М 29 Мартиненко, С. М. Вивчення особистості молодшого школяра засобами педагогічної діагностики : навчально-методичний посібник / С. М. Мартиненко, М. Д. Осколова ; рецензент: В. І. Бондар, Н. М. Бібік. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 144 с. - 13.00 грн., 25.00 грн., 20.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Освіта--Початкова школа--Навчально-методичні посібники Педагогічна психологія--Здатність до навчання--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): середня школа -- розвиток мислення -- педагогічне діагностування -- діагностичне спостереження -- діагностичні технології Анотація: У навчально-методичному посібнику подано діагностичні методики і технології вивчення індивідуальних психологічних особливостей, пізнавальних процесів, навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку; виокремлено педагогічне спостереження як метод діагностування і прогнозування розвитку особистості. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів початкової школи, батьків, а також фахівців, які займаються проблемами діагностування особистості. Дод.точки доступу: Осколова, М. Д. Бондар, В. І. \рецензент.\ Бібік, Н. М. \рецензент.\ Примірників всього: 61 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4), Фаховий коледж «Універсум» (7), Бульвар І. Шамо, 18/2 (46) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4), Фаховий коледж «Універсум» (7), Бульвар І. Шамо, 18/2 (46) |
К 59 Козлова, Наталія. Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Моніторинг якості освіти--учні--старша школа Кл.слова (ненормовані): профільна освіта -- моніторинг -- навчальні досягнення -- педагогічне діагностування -- тестування Анотація: У статті аналізується сутність і завдання моніторингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкриваються особливості моніторингу якості навчання старшокласників та визначаються умови підготовки учнів до подальшого навчання у вищому навчальному закладі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |