378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: І426210053/2016/5
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 5
Зміст:
Ільченко, В. Р. Яким має бути зміст освіти майбутньої школи України? / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз. - С.3-4
Кл.слова: наукова компетентність
Гриньова, М. В. Біоетика як розуміння феномену життя / М. В. Гриньова. - С.5-8
Кл.слова: людина, природа, гуманізм
Армейська, Л. В. Теоретичні основи мотиваційного програмно-цільового забезпечення формування правової компетентності керівників сільських навчальних закладів / Л. В. Армейська. - С.9-12
Кл.слова: флексибільність, афільована програма, професійна мобільність
Стрельніков, В. Ю. Теоретичні основи побудови концепції дидактичної системи підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації / В. Ю. Стрельніков. - С.13-15
Кл.слова: професійна підготовка, суб'єкт-суб'єктна взаємодія
Кіриченко, С. В. Професійна самореалізація вчителів старшої школи засобами освітньо-проектної діяльності / С. В. Кіриченко. - С.16-18
Кл.слова: старшокласники, освітня діяльність
Куценко, Т. В. Педагогічні умови професійної самореалізації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. В. Куценко. - С.19-21
Кл.слова: методична робота, самоосвіта
Бєляєва, О. М. Педагогічне мислення у структурі професійно-педагогічної компетентності викладача медичного вищого навчального закладу / О. М. Бєляєва. - С.22-25
Кл.слова: педагогічна компетентність
Мороховець, Г. Ю. Формування професійної компетентності лікаря засобами економічної теорії / Г. Ю. Мороховець. - С.26-28
Харченко, О. В. Моніторинг якості освіти студентів факультету фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.29-31
Рендюк, С. П. Суб'єкт-суб'єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів / С. П. Рендюк. - С.32-34
Момот, О. В. Формування інформаційно-комунікативних компетентностей у майбутніх викладачів природничих дисциплін в умовах магістратури класичного університету / О. В. Момот. - С.35-38
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку інтересу до психологічних знань у старшокласників / Ю. І. Калюжна. - С.39-42
Щукіна, О. В. Педагогічні превентивні заходи щодо запобігання агресії у молодшому середовищі / О. В. Щукіна. - С.43-45
Варданян, А. О. Особливості іншомовного професійного діалогічного мовлення майбутніх лікарів / А. О. Варданян. - С.46-48
Буйдіна, О. О. Міжпредметна інтеграція у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.49-52
Семергей, Н. В. Традиції естетичного виховання в Україні: історико-ретроспективне дослідження / Н. В. Семергей, О. В. Тєвікова. - С.58-61
Кузьмич, В. К. Виховання гуманного ставлення до людей похилого віку у студентів педагогічних університетів / В. К. Кузьмич. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Шифр: І426210053/2016/9
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 9
Зміст:
Сас, Н. М. Проблема навчання внутрішньо переміщених осіб у контексті питань "навчання протягом життя" та освітньої мобільності / Н. М. Сас, Н. М. Деньга, Ю. О. Матюха. - С.3-6
Кл.слова: професійна мобільність, соціальна мобільність
Гриньова, М. В. Формування саморегуляції навчальної діяльності студентів-переселенців / М. В. Гриньова. - С.7-10
Кл.слова: життєвий вибір, права, обов'язки
Ткаченко, А. В. Модель адаптації внутрішньопереміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування / А. В. Ткаченко, О. В. Гурська. - С.11-15
Кл.слова: принципи субсидіарності
Дмитренко, Ю. С. Роль системи студентського самоврядування в адаптації внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища / Ю. С. Дмитренко. - С.16-19
Кл.слова: студент-переселенець, самоорганізація, соціальна робота
Овчинникова, Ю. Ю. Роль органів студентського самоврядування в адаптації студентів-переселенців Донецького національного університету імені Василя Стуса / Ю. Ю. Овчинникова, О. В. Чмир. - С.20-22
Кл.слова: особистий розвиток, освітнє середовище, професійне становлення
Школяр, С. П. Деякі управлінські заходи адаптації університетського середовища до викликів сьогодення / С. П. Школяр. - С.23-28
Кл.слова: геополітичні проблеми, українська влада, конфліктна ситуація
Дудка, І. А. Формування активної життєвої позиції студентів-переселенців / І. А. Дудка. - С.29-32
Кл.слова: громадська активність, студенство, студентське самоврядування
Магрламова, К. Г. Медична освіта та ціннісні орієнтації майбутніх лікарів / К. Г. Магрламова. - С.33-35
Кл.слова: професійна підготовка, цінність, мораль
Кир'ян, Т. І. Використання лекційного методу навчання майбутніх медичних працівників на матеріалів науково-педагогічної спадщини вчених-медиків ХХ століття / Т. І. Кир'ян. - С.36-39
Кл.слова: навчальний процес
Боловацька, Ю. І. Залучення студентів-переселенців до волонтерської діяльності в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка / Ю. І. Боловацька. - С.40-42
Кл.слова: міграція, адаптація, проблеми
Кращенко, Ю. П. Дослідження передумов адаптації студентів-переселенців до університетського середовища / Ю. П. Кращенко, Г. Ю. Сорокіна. - С.43-46
Кл.слова: переселення, підтримка, проблеми
Демченко, Ю. Ю. Особливості адаптації студентів-переселенців у вищих навчальних закладах Полтавщини / Ю. Ю. Демченко. - С.47-48
Кл.слова: пристосування особистості, стадії адаптації
Ворона, В. П. Посттравматичний синдром та особливості його подолання: педагогіко-психологічні аспекти / В. П. Ворона, Л. І. Ворона. - С.49-52
Кл.слова: зона АТО, переселенці, психотравмуючий досвід
Жданова-Неділько, О. Г. Нейтралізація конфліктних чинників у процесі соціальної адаптації студентів / О. Г. Жданова-Неділько, Н. М. Пивовар. - С.53-56
Кл.слова: переселенці, вища школа, академічна група
Дегтярьова, І. О. Соціальна інтеграція-переселенців: нові можливості в новому виші (case-study ДНУ імені Олеся Гончара) / І. О. Дегтярьова, В. С. Лавренко. - С.57-59
Кл.слова: соціальна адаптація, студентське телебачення, факультет
Бєляєва, Н. В. Соціоадаптивний контекст іміджетворення студента-переселенця / Н. В. Бєляєва. - С.60-62
Кл.слова: імідж, тренінг, коуч-питання
Гриньова, В. С. Виховання майбутнього вчителя для нової української школи / В. С. Гриньова. - С.63-64
Кл.слова: щаслива особистість, виміри, студенти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Армейська, Л. В.
    Теоретичні основи мотиваційного програмно-цільового забезпечення формування правової компетентності керівників сільських навчальних закладів [Текст] / Л. В. Армейська // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 5. - С. 9-12

Кл.слова (ненормовані):
флексибільність -- афільована програма -- професійна мобільність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Сас, Н. М.
    Проблема навчання внутрішньо переміщених осіб у контексті питань "навчання протягом життя" та освітньої мобільності [Текст] / Н. М. Сас, Н. М. Деньга, Ю. О. Матюха // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 9. - С. 3-6

Кл.слова (ненормовані):
професійна мобільність -- соціальна мобільність
Дод.точки доступу:
Деньга, Н. М.
Матюха, Ю. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



37.091.12(477)
Г 15


    Галітська, О. В.
    Актуальність розвитку методологічної культури педагога / О. В. Галітська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4/6. - С. 2–4.
УДК

Рубрики: Вчителі--методологічна культура--розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
професійна мобільність -- професійний розвиток -- педагогічна діяльність -- саморозвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Шевченко, Людмила.
    Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів / Л. Шевченко, О. Жовнич // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Підготовка вчителів--формування професійної мобільності

Кл.слова (ненормовані):
мобільність -- професійна мобільність -- інноваційна педагогічна діяльність -- майбутні вчителі -- підготовка вчителів
Анотація: Розглянуто поняття професійної мобільності та готовності до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів як взаємопов’язані категорії.
Дод.точки доступу:
Жовнич, Олеся


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



   378.091
   Д 99


    Дячок, Надія Валентинівна.
    Формування професійної мобільності майбутніх учителів іноземних мов в освітньому середовищі університету : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : 13.00.04 / Н. В. Дячок ; науковий керівник Н. М. Чернуха ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2019. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна освіта--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
мобільність -- професійна мобільність -- освітнє середовище університету
Дод.точки доступу:
Чернуха, Н. М. \науковий керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Казакевич, О.
    Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів [Електронний ресурс] / О. Казакевич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 14-20 , DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фахівець-маркетолог -- лідер -- компетентність -- компонентно-структурний аналіз -- професійна мобільність
Анотація: У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. За результатами дослідження автор відзначає, що, по-перше, лідерська компетентність є стійкою цілісною інтегративною складовою надпрофесійної компетентності маркетолога; по-друге, лідерська компетентність майбутніх маркетологів, як і її компоненти, у більшості випадків не є вродженим феноменом, а виникає в результаті певного досвіду людини, який ґрунтується на її позитивному ставленні до цього феномену, усвідомленні мотивів і потреб у ньому, набутих знаннях, вміннях та особистісних якостей людини, які потім знаходять практичне втілення у вигляді лідерської поведінки. На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень нами було виокремлено такі структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх маркетологів: мотиваційно-ціннісний (мотиви, потреби, емоції, ціннісні ставлення щодо лідерства), когнітивний (знання, переконання щодо лідерства), діяльнісний (дії, уміння, лідерська поведінка) та особистісний (комплекс лідерських якостей, рефлексія, емпатія, емоційний інтелект). За аналізом первинних посад, які може обіймати бакалавр з маркетингу, визначено функції та відповідні професійні компетентності, які вимагають сформованої лідерської компетентності фахівця з маркетингу, та продемонстровано, як саме лідерська компетентність реалізується в маркетинговій діяльності. Таким чином, лідерська компетентність надає підґрунтя для здійснення ефективної діяльності в галузі маркетингу, створюючи умови для прояву ініціативи, відповідальності та активної економічної позиції фахівця-маркетолога, набуття ним позитивного професійного досвіду та забезпечують йому професійну мобільність та конкурентоспроможність. Виділено проблемне поле подальших досліджень лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Линьова, І. О.
    Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою [Електронний ресурс] / І. О. Линьова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 154-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- методична культура -- науковометодична робота -- інновації в освіті -- інноваційний потенціал НЗ -- інноваційна освітня діяльність загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна мобільність -- інтерактивне навчання -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних підходів в управлінні методичною роботою загальноосвітніх навчальних закладів. Автор ділиться досвідом розробки та реалізації модуля «Управління методичною роботою у навчальному закладі (інноваційний аспект)» в експериментальній програмі підвищення кваліфікації керівників НЗ м. Києва в Інституті лідерства та соціальних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Дячок, Н.
    Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Дячок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 128-140, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освітні рівні -- професійна мобільність -- професійна освіта -- формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Черненко, Н.
    Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс] / Н. Черненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 52-68, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічна модель -- методика -- компетентність -- конкурентоспроможність -- критерії -- показники сформованості -- професійно важливі якості -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- професійна мобільність -- система -- соціалізація -- сучасний підхід -- форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)