37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)


659.1(075.8)
В 57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Дод.точки доступу:
Владимирський, П. О.


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


76.00я73/М 74-605789

    Мойсеєв, В’ячеслав Анатолійович.
    Паблік рілейшнз : навчальний посібник / В. А. Мойсеєв. - Київ : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-44-1 : 24.00 грн., 25.00 грн., 24.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Зв’язки з громадськістю--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
паблік рілейшнз -- прес-служба -- реклама -- ділова нарада -- технології
Анотація: У посібнику розкрито сутність, принципи, нормативно-правові та етичні засади паблік рілейшнз як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності, роль у забезпеченні функціонування фірми.

Примірників всього: 89
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (68),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (68),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)


   37.013
   Л 63


    Лісовець, Олег Васильович.
    Теорія і методика роботи з дитячими та молодіжними організаціями України : навчальний посібник / О.В. Лісовець. - Київ : Академія, 2011. - 255 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-310-7. - ISBN 978-966-580-310-2 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Молодіжні організації--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
громадська організація -- дитячі організації -- молодіжні організації -- піонерський рух -- скаутський рух -- пласт -- гайдівський рух -- робота соціального педагога -- неформальний рух -- фандрайзинг -- Паблік рілейшнз
Анотація: У посібнику розкрито сутність, функціональну специфіку, етапи розвитку дитячого і молодіжного рухів, діяльність дитячих і молодіжних громадських організацій, неформальних груп в Україні.

Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)


Шифр: В890024/2014/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2014р. N 9
Зміст:
Мураховський, Анатолій. Українське книговидання: радянська доба і сьогодення : Продовження. Поч. див.: Вісник Книжкової палати. - 2014. - №6. - С.6-13; №7. - С.3-8; №8. - С. 3-5. / А. Мураховський. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія книговидання, видавнича справа в Україні, книжкова культура
Шевченко, Вікторія. Становлення наукової думки щодо мови візуальної комунікації / В. Шевченко. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальна комунікація, інфографіка, фотографія
Дмитрів, Лідія. Якість текстового контенту сайту з погляду редактора / Л. Дмитрів. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: авторство, читач, інформація
Сербін, Олег. Класифікація двокрапкою та її автор - взаємозв'язок в еволюційності епохи / О. Сербін, І. Перенесієнко. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класифікація двокрапкою, Ранганатан, фасет
Лобановська, Інна. Взаємодія освітянських бібліотек України у формуванні інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу: організаційний аспект / І. Лобановська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: централізація, каталогізація, освітянські бібліотеки
Медвідь, Тетяна. Розділ "П Сільське господарство" робочих таблиць класифікації: адаптація змісту в умовах розвитку аграрної науки / Т. Медвідь. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: робочі таблиці класифікації, рубрикатор НБУВ, систематизація
Кунанець, Наталія. Визначення ефективної структури навігаційної схеми книги для подання у форматі DAISY / Н. Кунанець, О. Лозицький, В. Пасічник. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: структура книги, цифровий формат DAISY, інформаційні ресурси
Зозуля, Світлана. Аналіз відвідуваності інформаційно-аналітичних рубрик веб-порталу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. Зозуля. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, інформаційно-аналітична діяльність бібліотек, інформаційно-аналітичний ресурс
Коханова, Ірина. Проблеми та похибки методів автоматизованого реферування документів / І. Коханова. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автоматизоване реферування, семантика наукових текстів, індикативні методи
Горбенко, Галина. Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань / Г. Горбенко. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець з реклами, рекламна діяльність
Рухляда, В. Гипотетическая модель Вселенной / В. Рухляда, О. Рухляда. - С.37-42
Кл.слова: Галактика, Всесвіт, планети
Курбан, Олександр. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах / О. Курбан. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні мережі, комунікаційні процеси, поширення контенту
Кияниця, Євгенія. Перспективи використання технологій паблік рілейшнз у соціально-культурній сфері України / Є. Кияниця. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, інформаційні технології, фандрейзинг
Сошинська, Ярослава. Бібліотеки відкривають світи: підсумки / Я. Сошинська. - С.48-52
Кл.слова: V Львівський бібліотечний форум, Львів, 2014 р., книжкова справа, бібліотечно-інформаційна діяльність
Погореловська, Ірина. Щоб видавництва ВНЗ були сучасними : Інформація / І. Погореловська. - С.52
Кл.слова: I Всеукраїнська науково-практична конференція, Одеса, 2014 р., видавництва ВНЗ, книжкова справа
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.11.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


659.4
П 12


   
    Паблік рілейшнз: теоретико-практичний досвід : збірник студентських наукових робіт / М-во освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально-науковий інститут філології та журналістики, Кафедра редагування та основ журналістики ; ред. Л. О. Данильчук. - Житомир : [б. в.], 2008. - 124 с. - 22.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ -- РЕКЛАМА -- БРЕНД
Дод.точки доступу:
Данильчук, Л. О. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Навчально-науковий інститут філології та журналістики
Кафедра редагування та основ журналістики


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


316.77
М 31


   
    Масова комунікація : підручник / А. З. Москаленко, Л. В. Губерський, В. Ф. Іванов, В. А. Вергун. - Київ : Либідь, 1997. - 216 с. - ISBN 966-06-0007-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Масова комунікація--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
преса -- паблік рілейшнз -- ЗМІ -- телепрограми
Дод.точки доступу:
Москаленко, Анатолій Захарович
Губерський, Леонід Васильович
Іванов, Валерій Феліксович
Вергун, Володимир Антонович


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


658.8(075)
О-75


   
    Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник / за наук. ред.: Є. В. Савельєва, С. І. Чеботар. - Київ : Наш час, 2004. - 240 с. - ISBN 966-8174-00-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика -- реклама -- імідж -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Савельєва, Є. В. \за наук. ред.\
Чеботар, С. І. \за наук. ред.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


338.48
К 27


    Карягін, Ю. О.
    Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. - Київ : Кондор, 2009. - 392 с. - ISBN 978-966-351-224-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
туристичний продукт -- конкурентне середовище -- паблік рілейшнз -- франшизна плата
Дод.точки доступу:
Тимошенко, З. І.
Демура, Т. О.
Мунін, Г. Б.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


659.4
Б 73


    Богданов, Е. Н.
    Психологические основы "Паблик рилейшнз" : учебное пособие / Е. Н. Богданов, В. Г. Зазыгин. - 2-е изд. - Санкт-Петербург : Питер, 2004. - 204 с. - ISBN 5-88782-382-8 : 22.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: PR-діяльність--Імідж--Психологічні особливості

Кл.слова (ненормовані):
паблік рілейшнз -- імідж -- види іміджа -- політичний імідж -- управлінська діяльність -- професіоналізм -- засоби масової інформації
Дод.точки доступу:
Зазыгин, В. Г.


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


Шифр: У070290/2017/2
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Харченко, Наталія. Якого кольору ваше волосся / Н. Харченко. - С.4
Кл.слова: ділова комунікація, критика, реакція на критику
Шпиг, Наталія. Імідж організації: керований і стихійний. Public Rilations для організацій / Н. Шпиг. - С.5-10
Кл.слова: паблік рілейшнз, імідж організації, зв’язки з громадськістю
Шпиг, Наталія. Діяльність як інструмент впливу. Технологічні засади написання прес-анонсу, прес-релізу / Н. Шпиг. - С.11-15
Кл.слова: прес-анонс, прес-реліз, інформування ЗМІ
Герчинський, Ян. Варіанти політики щодо фрагментарності шкільних мереж в Україні / Я. Герчинський. - С.16-25
Кл.слова: шкільна мережа, якість освіти, об’єднання шкіл
Василашко, Ірина. Упровадження STEM-навчання. Відповідь на виклик часу / І. Василашко, Т. Білик. - С.26-32
Кл.слова: система освіти, реформування освіти, інформаційні технології
Краснякова, Алла. Особистість і держава. Особливості становлення громадянської сучасної української молоді / А. Краснякова. - С.33-37
Кл.слова: формування громадянськості, українська молодь, громадянська свідомість
Консультації юриста. Виплата допомоги по вагітності та пологах застрахованій особі, яка працює за сумісництвом. - С.38-40
Кл.слова: соціальне страхування, допомоги по вагітності, робота за сумісництвом
Консультації юриста. Черговість надання щорічної відпустки визначається графіком, який погоджується з профспілковою організацією. - С.41
Кл.слова: надання відпустки, тривалість відпустки, графік відпусток
Шевченко, Євген. Чому люди не хочуть змін. Спротив колективу: причини, етапи, рівні / Є. Шевченко. - С.42-46
Кл.слова: порушення розпорядку, реакція на зміни, етапи опору змінам
Шевченко, Євген. Методи подолання опору змінам. Рекомендації управлінцю / Є. Шевченко. - С.47-51
Кл.слова: опір змінам, подолання опору змінам, методи подолання опору
Косенчук, Олена. Корпоратив як інструмент управлінця. Як організувати й оцінити корпоративне свято в організації / О. Косенчук. - С.52-58
Кл.слова: привітання співробітників, корпоративна культура, корпоративне свято
Тарантук, Олег. Критика як мистецтво. Конструктивна критика в діловій комунікації / О. Тарантук. - С.59-64
Кл.слова: критика, ділове спілкування, уміння критикувати
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Шпиг, Наталія.
    Імідж організації: керований і стихійний. Public Rilations для організацій [Текст] / Н. Шпиг // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 2. - С. 5-10. - Зміст: Планування PR-діяльності організації

Кл.слова (ненормовані):
паблік рілейшнз -- імідж організації -- зв’язки з громадськістю

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





   
    На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівців [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 41-45 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- фахівці з маркетингу -- паблік рілейшнз

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Кочеткова, Олена Сергіївна.
    Паблік рилейшнз у контексті соціальної відповідальності позашкільного навчального закладку / О. С. Кочеткова, Т. В. Поспєлова // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 104-109. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- соціальна відповідальність -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Поспєлова, Тетяна Вадимівна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)



   327
   Т 35


    Терещук, Віталій Іванович.
    Розвиток глобальної медійної світ-системи в умовах постбіполярності : автореферат дисертації ... доктора політичних наук : 052, 23.00.04 / В. І. Терещук ; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці, 2021. - 32 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політичні науки--Медійні системи--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні відносини -- світова політика -- регіональна політика -- зовнішня політика -- глобальні комунікації -- засоби масової комунікації -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


339.138
М 23


    Манн, Ігор.
    Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів / І. Манн ; перекладач І. Листопад. - 2-е вид. - Дніпро : Моноліт, 2019. - 319 с. - ISBN 978-617-577-157-0 : 290.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- поради -- успіх -- бізнес-девелопмент -- продажі -- ціноутворення -- клієнтоорієнтованість -- просування -- інтернет -- співробітники -- паблік рілейшнз
Дод.точки доступу:
Листопад, Ірина \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)