378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: Д510959/2016/2
   Газета

Дитячий садок. Управління [Текст] : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - Київ, 2007 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2016р. № 2
Зміст:
Наказ МОН України "Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів" (витяг) від 30.01.2015 №67. - С.5
Публічна презентація діяльності ДНЗ допомагає підвищити його імідж. - С.6-8
Кл.слова: бліц-інтерв’ю, вихователь-методист, Наталія Носок
Як прийняти працівника на роботу / 9-10
Кл.слова: інтерес, мотиви, увага
Полюшко, Наталія. Інноваційні технології в методичній роботі / Н. Полюшко. - С.11-17
Кл.слова: нормативні документи
Полюшко, Наталія. Педагогіка розуміння. Практикум для педагогів / Н. Полюшко. - С.18-21
Кл.слова: педагогічна герменевтика, гуманне виховання
Моісеєнко, Наталія. Формування культури здоров’я у дітей. Семінар-практикум / Н. Моісеєнко. - С.22-26
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології
Філенко, Євгенія. Готовність дитини до школи. Семінар- практикум для батьків старших груп / Є. Філенко. - С.27-29
Кл.слова: соціальна готовність, фізичний розвиток, мотиваційна готовність
Паперове диво. Облаштування дитячих майданчиків паперовими спордами. - С.30-33
Кл.слова: казковий будиночок, траншея, картонний лабіринт
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Шифр: П875300957/2016/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 2
Зміст:
Цзян, Сяоянь. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР / С. Цзян, С. Сяо. - С.7-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї, розвиток освіти, шкільна освіта
Соколова, Ірина. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база / І. Соколова. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: базові поняття, джерела, терміни
Будник, Олена. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя / О. Будник, Г. Васянович. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнавальна діяльність вчителя, пізнання світу, соціально-виховне середовище
Линьов, Костянтин. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візія, заклад середньої освіти, Концепція розвитку закладу середньої освіти
Дика, Наталія. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматикон, лінгвістичне поняття, лінгводидактика
Смолюк, Світлана. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) / С. Смолюк. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна антропологія, педагогічна герменевтика, педагогічний екзистенціалізм
Вей, Чжеюань. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями / Ч. Вей. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання студентів, напрями виховання, принципи виховання
Лисенко, Олександр. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів / О. Лисенко. - С.50-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: андрагогічні принципи навчання, інтерактивне навчання, післядипломна підготовка лікарів
Нагрибельна, Інна. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / І. Нагрибельна. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, дистанційна освіта, лінгводидактичні умови
Сорокін, Ігор. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін. - С.59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: девіантна поведінка, інтерактивні форми роботи, школяр
Руденко, Ніна. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови / Н. Руденко. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології, майбутні вчителі
Фурс, Тетяна. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ситуативність, реферативний переклад, професійна спрямованість
Дерека, Тетяна. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи / Т. Дерека. - С.75-80
Ковтун, Оксана. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Ковтун. - С.80-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність праці, комунікативна толерантність, майбутні вчителі іноземної мови
Сисоєва, Світлана. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.86-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії, докторські програми, освіта в США
Коваль, Тетяна. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. Коваль, А. М. Аврамчук. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, мовні дисципліни, Moodle
Кульбашна, Ярослава. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США / Я. Кульбашна. - С.100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта в США, вища медична освіта в Україні, професійна підготовка стоматологів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Смолюк, Світлана.
    Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) [Текст] / С. Смолюк // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Початкова школа--Навчання--Виховання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна антропологія -- педагогічна герменевтика -- педагогічний екзистенціалізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Полюшко, Наталія.
    Педагогіка розуміння. Практикум для педагогів [Текст] / Н. Полюшко // Дитячий садок. Управління. - Київ, 2016. - № 2. - С. 18-21

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна герменевтика -- гуманне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Клочко, Оксана.
    Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс] / О. Клочко, В. Федорець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 275-306, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- екологічна компетентність -- екологізація -- естетизація -- емоційний інтелект -- цілі сталого розвитку -- Нова українська школа -- методологія -- педагогічна герменевтика -- інноваційний підхід
Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Федорець, Василь


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)