П 84 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта Дод.точки доступу: Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: Д510959/2016/2 Газета 2016р. № 2 Наказ МОН України "Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів" (витяг) від 30.01.2015 №67. - С.5 Публічна презентація діяльності ДНЗ допомагає підвищити його імідж. - С.6-8 Кл.слова: бліц-інтерв’ю, вихователь-методист, Наталія Носок Як прийняти працівника на роботу / 9-10 Кл.слова: інтерес, мотиви, увага Полюшко, Наталія. Інноваційні технології в методичній роботі / Н. Полюшко. - С.11-17 Кл.слова: нормативні документи Полюшко, Наталія. Педагогіка розуміння. Практикум для педагогів / Н. Полюшко. - С.18-21 Кл.слова: педагогічна герменевтика, гуманне виховання Моісеєнко, Наталія. Формування культури здоров’я у дітей. Семінар-практикум / Н. Моісеєнко. - С.22-26 Кл.слова: здоров’язбережувальні технології Філенко, Євгенія. Готовність дитини до школи. Семінар- практикум для батьків старших груп / Є. Філенко. - С.27-29 Кл.слова: соціальна готовність, фізичний розвиток, мотиваційна готовність Паперове диво. Облаштування дитячих майданчиків паперовими спордами. - С.30-33 Кл.слова: казковий будиночок, траншея, картонний лабіринт Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: П875300957/2016/2 Журнал 2016р. Вип. 2 Цзян, Сяоянь. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР / С. Цзян, С. Сяо. - С.7-13. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: педагогічні ідеї, розвиток освіти, шкільна освіта Соколова, Ірина. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база / І. Соколова. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: базові поняття, джерела, терміни Будник, Олена. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя / О. Будник, Г. Васянович. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: пізнавальна діяльність вчителя, пізнання світу, соціально-виховне середовище Линьов, Костянтин. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: візія, заклад середньої освіти, Концепція розвитку закладу середньої освіти Дика, Наталія. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: граматикон, лінгвістичне поняття, лінгводидактика Смолюк, Світлана. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) / С. Смолюк. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: педагогічна антропологія, педагогічна герменевтика, педагогічний екзистенціалізм Вей, Чжеюань. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями / Ч. Вей. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: виховання студентів, напрями виховання, принципи виховання Лисенко, Олександр. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів / О. Лисенко. - С.50-53. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: андрагогічні принципи навчання, інтерактивне навчання, післядипломна підготовка лікарів Нагрибельна, Інна. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / І. Нагрибельна. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дистанційне навчання, дистанційна освіта, лінгводидактичні умови Сорокін, Ігор. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін. - С.59-62. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: девіантна поведінка, інтерактивні форми роботи, школяр Руденко, Ніна. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови / Н. Руденко. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології, майбутні вчителі Фурс, Тетяна. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ситуативність, реферативний переклад, професійна спрямованість Дерека, Тетяна. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи / Т. Дерека. - С.75-80 Ковтун, Оксана. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Ковтун. - С.80-85. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ефективність праці, комунікативна толерантність, майбутні вчителі іноземної мови Сисоєва, Світлана. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.86-93. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: доктор філософії, докторські програми, освіта в США Коваль, Тетяна. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. Коваль, А. М. Аврамчук. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дистанційне навчання, мовні дисципліни, Moodle Кульбашна, Ярослава. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США / Я. Кульбашна. - С.100-105. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища медична освіта в США, вища медична освіта в Україні, професійна підготовка стоматологів Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Смолюк, Світлана. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) [Текст] / С. Смолюк> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
Рубрики: Освіта--Початкова школа--Навчання--Виховання Кл.слова (ненормовані): педагогічна антропологія -- педагогічна герменевтика -- педагогічний екзистенціалізм Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Полюшко, Наталія. Педагогіка розуміння. Практикум для педагогів [Текст] / Н. Полюшко> // Дитячий садок. Управління. - Київ, 2016. - № 2. - С. 18-21 Кл.слова (ненормовані): педагогічна герменевтика -- гуманне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Клочко, Оксана. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс] / О. Клочко, В. Федорець. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 275-306, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): вчитель математики -- екологічна компетентність -- екологізація -- естетизація -- емоційний інтелект -- цілі сталого розвитку -- Нова українська школа -- методологія -- педагогічна герменевтика -- інноваційний підхід Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Федорець, Василь Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |