> Шифр: П186607/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18 Кл.слова: ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ, АНАЛІЗ, ПСИХОСИНТЕЗ Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26 Кл.слова: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ, ФАКУЛЬТАТИВНІ ЗАНЯТТЯ, САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович. - С.40-48 Кл.слова: ВИМІР, СФОРМОВАНА ВЛАСТИВІСТЬ, КОГНІТИВНИЙ РІВЕНЬ Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59 Кл.слова: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДОСЯГНЕНЬ, ВИКЛАД ОСНОВНОГО МАТЕРІАЛУ Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64 Кл.слова: ЕКОНОМІЧНА КУЛЬТУРА, ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ, ФІНАНСОВА ОСВІТА Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69 Кл.слова: УЧЕНИЙ-ФІЛОЛОГ, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ ст.) / О. Є. Місечко. - С.70-77 Кл.слова: НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІНОЗЕМНИХ МОВ, ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ, МЕТА Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83 Кл.слова: ЄДНІСТЬ ІДЕЙ, ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1) |
М 29 Мартіросян, Олена Іванівна. Україна як символ вічних духовних цінностей (історико-педагогічні нариси) : для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, методистів, аспірантів, науковців, працівників освіти / О. І. Мартіросян ; рецензент: Ф. Л. Левітас, О. М. Іваницька, В. І. Бобрицька ; відповідальний за випуск О. В. Черкасов ; Міністерство освіти і науки України, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка, Асоціація безперервної освіти дорослих України, Товариство "Знання". - Київ : Міленіум, 2009. - 111 с. - ISBN 966-8063-03-13 : 19.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Формування педагогічної творчості--Історія освіти Кл.слова (ненормовані): освіта і культура -- освіта дорослих -- розвиток педагогіки -- педагогічна спадщина -- педагогіка в україні Дод.точки доступу: Левітас, Фелікс Львович \рецензент.\ Іваницька, Ольга Михайлівна \рецензент.\ Бобрицька, Валентина Іванівна \рецензент.\ Черкасов, Олексій Володимирович \відповідальний за випуск.\ Міністерство освіти і науки України Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка Асоціація безперервної освіти дорослих України Товариство "Знання" Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
М 88 "Мрії, вистраждані життям..." : до 145-річниці з дня народження Б. Д. Грінченка : колективна монографія : у 2 ч. Ч. 1 / В. О. Огнев’юк, Н. М. Гупан, Н. П. Дічек [та ін.] ; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка. - Київ : [б. в.], 2009. - 260 с. - ISBN 978-966-7548-49-0 : 42.44 грн., 42.44 грн., 39.00 грн., 42.00 грн., 50.00 грн., 20.00 грн. Викладач Київ. ун-ту ім. Б. Д. Грінченка
Рубрики: Історія педагогіки--Монографії Історія освіти--Монографії Кл.слова (ненормовані): педагогічна спадщина -- філософія життя Грінченка -- Грінченко-бібліотекознавець -- літературна творчість Грінченка -- Грінченко і національне відродження Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович (доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України) Гупан, Н. М. Дічек, Н. П. Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 10 Фаховий коледж «Універсум» (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
О-72 Грищенко, С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти / С. Я. Грищенко> // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 227-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Історія освіти--Персоналія Кл.слова (ненормовані): наукова спадщина -- педагогічна спадщина -- модернізація -- вища освіта -- зміст навчання -- методи навчання Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\ Сухомлинська, О. В. \ред.\ Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\ Іконников, Володимир Степанович ( український історик та педагог, професор ; 1841-1923) \про нього\ Київський університет імені Бориса Грінченка Національна академія педагогічних наук України(Київ) Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 91 В. О. Сухомлинський. Бібліографія: 2001-2008 рр. [Текст] : бібліографічний покажчик / ред. П. І. Рогова ; упоряд. Л. М. Заліток ; наук. консул. О. В. Сухомлинська. - Київ : Богданова А. М., 2008. - 196 с. - (Видатні педагоги світу ; вип. 3). - ISBN 978-966-2184-01-3 : 20.00 грн.
Рубрики: Педагоги--Біобібліографія Кл.слова (ненормовані): освіта -- педагог -- періодична преса -- художні твори -- казки -- оповідання -- переклади -- педагогічна спадщина -- увічнення пам'яті -- бібліографічний покажчик Анотація: У покажчику представлено бібліографію праць Василя Олександровича Сухомлинського, видатного українського педагога-гуманіста та документів про нього, що вийшли впродовж 2001-2008 рр. Дод.точки доступу: Рогова, П. І. \ред.\ Заліток, Л. М. \упоряд.\ Сухомлинська, Ольга Василівна \наук. консул.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
П 88 Пугач, Анжеліна. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування / А. Пугач> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 72–74 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка--асоціації Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- педагогічна періодика -- педагогічні читання Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ \про неї\ Є примірники у відділах: Ф3 (22.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |
> Шифр: У171724920/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Нікулочкіна, Олена. Урок ХХІ століття: обласний конкурс педагогічноі майстерності / О. Нікулочкіна. - С.3-5 Кл.слова: управління, методична служба Варецька, Олена. Микола Корф - фундатор народної школи. Роль ідей видатного українського педагога у становленні національної початкової освіти / О. Варецька. - С.6-8 Кл.слова: педагогічна спадщина Миронюк, Олена. Оцінка як стимул до успіху. Прийоми та форми вербального оцінювання / О. Миронюк. - С.9-13 Петрик, Ольга. Сформована внутрішня мотивація - запорука високих навчальних результатів. Методика побудови системи вправ на уроках української мови / О. Петрик. - С.14-18 Кл.слова: державний стандарт, мова, література Мельник, Олександр. Перетворює з легкістю квест на пригоду навчальний процес. Квестова технологія у навчанні молодших школярів / О. Мельник, А. Карапейчик. - С.19-23 Кл.слова: освітні технології, ігрове навчання Грибачова, Майя. Скрайбінг - сучасний засіб візуалізації мислення учнів / М. Грибачова. - С.24-27 Кл.слова: види, технології Кисель, Лариса. Завдання прецікаве перед нами: для персонажів скласти емограму. Дослідницька діяльність на уроках літературного читання / Л. Кисель. - С.28-32 Болгова, Олександра. Зв'язки в задачі осягнемо за допомогою граф-схеми. Урок математики у 2-му класі / О. Болгова. - С.33-35 Бороннікова, Катерина. Шлях виходу з утруднення знайдемо, якщо ми точний алгоритм складемо. Урок математики у 2-му класі / К. Бороннікова. - С.36-38 Кл.слова: освітні технології Корольова, Людмила. Культура батьків - основа культури дітей. Батьківські збори / Л. Корольова. - С.39-41 Тюріна, Олена. Система художньої діяльності "SOS": розвиток духовно-творчого потенціалу молодших школярів / О. Тюріна. - С.42-45 Кл.слова: освітні технології, образотворче мистецтво Климова, Галина. В далекі часи і краї гайнем по знанням ми нові. Урок літературного читання у 4-му класі / Г. Климова. - С.46-47 Кл.слова: мова, література Кондратенко, Зоя. Букварик стежкою нас вів від звуків перших до складів. Свято букваря / З. Кондратенко. - С.48-53 Гурдіш, Марина. "Хай буде мир на всій землі", - дорослі мріють і малі. Виховна година у 3-му класі / М. Гурдіш Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: У171724920/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Приходько, Юлія. Василь Зенківський - основоположник дитячої психології в Україні. Актуальність ідей ученого для сучасної психолого-педагогічної науки і практики / Ю. Приходько. - С.3-6 Кл.слова: педагогічна спадщина Онопрієнко, Оксана. Проекти на уроках математики. Вивчення математичних понять і закономірностей у практичній діяльності / О. Онопрієнко. - С.7-9 Кл.слова: навчальні прокети, прикладні проекти Кодлюк, Ярослава. Цікаве мовознавство: використання елементів лінгвістики у початковій школі / Я. Кодлюк, Г. Одинцова. - С.10-13 Кл.слова: афоризми, мовознавчі поняття Барна, Марія. Складу я ранець до ладу й до школи залюбки піду. Конспект занять інтегрованого навчального дня у 1-му класі / М. Барна [и др.]. - С.14-19. - сучасні освітні технології Інші автори: Волощенко О., Козак О., Паук Людмила Кл.