> Шифр: П464336/2021/5 Журнал 2021р. N 5 Положення про ІІ всеукраїнський конкурс "Директор 2021: найкраща практика". - С.4-5 Кл.слова: загальні положення, умови участі, порядок проведення Мозирко, Ганна. Вісім змін у нормах та порядку організації харчування в закладах освіти / Г. Мозирко ; 6-10 Кл.слова: способи організації харчування, режим харчування, принципи здорового харчування Документи з організації харчування за новим порядком:чекліст. - С.11 Організовуємо харчування по-новому: словник термінів. - С.12-13 Житкова, Ірина. Правда й міфи про відпустки-2021 / І. Житкова, Г. Мозирко. - С.14-17 Клименко, Антоніна. Поділ щорічної відпустки на частини: чи можливий без згоди працівника / А. Клименко. - С.18-19 Кл.слова: графік відпусток Житкова, Ірина. Не вимагайте, щоб працівники ходили на роботу, якщо запровадили дистанційку / І. Житкова. - С.20-22 Кл.слова: дистанційна робота, простій, відпустка без збереження зарплати Юдін, Олег. Працівники відмовляються вакцинуватися від COVID-19: чи допускати до роботи / О. Юдін. - С.23-27 Романчик, Ірина. Складаємо Програму розвитку закладу: інформаційно-аналітична частина / І. Романчик. - С.28-37 Кл.слова: паспорт Програми розвитку, інформаційно-статистична довідка, стратегічний аналіз Догадкіна, Ольга. Аудит трудових книжок: перевіряємо титульний аркуш / О. Догадкіна. - С.38-41 Кл.слова: зведена таблиця, перевірка записів, виправлення помилок Якою мовою проводити корекційну роботу, якщо діти та їхні батьки російськомовні. - С.42-43 Кл.слова: освітній процес, державна мова Клименко, Антоніна. Допомога на оздоровлення працівникам: виплати не можна скасувати / А. Клименко. - С.44-45 Кл.слова: нормативні підстави, матеріальна допомога, фінансове забезпечення Клименко, Антоніна. Як оплатити роботу медсестри під час карантину: роз'яснює експерт / А. Клименко. - С.46-48 Кл.слова: дистанційна робота, оплата праці Соколова, Оксана. Закупівля продуктів харчування в місцевого господарства / О. Соколова. - С.49-53 Кл.слова: планування закупівель, річний план, спрощена закупівля Іскрижицька, Фаїна. Як отримати майно від централізованої бухгалтерії: завершальні кроки / Ф. Іскрижицька. - С.54-58 Кл.слова: господарські питання, бухслужби закладів освіти Філоненко, Олена. Чотири секрети, як планувати справи, щоб встигати виконувати / О. Філоненко. - С.59-63 Кл.слова: система Стівена Кові, моджо, піраміда Франкліна Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Житкова, Ірина. Не вимагайте, щоб працівники ходили на роботу, якщо запровадили дистанційку / І. Житкова> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 20-22 Кл.слова (ненормовані): дистанційна робота -- простій -- відпустка без збереження зарплати Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: П447988/2022/3/4 Журнал 2022р. № 3/4 Як завершити 2021/2022 навчальний рік: вивчаємо рекомендації МОН. - С.4-7 Як випускники вступатимуть до вишів у 2022 році: розкажіть батькам. - С.8-10 Як зарахувати учнів до першого класу в 2022 році: чотири рекомендації МОН. - С.11-12 6 орієнтирів, як оцінювати учнів 5-6-х класів, які навчаються за новим Держстандартом базової середньої освіти. - С.13-15 Філоненко, Олена. Трудові відносини в умовах воєнного стану: вивчаємо закон / О. Філоненко. - С.16-19 Догадіна, Ольга. Чи можна призупинити трудові договори або оголосити простій працівникам закладу освіти / О. Догадіна. - С.20 Іванченко, Ірина. Як обмінюватися кадровими документами з працівниками в умовах воєнного стану / І. Іванченко. - С.21-24 Іскрижицька, Фаїна. Передаємо продукти харчування, пальне на отреби ЗСУ / Ф. Іскрижицька. - С.25-30 Омельяненко, Ніна. Розробляємо статут закладу освіти: розділ про освітній процес / Н. Омельяненко. - С.31-44 Омельяненко, Ніна. Розробляємо статут закладу освіти: розділ про управління та громадське самоврядування / Н. Омельяненко. - С.45-57 Клименко, Антоніна. Чи мають право педагоги на щорічну основну відпустку в період воєнного стану / А. Клименко. - С.58-59 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Догадіна, Ольга. Чи можна призупинити трудові договори або оголосити простій працівникам закладу освіти [Текст] / О. Догадіна> // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2022. - № 3/4. - С. 20 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: П464336/2022/8 Журнал 2022р. N 8 Як організувати 2022/2023 навчальний рік: сім орієнтирів. - С.4-7 Кл.