розвиток й реформування освіти в Україні крізь призму публікацій авторів-дослідників на сторінках наукового фахового видання «Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка» та результатів всебічного аналізу стану і розвитку національної освіти за 30-річний період незалежності України, представлений в аналітичних виданнях колективу учених НАПН України: Біла книга національної освіти (2010), Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні (2011, 2016, 2021). Приділено увагу континууму актуальних проблем освітньої сфери, оцінці нинішнього стану і найближчих перспектив розвитку української освіти та науковому обґрунтуванню шляхів модернізації вітчизняної освіти в перерізі двох площин — позиції провідних науковців НАПН та педагогів-практиків. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Олексюк, О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки [Електронний ресурс] / О. Олексюк> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 3-7, DOI 10.28925/2518-766X2016137 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- синергетика -- антропологічна педагогіка Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1) |