Корня, П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Корня П. > // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 94-101, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3914. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні технології -- програмні додатки -- соціальна взаємодія Анотація: Статтю присвячено напрямкам використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом. Досліджено значення цифрових технологій в освіті та розвитку дітей з розладами аутистичного спектру (РАС). Проаналізовано п’ять напрямків технологій, в яких розробляється програмне забезпечення для дітей з РАС, як-от: мобільні технології, робототехніка, віртуальна реальність, доповнена реальність та змішана реальність. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) |