159.9
Х 91


   
    Хрестоматия по психологии : учебное пособие для студентов педагогических институтов / составитель В. В. Мироненко ; редактор А. В. Петровский. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Москва : Просвещение, 1987. - 448 с. - Библиограф. в начале разд. - 1.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні процеси -- емоції -- воля -- вікова психологія -- педагогічна психологія
Дод.точки доступу:
Мироненко, Владимир Васильевич \составитель.\
Петровский, Артур Владимирович \редактор.\


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2,
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5)


159.922.7
Л 75


    Ломов, Б. Ф.
    Вопросы общей, педагогической и инженерной психологии / Б. Ф. Ломов. - Москва : Педагогика, 1991. - 296 с. - Библиогр.: с. 285 - 290. - ISBN 5-7155-0257-8 (в пер.) : 2.00 грн.
Акад. пед. наук СССР
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- загальна психологія -- педагогічна психологія -- інженерна психологія -- прикладна психологія -- образ в психології -- пам’ять -- антиципація -- шкіряна чуттєвість -- мислення -- просторове мислення
Дод.точки доступу:
Барабанщиков, В. А. \сост., ред.\
Бодалев, А. А. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


159.9
О-75


   
    Основы психологических знаний : учебное пособие / Г. В. Щёкин. - Киев : [б. в.], 1999. - 122 с. - ISBN 966-7312-59-3 : 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПАТОПСИХОЛОГІЯ -- історія психології
Дод.точки доступу:
Щёкин, Г. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


   159.9(075.8)
   П 24


   
    Педагогічна психологія : навчальний посібник / О. П. Сергєєнкова [та ін.] ; Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 167 с. - ISBN 978-611-01-0269-8 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогічна психологія -- психологічні особливості -- учіння -- научіння -- навчальна діяльність -- навчальні дії -- психологія засвоєння -- психологія розуміння -- виховання особистості -- самовиховання -- перевиховання -- педагогічна освіта -- педагогічна діяльність -- педагогічні здібності -- педагогічна майстерність -- психологія особистості вчителя
Анотація: Навчальний посібник розкриває зміст основних питань педагогічної психології.
Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, О. П.
Столярчук, О. А.
Коханова, О. П.
Пасєка, О. В.
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 10
Фаховий коледж «Універсум» (10)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (10)


Шифр: П186607/2014/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 4 (85)
Зміст:
Пам’ятка авторові. - С.5
Кл.слова: тематичне спрямування, обов’язковий структурний елемент, анотація
Кремень, Василь Григорович. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10
Кл.слова: глобалізація, інновації, демократизація
Луговий, Володимир Іларіонович. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальна орієнтація, академічна орієнтація, професійна орієнтація
Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прикладна психологія, виховання, методи виховання
Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, базовий навчальний предмет, курси на вибір
Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, А. М. Приходько. - С.36-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: військова освіта, підготовка військових фахівців, державне замовлення
Гаврилюк, C. M. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / C. M. Гаврилюк. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентністний підхід, компетентність, компетенції
Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Макаренко Антон, трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського, колонія ім. Максима Горького
Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентське самоврядування, Закон України про вищу освіту, рада командирів
Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Макаренко Антон, педагогічна діяльність, педагогічна взаємодія
Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість освіти, загальна середня освіта, Німеччина
Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60—70-ті pp. XX ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна психологія, здібності, ідеологізація виховного процесу
Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська. - С.88-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кодекс Білорусі про освіту, Болонський процес, академічні свободи
Автори номера. - С.101
Кл.слова: автори номера, вчене звання
Реферативный обзор статей номера. - С.102-106
Кл.слова: вопросы теории, профессиональное образование, дидактика
Review of the articles of the issue. - С.106-110
Кл.слова: інновації в освіті, професійна освіта, дидактика
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (06.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (13.01.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


88.4я73
Г 18


    Гамезо, Михаил Викторович.
    Возрастная и педагогическая психология [Текст] : Учебное пособие / М. В. Гамезо, Е. А. Петрова, Л. М. Орлова. - Москва : Педагогическое общество России, 2003. - ISBN 5-93134-195-1 : 38.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4я73 + 88.6я73

Рубрики: Вікова психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- професійна діяльність вчителя -- практична психологія освіти
Дод.точки доступу:
Петрова, Елена Алексеевна
Орлова, Любовь Михайловна


Примірників всього: 7
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (7)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (7)


159.923
П 96


    Павлютенков, Євген Михайлович.
    Конфлікти: сутність і подолання. Стрес у педагогічній діяльності / В. Ф. Калошин. - Харків : Основа, 2008. - 224 с. - (Адміністратору школи). - ISBN 978-966-333-701-2 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
основи конфліктології -- педагогічна психологія -- інцидент у школі -- спілкування -- психологія особистості -- поведінка -- стан стомленності -- стрес
Дод.точки доступу:
Крижко, Василь Васильович


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


159.922.6(075.8)
В 43


   
    Вікова та педагогічна психологія : навчальний посібник / О. В. Скрипченко [та ін.] ; редактор: М. Д. Корнієнко, Н. М. Суходольська ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : Просвіта, 2001. - 416 с. - ISBN 966-7125-43-7 : 12.60 грн., 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Педагогічна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- проблеми психічного розвитку -- психологія дошкільного дитинства -- молодший шкільний вік -- психологія підлітка -- психологія ранньої юності -- вік дорослості -- психологіянавчання -- психологія виховання -- психологія вчителя
Анотація: В навчальному посібнику на основі досягнень психологічної науки систематизовано і представлено найновіші відомості з вікової і педагогічної психології.
Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович
Долинська, Любов Василівна
Огороднійчук, Зоя Василівна
Булах, Ірина Сергіївна
Зелінська, Тетяна Миколаївна
Корнієнко, М. Д. \редактор.\
Суходольська , Н. М. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 27
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (24)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (24)


159.9(075.8)
Т 16


    Талызина, Нина Федоровна.
    Практикум по педагогической психологии : учебное пособие / Талызина Н. Ф. - Москва : Академия, 2002. - 192 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0575-3 : 12.92 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія научення--Педагогічна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- навчальна діяльність -- процес засвоєння знань -- логічне мислення -- інтелектуальний розвиток -- мотивація навчання -- корекція уваги -- готовність до школи

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


159.922.7
М 50


    Менчинская, Наталья Александровна.
    Проблемы обучения, воспитания и психического развития ребенка : Избранные психологические труды / Менчинская Н. А. - Москва : Московский психолого-социальный институт, 2004. - 512 с. - (Психологи России). - ISBN 5-89502-514-5 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
діти -- шкільний вік -- психологія навчання -- мислення дитини -- науковий світогляд -- педагогічна психологія
Анотація: В книгу включены работы по проблемам связи процессов обучения, воспитания и развития ребенка, психологических основ обучения арифметике, формирования научного мировоззрения школьников.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


74.03я43
О-72


    Леонтьєва, Інна Василівна.
    Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії / І. В. Леонтьєва // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 246-253. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.03я43

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Персоналія

Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- мемуарні матеріали -- лікар -- психолог -- педагог -- педагогічна психологія -- експериментальна педагогіка
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Сухомлинська, О. В. \ред.\
Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\
Лазурський, Олександр Федорович (психолог, лікар ; 1874-1917) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України(Київ)
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



159.922.6
Б 40


    Безруких, Марьяна Михайловна.
    Знаете ли вы своего ученика? : книга для учителя / М. М. Безруких, С. П. Ефимова. - Москва : Просвещение , 1991. - 176 с. : ил. - (Библиотека учителя начальных классов). - ISBN 5-09-003465-6 : 1.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Фізіологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- діти -- розвиток -- молодші школярі -- розпорядок дня -- навчання -- педагогічна психологія -- педіатрія -- здоров’я дітей
Дод.точки доступу:
Ефимова, Светлана Петровна


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


371.132(075)
П 82


    Проскура, Олена Василівна.
    Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками : навчальний посібник / О. В. Проскура ; Міжнародний фонд "Відродження". - Київ : Освіта, 1998. - 199 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - ISBN 966-04-0294-5 : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--Дитяча психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- школа -- дитяча психологія -- навчання -- педагогічна психологія
Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--психологія навчання--психофізіологічні системи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія навчання -- навчання -- фізкультпаузи -- психофізіологічний механізм -- навчально-виховний процес -- психофізіологічні системи -- початкова школа
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: Ш872624/2018/3
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Популярні професії: яку обрати, щоб стати успішним. - С.2-3
Кл.слова: освіта, вибір професії
Малиновська, Вікторія. Яку обрати майбутню професію? Профорієнтаційний проект / В. Малиновська, О. Масюта, О. Подольська. - С.4-29
Кл.слова: освіта, майбутня професія
Роботизована техніка та штучний унтелект. - Які професії зникнуть першими?
Прокопець, Тетяна. Контроль та об’єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти / Т. Прокопець. - С.32-37
Кл.слова: освіта, оцінювання
Антипоради: 7 способів зробити навчання в школі нудним. - С.38-41
Кл.слова: учень, вчитель, навчання
Авшенюк, Наталія. Глобальна компетентність учителя, що це й навіщо потрібно / Н. Авшенюк. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: глобальна компетентність, етичний вимір
Догми та проблеми:педагогічна психологія про типи навчання. - С.54-59
Кл.слова: педагогічна психологія, програмоване навчання
Тортом в обличчя, як і на що краудфандять школи за кордрном. - С.60-65
Нові стандарти та друк сучасних підручників. План дій з реформування освіти на 2017-2029 роки. - С.66-73
Кл.слова: новий стандарт, сучасні підручники
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




   
    Догми та проблеми:педагогічна психологія про типи навчання [Текст] // Школа. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 3. - С. 54-59

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- програмоване навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--соціалізація--емоційний інтелект--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



159.922.8
Ф 39


    Фельдштейн, Давид Иосифович.
    Психология взросления структурно-содержательые характеристики процесса развития личности : избранные труды / Д. И. Фельдштейн. - Москва : Московский психолого-социальный институт, 1999. - 670 с. - ISBN 5-89502-096-8 (Московский психолого-социальный институт). - ISBN 5-89349-230-7 (Флинта) : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія дорослішання--Розвиток особистості--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- підліток -- розвиток -- формування особистості -- психологічні проблеми -- психологія виховання -- виховання -- молодь -- педагогічна психологія

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)