слова: інтегрована освіта Дульська, Марина. В грі веселій цікавіше школярам вивчати вірші. Добірка ігрових завдань до розділу "Поетична майстерня" для учнів 2-го класу / М. Дульська. - С.20-24 Кл.слова: освітні технології, мова, література Малецька, Оксана. Із совістю свої звіряймо вчинки - мов серце, хай працює без спочинку! Урок літературного читання у 2-му класі / О. Малецька. - С.25-27 Кл.слова: морально-етичне виховання Корольова, Людмила. Йдемо по стопах Архімеда. Урок "відкриття нового способу" з математики у 3-му класі / Л. Корольова. - С.28-29 Кл.слова: системно-діяльнісне навчання Ліщук, Галина. Рухливі математичні ігри. Закріплення математичних знань у позаурочній діяльності / Г. Ліщук. - С.30-32 Кл.слова: ігрове навчання Грибачова, Майя. Відвідаємо гори і рівнини - красу й багатство рідної країни. Урок природознавства у 4-му класі / М. Грибачова. - С.33-35 Кл.слова: шкала висот і глибин, земна поверхня Куч, Ірена. Birthday party. Вечірка до дня народження. Урок англійської мови у 2-му класі / І. Куч. - С.36-38 Кл.слова: ігрове навчання, іноземні мови Городнічук, Ольга. Азбуку вулиць кожна дитина має засвоїти на відмінно. Урок-тренінг з курсу "Основи здоров'я" у 4-му класі / О. Городнічук ; 39-41 Кл.слова: безпека життєдіяльності, дорожні знаки Мендусь, Ірина. Жива вода дає життя всьому живому в світі. Виховна година до Всесвітнього дня водних ресурсів / І. Мендусь. - С.42-45 Кл.слова: екологічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
К 84 Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа Загальноосвітні навчальні заклади--авторські школи Кл.слова (ненормовані): авторська школа -- Нова українська школа -- виховне середовище -- виховна система -- учнівське самоврядування -- реформування освіти -- педагогічна спадщина Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу. Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\ \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Анісімова, Олена Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): дидактичний матеріал Ф. Фребеля -- педагогічна спадщина -- математична казка Дод.точки доступу: Ковальчук, Агафія Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Н 34 Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2 / ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський. - Київ : Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003. - 256[2] с. - 7.50 грн.
Рубрики: Філологія--Збірники Кл.слова (ненормовані): ФІЛОЛОГІЯ -- МОВОЗНАВСТВО -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО Дод.точки доступу: Андрущенко, Віктор \ред.\ Авдієвський, А. Т. \ред.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Лозовська, В. В. Творча реалізація педагогічних ідей В. О. Сухомлинського / В. В. Лозовська> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1/3. - С. 85–87. Рубрики: Сухомлиністика--педагогічні ідеї--реалізація Кл.слова (ненормовані): педагогічна спадщина -- виховна робота -- становлення особистості -- групове навчання Анотація: Досвід роботи Устинівської ЗОШ І-ІІІ ст. Устинівської районної державної адміністтрації Кіровоградської області. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф3 |
Каракоз, С. Олександр Захаренко : (1937–2001) / Сусанна Каракоз> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 4–7. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Історія педагогіки--видатні педагоги--персоналії Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- видатні педагоги -- українські педагоги -- персоналії -- педагогічна спадщина -- авторські школи -- виховання цінностей Анотація: Нарис про життєві та творчі здобутки видатного українського педагога – О. А. Захаренка. Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ткаченко, Л. І.. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки [Текст] / Л. І. Ткаченко> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - N 2. - С. 77-83 Кл.слова (ненормовані): єдність ідей -- педагогічна спадщина -- національна педагогічна думка Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1) |
Варецька, Олена. Микола Корф - фундатор народної школи. Роль ідей видатного українського педагога у становленні національної початкової освіти [Текст] / О. Варецька> // Учитель початкової школи. - Київ : Світич, 2017. - № 1. - С. 6-8 Кл.слова (ненормовані): педагогічна спадщина Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Приходько, Юлія. Василь Зенківський - основоположник дитячої психології в Україні. Актуальність ідей ученого для сучасної психолого-педагогічної науки і практики [Текст] / Ю. Приходько> // Учитель початкової школи. - Київ : Світич, 2017. - № 2. - С. 3-6 Кл.слова (ненормовані): педагогічна спадщина Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
С 13 Савченко, О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Сухомлиністика--ідеї В. О. Сухомлинського--освіта Кл.слова (ненормовані): сухомлиністика -- ідеї В. О. Сухомлинського -- педагогічна спадщина -- педагогічна система -- літературна спадщина -- Українська асоціація імені В. О. Сухомлинського -- твори педагога -- український педагог Анотація: 28 вересня 2018 року виповнюється 100 років від дня народження видатного педагога, публіциста, дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського. Його педагогічна спадщина належить не лише до визначних досягнень педагогічної науки і практики ХХ століття, вона затребувана і сучасною освітою. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: У171724920/2018/9 Журнал 2018р. № 9 Хименець, Василь. Оновлення початкової ланки освіти в контексті євроінтеграції політики України / В. Хименець. - С.3-5 Кл.слова: нова українська школа Ліба, Оксана. Технологія "Daily 3": навчаємо математики по новому. Формування обчислювальних навичок додавання і віднімання в межах 20 / О. Ліба, Г. Щербан. - С.6-9 Кл.слова: сучасні освітні технології, математика Кузьма-Качур, Марія. Розкриваємо учням світ природи цікаво. Сучасні прийоми формування природничої компетентності / М. Кузьма-Качур. - С.10-12 Кл.слова: сучасні освітні технології, природознавство Кірик, Марія. Навчання грамоти: якій методиці надати перевагу? Особливості традиційних та нестандартних підходів до формування навичок читання і письма / М. Кірик. - С.13-17 Кл.слова: сучасні освітні технології, мова, література Лалак, Наталія. Інклюзія крок за кроком. Дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалак. - С.18-21 Кл.слова: інклюзивна освіта Ходанич, Лідія. Педагогічна спадщина Марійки Підгірянки / Л. Ходанич. - С.22-25 Кл.слова: педагогічна спадщина Захаркевич, Євгенія. У квест осінній вирушаймо, осені ознаки шукаймо. Конспект занять інтегрованого навчального дня у 2-му класі / Є. Захаркевич, В. Мацак, У. Щурко. - С.26-31 Кл.слова: інтегрована освіта Горгош, Людмила. Яка буває інтеграція? У цьому варто розібратися. Тренінг для педагогів / Л. Горгош. - С.32-35 Кл.слова: управління, методична служба Сарваді, Олеся. Поезії, окрилені і гарні, чекають нас у чарівній кав'ярні. Урок позакласного читання для 3-го класу / О. Сарваді. - С.36-38 Кл.слова: мова, література, робота з батьками Ковбаска, Наталія. Свій рідний край у числах вивчай! Урок математики у 4-му класі / Н. Ковбаска. - С.39-41 Кл.слова: математика, громадянська освіта Ходанич, Петро. Знань і вражень чудових багато нам дарують Всеукраїнські Карпати. Проект для учнів 3-4 класів / П. Ходанич. - С.42-47 Кл.слова: проектна діяльність, громадянська освіта Говді, Олена. Ми на свято урожаю в Закарпаття завітаєм! Урок трудового навчання у 2-му класі / О. Говді. - С.48-49 Кл.слова: трудове навчання, громадянська освіта Титикало, Віта. The wonderful shell. Виховний захід з англійської мови для учнів 4-го класу / В. Титикало, С. Турчин. - С.50-53 Кл.слова: іноземні мови, позакласна робота Биркович, Вікторія. Найбільший скарб для кожної дитини - щаслива, дружна, любляча родина. Сценарій сімейного свята / В. Биркович. - С.54-56 Кл.слова: свята і розваги, робота з батьками Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
С 13 Савченко, О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 1–6. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Модернізація освіти--початкова школа--спадщина В. О. Сухомлинського Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- Нова українська школа -- педагогічна спадщина -- педагог-гуманіст -- український педагог -- якісна шкільна освіта -- компетентнісний підхід -- екологічна відповідальність -- саморозвиток особистості -- оцінювання знань -- гуманність -- початкова школа Анотація: Автор статті розглядає ідеї В. О. Сухомлинського в контексті проблем модернізації счасної початкової освіти. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |