> Шифр: Н057263/2011/1 Журнал 2011р. Вип. 1 Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с. Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) Учбова література: ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП |
П 24 Гаманюк, О. А. Деякі аспекти розвитку особистості сучасного вчителя початкових класів 73 [Текст] / О. А. Гаманюк> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. - № 21. - С. 73-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна інноватика Кл.слова (ненормовані): педагогічна майстерність -- професіоналізм -- особистість учителя -- педагогічні здібності -- педагогічне мислення Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
М 66 Митник, Олександр. Теоретико-методологічні засади становлення успішної в соціумі особистості під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 1/2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Соціальне виховання--соціалізація особистості Кл.слова (ненормовані): соціалізація особистості -- соціальне виховання -- педагогічне мислення Анотація: У статті розкрито зміст понять "успішна в соціумі особистість", "готовність вчителя до формування успішної в соціумі особистості" тощо. Дод.точки доступу: Манзер, Світлана Цілик, Наталя Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 55-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА -- освітня політика -- педагогічне мислення Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Ніколаєнко, Н. Навчання незрячих дітей : семінар для тифлопедагогів / Н. Ніколаєнко, Н. Сікора, С. Льовочкіна> // Дефектолог : всеукраїнське видання для фахівців. - 2018. - № 9. - С. 36-44 Кл.слова (ненормовані): педагогічне мислення -- розвиток творчого потенціалу -- відпрацювання професійних навичок педагогів -- професійна спрямованість Дод.точки доступу: Сікора, Н. Льовочкіна, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |