Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. / Л. В. Козак
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


378.014
О-72


   
    Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія [Текст] : монографія / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2013. - 459 с. - ISBN 978-966-2748-31-4 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
полікультурність -- інтегроване навчання -- освітологічний -- духовно-моральний -- реформування -- місія освіти -- освітня реформа -- модернізація освіти -- мовна освіта -- освітня політика -- шкільна освіта
Дод.точки доступу:
Кременя, Василя \за ред.\
Левовицького, Тадеуша \за ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \за ред.\
Сисоєва, С. О. (д-р пед. наук, чл.-кор. АПН України) \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


373.3/.5.01:001.895](477)
К 56


    Коваленко, О.
    STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / Оксана Коваленко, Олена Сапрунова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 46–49. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- технологічний розвиток -- інтегровані уроки -- міжпредметні проекти
Анотація: У статті розглянуто сутність STEM-освіти та перспективи її розвитку в країна ЄС та США як нового напряму в науці, пов'язаного з упровадженням перспективних інноваційних освітніх технологій і методів. На основі проведеного дослідження обгрунтовано переваги та шляхи впровадження STEM-освіти, починаючи з початкової школи.
Дод.точки доступу:
Сапрунова, Олена


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)



37.014.3(477)
К 78


    Красняков, Євген.
    Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 19-24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Реформування освіти--освіта

Кл.слова (ненормовані):
національна освіта -- реформування національної освіти -- організаційно-фінансове забезпечення -- освітня реформа -- малокомплектні школи
Анотація: Автор статті розглядає питання реформування вітчизняної системи освіти з ухваленням нової редакції Закону України "Про освіту", який внесено на розгляд Верховної Ради України.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)





    Кряжев, П. В..
    Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 97-102

Кл.слова (ненормовані):
міністерські повноваження -- освітня реформа -- вища освіта, історія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)





    Бондаренко, Неллі.
    Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 9. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- 10-11 класи -- українська мова -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



373.3/.5.014.3(477)
Б 15


    Бадюк, І. М.
    Упровадження та перспективи концепції Нової української школи в освітньому процесі Одеської загальноосвітньої школи № 55 / І. М. бадюк, А. М. Яшкова, Н. Є. Толстікова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 25/27. - С. 80–84. - Бібліогр.: 14 назв.
УДК

Рубрики: Реформування освіти--нова українська школа--Україна--Одеса

Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- освітня реформа -- інтегроване навчання
Анотація: Одеська загальноосвітня школа № 55.
Дод.точки доступу:
Яшкова, А. М.
Толстікова, Н. Є.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Власенко, Олена.
    Нуш від "А" до "Я" / О. Власенко // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 10. - С. 52-56

Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- Нова українська школа -- освітній процес -- децентралізація -- початкова освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Бугайчук, Анастасія.
    Нуш - 2018: дорожня карта освітніх реформ / А. Бугайчук // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 12. - С. 26-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- Державний стандарт початкової освіти -- нова українська школа -- освітні програми для 2-11 класів -- електронний підручник -- профмстандарт учителя початкових класів -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Якимчук, Оксана.
    Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті" / О. Якимчук // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 1. - С. 62-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
Національна доктрина розвитку освіти -- освітня реформа -- освітнє законодавство -- нормативи якості освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Єфремова, Наталія.
    Особливості створення кафедри церковного права в Новоросійському імператорському університеті / Н. Єфремова, Д. Півень // Публічне право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 150-158. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-9082

Кл.слова (ненормовані):
церковне право -- освітня реформа -- кафедра церковного права -- Новоросійський імператорський університет -- Херсонська духовна семінарія
Дод.точки доступу:
Півень, Дмитро


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Каніболоцька, Марія.
    Відчуття причетності вчителів як передумова успішності освітньої реформи: методичні засади дослідження / М. Каніболоцька // Наука і освіта = Science and education : науково-практичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-8466

Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- управління реформою -- педагогічна спільнота -- відчуття причетності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Ткаченко, В. В.
    Оцінювання ефективності впровадження в практику освіти концептуальних засад НУШ за результатами опитування батьків учнів 1 класів [Текст] / В. В. Ткаченко, Т. О. Дронь // . - С. 70-82. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- освітня реформа -- освітній процес -- педагогіка партнерства
Дод.точки доступу:
Дронь, Т. О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)





    Romantsov, V.
    The Mariupol Local Public University during 1917-1920-s: historical overview in the context of modern methodological approaches = Маріупольський міський народний університет 1917-1919 рр.: нарис історії у контексті сучасних методологічних підходів / V. Romantsov, N. Romantsova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - P10-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Маріупольський міський народний університет -- суспільні демократичні перетворення -- освітня реформа -- сучасні методологічні підходи -- історико-антропологічний -- соціокультурний -- міждисциплінарний підходи
Анотація: У статті на засадах сучасних методологічних підходів висвітлюється питання щодо створення та діяльності Маріупольського міського народного університету у суспільних процесах Української революції протягом 1917-1919 рр. Історія зазначеного закладу освіти аналізується в контексті антропологічного, соціокультурного, міждисциплінарного підходів. Відповідно до методологічних принципів мікроісторії детально розглядаються питання про організацію Маріупольського міського народного університету, принципи його функціонування. Висвітлюється освітня діяльність університету, його викладацький склад, контингент слухачів. Відповідно до методологічних принципів соціокультурної історії акцентується увага на активній організуючій діяльності маріупольської демократичної громадськості того часу у справі заснування університету, на впливі мінливих суспільних процесів, які відбувалися загалом в Україні, зокрема в Маріуполі щодо вирішення зазначених освітніх питань. На методологічних засадах історичної антропології розглядається роль окремих історичних персонажів освітнього, громадського життя міста (голови опікунської ради народного університету С. Вайнерової, голів Маріупольської міської думи І. Попова, О. Левицького, члена комісії Маріупольського громадського виконавчого комітету з народної освіти І. Коваленка та інших). Згідно з міждисциплінарним підходом у статті поєднані елементи історії, соціології та культурології.
Дод.точки доступу:
Romantsova, N.
Наталя Романцова
Володимир Романцов


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)