слова: освітній процес, рекомендації МОН Житкова, Ірина. Новий закон про трудові відносини під час війни: 32 зміни / І. Житкова. - С.8-17 Кл.слова: оплата праці, суміцництво, відпустка Житкова, Ірина. Дев’ять оновлених правил надання відпусток під час воєнного стану / І. Житкова. - С.18-23 Кл.слова: відпустки Борисенко, Сергій. Відповідаємо на запитання щодо змін у наданні відпусток / С. Борисенко. - С.24-27 Кл.слова: щорічна основна відпустка Романюк, Ірина. Дев’ять відповідей на гострі запитання про План роботи закладу / І. Романюк. - С.28-33 Кл.слова: підвищення майстерності, план роботи Борисенко, Сергій. Як припинити трудові відносини з педагогами, які співпрацюють з окупаційною владою / С. Борисенко. - С.34-37 Кл.слова: робота з кадрами, колабораційна діяльність Омельченко, Ніна. Правила внутрішнього розпорядку: розділ про загальні положення / Н. Омельченко. - С.38-42 Кл.слова: робота з документами Як правильно: більшість працівників погодилася чи погодилися. - С.43 Іскрижицька, Фаїна. Чи проводити інвентаризацію, якщо заклад тимчасово призупиняє діяльність / Ф. Іскрижицька. - С.44-47 Кл.слова: господарські питання, інвентаризація Омельяненко, Ніна. Як скласти наказ про оголошення простою / Ніна Омельяненко. - С.48-50 Кл.слова: простій, робота з документами Клименко, Антоніна. Чи має право засновник змінювати штатний розпис та ініціювати звільнення декретниці / А. Клименко. - С.51-53 Кл.слова: звільнення Чемерис, Михайло. Вчимося надавати домедичну допомогу при мінно-вибухових пораненнях / М. Чемерис. - С.54-59 Кл.слова: безпечні умови, домедична допомога Нерянова, Світлана. Прийняття на роботу та атестація педагогів, які працюють не за фахом: розв’язуємо робочу ситуацію / С. Нерянова. - С.60-61 Борисенко, Сергій. Чи може військово-цивільна адміністрація затвердити статут закладу освіти / С. Борисенко. - С.62--63 Кл.слова: зміни у статуті Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Омельяненко, Ніна Як скласти наказ про оголошення простою / Ніна Омельяненко> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 8. - С. 48-50 Кл.слова (ненормовані): простій -- робота з документами Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 161-168, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): візуалізація -- цифрова візуалізація -- типи цифрових візуалізації -- графіки -- графічний образ -- дані -- дослідження Анотація: З кожним роком стрімко збільшується обсяг інформації, зокрема в освіті, разом з цим змінюються можливості використання цифрових інструментів для її опрацювання. Цьому сприяють науковий прогрес, віртуалізація і автоматизація багатьох процесів, а тому виникає необхідність їх обробки і обліку, що тягне за собою зростання обчислювальних потужностей і швидкостей передачі інформації. Безперервний потік інформації – необхідна умова існування сучасної цивілізації і причина перевантаженості свідомості інформаційної енергетикою, медіа-активністю, що спровокували виникнення нового типу мислення, заснованого на кліповому сприйнятті повідомлень. Людина з усього розмаїття інформації «схоплює» найбільш яскраві фрагменти, які апелюють до його свідомості і формують таким чином ланцюжок рівнів сприйняття інформації «зображення - заголовок - текст - розуміння», де візуальна компонента інформації виступає сполучною ланкою від одного до іншого і забезпечує інформаційний зв'язок. Візуальна компонента інформації (візуалізація), спираючись на певні асоціації, стереотипи мислення, передає суть значимого, важливого для людини в часі і просторі події, факту, явища, процесу. Візуалізація – найважливіший етап в процесі аналізу даних. Він допомагає представити результати досліджень в простій і зрозумілій формі, найчастіше служить ключовим фактором для прийняття рішень в різних сферах діяльності. І хоча у багатьох візуалізація асоціюється виключно з лінійними графіками та таблицями, насправді це велика концепція, система передачі складних ідей, закономірностей і даних за допомогою візуальних образів. В статті здійснено аналіз поняття «візуалізація», «візуалізація інформації» «графічний образ», «графік». Проаналізовано, різновиди та методи цифрових візуалізацій різних дослідників. Описано методи цифрової візуалізації швейцарських дослідників, які представили їх у формі періодичної таблиці. Детально розписано основні типи цифрових візуалізацій з прикладами та їх можливе застосування. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |