37.091.2-047.36(075.8)
М 77


   
    Моніторинг навчальної діяльності : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів та слухачів курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти та перепідготовки кадрів / Д. М. Бодненко. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 275 с. - ISBN 978-966-7548-98-8 : 52.07 грн., 52.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Система освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
перепідготовка кадрів -- показники ефективності -- педагогічний моніторинг -- рефлексія -- навчання
Дод.точки доступу:
Жильцов, О. Б.


Примірників всього: 31
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (12),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (12),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: М772184/2017/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 4
Зміст:
Венгер, Елена. Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.]. - С.10-18
Інші автори: Волнянский А., Герух В., Дадочкина Татьяна, Кислицин Николай, Малыш Артем, Роденко Дмитрий, Рольский Александр, Степанова Анна, Тараненко Александр, Шилов Василий
Кл.слова: ефективність маркетингу, показники ефективності, ефективність маркетингової діяльності
Малыш, Артем. О нюансах измерения эффективности маркетинга / А. Малыш. - С.20-23
Кл.слова: тренди, показники маркетингу, маркетинг
Потапова, Н. А. Эффективность маркетинга является критерием качества функционирования предприятия / Н. А. Потапова. - С.24-25
Кл.слова: розвиток ринку, критерії якості функціонування підприємства, ефективність маркетингу
Бест, Роджер. Эффективность маркетинга / Р. Бест. - С.26-36
Кл.слова: ефективність маркетингу, ринкова стратегія, вимір рентабельності маркетингу
Facebook меняет подход к оценке эффективности рекламы приложений. - С.37
Кл.слова: ефективність реклами, рекламодавці, app event optimization
Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа. - С.38-41
Кл.слова: соціальні медіа, вимір ефективності, соціальна дія
Интернет-реклама не работает, если... - С.42-44
Кл.слова: маркетолог, компетенції в інтернет-маркетингу, аналітика
Юрчак, Александр. Функции Inbound в Act-on - новый шаг к интеграции и автоматизации маркетинга / А. Юрчак. - С.46-51
Кл.слова: функції Inbound, базовий пакет Act-on, проспектор Twitter
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1920-х гг. / Е. Ромат. - С.52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама в європейських країнах, образ жінки в рекламі, рекламА, 20-ті роки XX століття
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФУФКМ / Маркетинг
ФУФКМ / Реклама в системі маркетингових комунікацій
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 5 / ДОП
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 6 / ДОП



   
    Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима [Текст] : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 10-18

Кл.слова (ненормовані):
ефективність маркетингу -- показники ефективності -- ефективність маркетингової діяльності
Дод.точки доступу:
Венгер, Елена
Волнянский, Антон
Герух, Виктория
Дадочкина
Кислицин
Малыш
Роденко
Рольский
Степанова
Тараненко
Шилов


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Сташко, Ж.
    PISA: вперше в Україні : що і як... / Ж. Сташко // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 9. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
дослідження PISA -- якость освіти -- показники ефективності -- читацька грамотність -- математична грамотність -- природничо-наукова грамотність -- анкетування -- моніторингове дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Чобаль, Л. Ю.
    Методика оцінки економічної ефективності стратегій суб’єктів підприємства сфери сільського аграрного туризму / Л. Ю. Чобаль, М. П. Кляп, Я. Ю. Роман // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
економічна ефективність -- сільський аграрний туризм -- стратегія -- підприємство -- менеджмент -- конкурентоспроможність -- рентабельність -- показники ефективності
Дод.точки доступу:
Кляп, М. П.
Роман, Я. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Бакуменко, Валерій.
    Принципи оцінки ефективності і результативності реформування державного управління / В. Бакуменко, О. Бєлоусова, В. Бєлоусов // Публічне управління та регіональний розвиток : науковий журнал. - 2020. - № 7. - С. 286-308. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2616-6216

Кл.слова (ненормовані):
реформа державного управління -- оцінка ефективності і результативності адміністративного управління -- методологія оцінювання -- показники ефективності -- принципи оцінки ефективності
Дод.точки доступу:
Бєлоусова, Олена
Бєлоусов, Віталій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



658.1(075)
У 63


    Уолш, Кяран.
    Ключові фінансові показники. Аналіз та управління розвитком підприємства : посібник / Кяран Уолш ; перекладач Л. Л. Лазебний. - Київ : Наукова думка, 2001. - 372 с. - (УСЕ про менеджмент). - ISBN 966-520-010-Х : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фінанси підприємства

Кл.слова (ненормовані):
фінансові показники -- фінансова звітність -- баланс -- фінансові звіти -- показники ефективності -- ефективність управління -- корпоративна ліквідність -- фінансова стійкість -- вартість підприємства -- інвестиції


Дод.точки доступу:
Лазебний, Л. Л. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)