М 77 Моніторинг навчальної діяльності : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів та слухачів курсів підвищення кваліфікації інститутів післядипломної педагогічної освіти та перепідготовки кадрів / Д. М. Бодненко. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 275 с. - ISBN 978-966-7548-98-8 : 52.07 грн., 52.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Система освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): перепідготовка кадрів -- показники ефективності -- педагогічний моніторинг -- рефлексія -- навчання Дод.точки доступу: Жильцов, О. Б. Примірників всього: 31 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8), Бульвар І. Шамо, 18/2 (8), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (12), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8), Бульвар І. Шамо, 18/2 (8), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (12), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: М772184/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Венгер, Елена. Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.]. - С.10-18 Інші автори: Волнянский А., Герух В., Дадочкина Татьяна, Кислицин Николай, Малыш Артем, Роденко Дмитрий, Рольский Александр, Степанова Анна, Тараненко Александр, Шилов Василий Кл.слова: ефективність маркетингу, показники ефективності, ефективність маркетингової діяльності Малыш, Артем. О нюансах измерения эффективности маркетинга / А. Малыш. - С.20-23 Кл.слова: тренди, показники маркетингу, маркетинг Потапова, Н. А. Эффективность маркетинга является критерием качества функционирования предприятия / Н. А. Потапова. - С.24-25 Кл.слова: розвиток ринку, критерії якості функціонування підприємства, ефективність маркетингу Бест, Роджер. Эффективность маркетинга / Р. Бест. - С.26-36 Кл.слова: ефективність маркетингу, ринкова стратегія, вимір рентабельності маркетингу Facebook меняет подход к оценке эффективности рекламы приложений. - С.37 Кл.слова: ефективність реклами, рекламодавці, app event optimization Эффективность маркетинга и рекламы в социальных медиа. - С.38-41 Кл.слова: соціальні медіа, вимір ефективності, соціальна дія Интернет-реклама не работает, если... - С.42-44 Кл.слова: маркетолог, компетенції в інтернет-маркетингу, аналітика Юрчак, Александр. Функции Inbound в Act-on - новый шаг к интеграции и автоматизации маркетинга / А. Юрчак. - С.46-51 Кл.слова: функції Inbound, базовий пакет Act-on, проспектор Twitter Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1920-х гг. / Е. Ромат. - С.52-57. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: реклама в європейських країнах, образ жінки в рекламі, рекламА, 20-ті роки XX століття Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) Учбова література: ФУФКМ / Маркетинг ФУФКМ / Реклама в системі маркетингових комунікацій ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 5 / ДОП ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 6 / ДОП |
Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима [Текст] : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 10-18 Кл.слова (ненормовані): ефективність маркетингу -- показники ефективності -- ефективність маркетингової діяльності Дод.точки доступу: Венгер, Елена Волнянский, Антон Герух, Виктория Дадочкина Кислицин Малыш Роденко Рольский Степанова Тараненко Шилов Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Сташко, Ж. PISA: вперше в Україні : що і як... / Ж. Сташко> // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 9. - С. 4-8 Кл.слова (ненормовані): дослідження PISA -- якость освіти -- показники ефективності -- читацька грамотність -- математична грамотність -- природничо-наукова грамотність -- анкетування -- моніторингове дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Чобаль, Л. Ю. Методика оцінки економічної ефективності стратегій суб’єктів підприємства сфери сільського аграрного туризму / Л. Ю. Чобаль, М. П. Кляп, Я. Ю. Роман> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): економічна ефективність -- сільський аграрний туризм -- стратегія -- підприємство -- менеджмент -- конкурентоспроможність -- рентабельність -- показники ефективності Дод.точки доступу: Кляп, М. П. Роман, Я. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бакуменко, Валерій. Принципи оцінки ефективності і результативності реформування державного управління / В. Бакуменко, О. Бєлоусова, В. Бєлоусов> // Публічне управління та регіональний розвиток : науковий журнал. - 2020. - № 7. - С. 286-308. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2616-6216 Кл.слова (ненормовані): реформа державного управління -- оцінка ефективності і результативності адміністративного управління -- методологія оцінювання -- показники ефективності -- принципи оцінки ефективності Дод.точки доступу: Бєлоусова, Олена Бєлоусов, Віталій Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
У 63 Уолш, Кяран. Ключові фінансові показники. Аналіз та управління розвитком підприємства : посібник / Кяран Уолш ; перекладач Л. Л. Лазебний. - Київ : Наукова думка, 2001. - 372 с. - (УСЕ про менеджмент). - ISBN 966-520-010-Х : Б. ц.
Рубрики: Фінанси підприємства Кл.слова (ненормовані): фінансові показники -- фінансова звітність -- баланс -- фінансові звіти -- показники ефективності -- ефективність управління -- корпоративна ліквідність -- фінансова стійкість -- вартість підприємства -- інвестиції Дод.точки доступу: Лазебний, Л. Л. \перекладач.\ Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |