373.3
М 29


    Мартиненко, С. М.
    Вивчення особистості молодшого школяра засобами педагогічної діагностики : навчально-методичний посібник / С. М. Мартиненко, М. Д. Осколова ; рецензент: В. І. Бондар, Н. М. Бібік. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 144 с. - 13.00 грн., 25.00 грн., 20.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

   Педагогічна психологія--Здатність до навчання--Навчально-методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
середня школа -- розвиток мислення -- педагогічне діагностування -- діагностичне спостереження -- діагностичні технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику подано діагностичні методики і технології вивчення індивідуальних психологічних особливостей, пізнавальних процесів, навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку; виокремлено педагогічне спостереження як метод діагностування і прогнозування розвитку особистості. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів початкової школи, батьків, а також фахівців, які займаються проблемами діагностування особистості.
Дод.точки доступу:
Осколова, М. Д.
Бондар, В. І. \рецензент.\
Бібік, Н. М. \рецензент.\


Примірників всього: 61
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (7),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (46)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (7),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (46)


373.5.015.62(477)
К 59


    Козлова, Наталія.
    Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Моніторинг якості освіти--учні--старша школа

Кл.слова (ненормовані):
профільна освіта -- моніторинг -- навчальні досягнення -- педагогічне діагностування -- тестування
Анотація: У статті аналізується сутність і завдання моніторингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкриваються особливості моніторингу якості навчання старшокласників та визначаються умови підготовки учнів до подальшого навчання у вищому навчальному закладі.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)