Б 61 Біла книга національної освіти України / Національна академія педагогічних наук УКраїни ; редактор В. Г. Кремень. - Київ : Інформаційні системи, 2010. - 340 с. - ISBN 978-966-2249-21-7 : 25.00 грн., 45.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Організація освіти--Україна Професійна освіта Кл.слова (ненормовані): демократична освіта -- саморозвиток -- людиноцентризм -- система безперервної освіти -- управління розвитком освіти -- медіаосвіта -- система освіти -- дошкільна освіта -- спеціальна освіта -- модернізація освіти -- професійна орієнтація -- освіта дорослих -- вища освіта -- педагогічна майстерність -- демократизація освіти -- професійна освіта Дод.точки доступу: Кремень, Василь Григорович \редактор.\ Національна академія педагогічних наук УКраїни Примірників всього: 3 Фаховий коледж «Універсум» (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
> Шифр: Н057263/2013/3/4 Журнал 2013р. Вип. 3/4 Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11 Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17 Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24 Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31 Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37 Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45 Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51 Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ Козак, Людмила Василівна. / Л. В. Козак Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74 Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78 Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84 Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93 Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102 Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109 Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134 Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |
З-38 Захаров, Николай Николаевич. Профессиональная ориентация школьников / Н. Н. Захаров, В. Д. Симоненко ; редактор А. Ф. Раева . - Москва : Просвещение, 1989. - 192 с. : ил. - (Библиотека учителя труда). - ISBN 5-09-000718-7 : 0.75 грн.
Рубрики: Педагогіка--Професійна орієнтація школярів--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація -- форми -- методи Дод.точки доступу: Симоненко, Виктор Дмитриевич Раева , А. Ф. \редактор.\ Примірників всього: 1 Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Р 49 Рибалка, В. В. Психологія і педагогіка праці особистості : посібник / В. В. Рибалка ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Відділ педагогічної психології і психології праці. - Київ : Імекс-ЛТД, 2013. - 135 с. - ISBN 978-966-189-212-4 : 247.15 грн.
Рубрики: Психологія--Педагогіка--Україна--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): комунікативні властивості -- професійна орієнтація -- саморозвиток -- придатність Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України Відділ педагогічної психології і психології праці Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: П186607/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Луговий, В. І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування) / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-17. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ГАЛУЗІ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНА ГАЛУЗЕВА СТАНДАРТНА КЛАСИФІКАЦІЯ ОСВІТИ, КОДИФІКАЦІЯ ГАЛУЗЕЙ ОСВІТИ Зязюн, І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя / І. А. Зязюн. - С.18-27 Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Максименко, С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості / С. Д. Максименко. - С.28-33 Кл.слова: ЛІДЕРСТВО, ЛІДЕР, КЕРІВНИК Григоровська, Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті / Л. В. Григоровська. - С.33-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДИТИНОЦЕНТРИЗМ, РЕФЛЕКСИВНА ПЕДАГОГІКА, РЕФЛЕКСИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Полонська, Т. К. Реалізація компетентністного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи / Т. К. Полонська. - С.39-45. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД, КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ Бех, І. Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу / І. Д. Бех. - С.46-54. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНО ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ ВИХОВАННЯ, ВЕЛИКОДУШНІСТЬ, МОРАЛЬНА ДОВІРА Романенко, Ю. А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ / Ю. А. Романенко. - С.55-67. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МОНІТОРИНГ, ПРОЦЕСУАЛЬНІСТЬ, ПОКАЗНИКИ Ничкало, Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький — творець педагогіки праці / Н. Г. Ничкало. - С.68-77. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: РИНОК ПРАЦІ, ПРОФЕСІЄЗНАВСТВО, ПЕДАГОГІКА ПРАЦІ Дічек, Н. П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр. / Н. П. Дічек. - С.79-91. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ, ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ Пригоровська, Л. В. Змітнівське училище в Сосниці / Л. В. Пригоровська. - С.91-96. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЖІНОЧА ПОЧАТКОВА ОСВІТА, УШИНСКИЙ К. Д., УШИНСЬКА А. Ф. Відійшов у вічність Учитель учителів Іван Андрійович Зязюн. - С.97-98 Кл.слова: ЗЯЗЮН І. А., НЕКРОЛОГ Зязюн, І. А. Європейські ідеї у творчості відомих педагогів : [рецензія] / І. А. Зязюн. - С.99-102 Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ, ОСВІТА, ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (03.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (07.10.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: П186607/2014/4 Журнал 2014р. N 4 (85) Пам’ятка авторові. - С.5 Кл.слова: тематичне спрямування, обов’язковий структурний елемент, анотація Кремень, Василь Григорович. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10 Кл.слова: глобалізація, інновації, демократизація Луговий, Володимир Іларіонович. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: загальна орієнтація, академічна орієнтація, професійна орієнтація Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: прикладна психологія, виховання, методи виховання Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: профільне навчання, базовий навчальний предмет, курси на вибір Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, А. М. Приходько. - С.36-43. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: військова освіта, підготовка військових фахівців, державне замовлення Гаврилюк, C. M. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / C. M. Гаврилюк. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: компетентністний підхід, компетентність, компетенції Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Макаренко Антон, трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського, колонія ім. Максима Горького Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: студентське самоврядування, Закон України про вищу освіту, рада командирів Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Макаренко Антон, педагогічна діяльність, педагогічна взаємодія Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: якість освіти, загальна середня освіта, Німеччина Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60—70-ті pp. XX ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: педагогічна психологія, здібності, ідеологізація виховного процесу Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська. - С.88-100. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Кодекс Білорусі про освіту, Болонський процес, академічні свободи Автори номера. - С.101 Кл.слова: автори номера, вчене звання Реферативный обзор статей номера. - С.102-106 Кл.слова: вопросы теории, профессиональное образование, дидактика Review of the articles of the issue. - С.106-110 Кл.слова: інновації в освіті, професійна освіта, дидактика Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (06.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (13.01.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Р 49 Рибалка, Валентин Васильович. Психологія та педагогіка праці особистості: від обдарованості дитини до майстерності дорослого : посібник / В. В. Рибалка ; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 220 с. - ISBN 978-966-2633-38-2 : 71.32 грн., 71.00 грн., 30.00 грн.
Рубрики: Психологія--Педагогіка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): комунікативні властивості -- професійна орієнтація -- саморозвиток -- психологічна характеристика праці особистості Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України Інститут обдарованої дитини Примірників всього: 7 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
П 86 Психология подростка : полное руководство / ред. А. А. Реан. - Санкт-Петербург : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. - 432 с. - (Психологическая энциклопедия). - ISBN 5-93878-087-X : 70.00 грн.
Рубрики: Дитяча психологія--Підлітковий вік Кл.слова (ненормовані): підлітки -- особливості розвитку -- статева зрілість -- функціонування нервової системи -- розвиток когнітивної сфери -- пізнавальні процеси -- емоційна сфера -- формування емоційної зрілості -- мотиваційна сфера -- розвиток особистості підлітка -- шкільні проблеми -- сімейне виховання -- спілкування -- професійна орієнтація -- підліткова агресія -- аддиктивна поведінка -- суїцидальна поведінка -- саморозвиток підлітків -- підліткова психотерапія Дод.точки доступу: Реан, А. А. \ред.\ Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: І426210053/2016/8 Журнал 2016р. № 8 Степаненко, М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85 / М. Г. Степаненко. - С.3-4 Зелюк, В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами / В. В. Зелюк. - С.5-7 Сас, Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ / Н. М. Сас. - С.9-12 Кл.слова: активне навчання, метод аналізу, навчальне проектування Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько. - С.13-17 Кл.слова: професійна орієнтація, професійна підготовка, антропоцентризм Крупіна, Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід / Л. В. Крупіна. - С.18-21 Кл.слова: профорієнтаційна робота, педагогічне училище, педагогічна школа Богомаз, О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу / О. А. Богомаз. - С.22-25 Кл.слова: початкова школа, учитель, медіаосвітні квести Деньга, Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії / Н. М. Деньга. - С.26-28 Кл.слова: особистість, саморозвиток Прокопенко, Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання / Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко. - С.29-32 Кл.слова: форми, самоосвіта, моніторинг Кулікова, Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах / Т. В. Кулікова, В. В. Деркач. - С.36-39 Кл.слова: компетенція, номенклатура, термінологія Омельченко, Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) / Ю. В. Омельченко. - С.40-44 Кл.слова: тренінг, креативне мислення Діброва, О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника / О. В. Діброва. - С.45-48 Кл.слова: концептуалізація, метафора, художній простір Яненко, С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху / С. М. Яненко. - С.49-51 Кл.слова: педагогічна технологія, метод, потенціал Яценко, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі / Т. В. Яценко. - С.52-54 Кл.слова: мультисенсорний підхід, мультисенсорне середовище, розвивальне середовище Малюк, Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури / Ю. В. Малюк. - С.55-57 Кл.слова: інноваційна діяльність, творчий потенціал, інформаційно-комунікативні технології Мокра, Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу / Л. М. Мокра. - С.58-60 Кл.слова: виховна робота, діагностика Москалик, Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні / Г. Ф. Москалик. - С.61-62. - потреби особистості Кл.слова: потреба самовираження, фізіологічн потреби Олійник, І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини / І. О. Олійник. - С.63-65 Кл.слова: духовність, гуманізм Циповяз, А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа / А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская. - С.66-67 Кл.слова: фізичний розвиток, фізичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Д 11 Дічек, Наталія Петрівна. Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.) / Н. П. Дічек> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 179-197 : табл. - Бібліогр.: 30 назв. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Індивідуалізація навчання--історія--учні--загальноосвітні навчальні заклади, 1966-1976 рр. Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація шкільного навчання -- науково-методичні збірники -- навчальна діяльність -- самосвідомість учнів -- самооцінка -- професійна орієнтація Анотація: Автор статті проаналізував зміст досліджень у галузі індивідуалізації шкільного навчання, оприлюднених українськими психологами у 1966-1976 рр. на сторінках провідного фахового видання – науково-методичного збірника «Психологія». Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: К614139/2016/8 Журнал 2016р. № 8 Інформатизація освіти - імператив її розвитку. - С.3-4 Кл.слова: єдиний освітній інформаційний простір, регіональні інформаційні мережі, використання ІКТ Пінчук, Ольга Павлівна. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні / О. П. Пінчук. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, інформаційно-освітнє середовище, електронні соціальні мережі Сухіх, Аліса Сергіївна. Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи / А. С. Сухіх. - С.10-14. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІК-компетентність, здоров’язбережувальне використання, програмно-апаратні засоби Надтока, Віктор Олександрович. Особливості структурування змісту інтерактивних електронних підручників в процесі компетентністного навчання географії у восьмому класі / В. О. Надтока, О. Ф. Надтока. - С.15-. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: географічна картина світу, інтерактивний електронний підручник, ІКТ Собакар, Олена Олександрівна. Формування національної свідомості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: громадсько-патріотичне виховання, військово-патріотичне виховання, духовно-моральне виховання Чхало, О. М. Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів / О. М. Чхало. - С.27-30. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: аналітична хімія, інформаційні технології, лекція Стеценко, Ірина Борисівна. Обґрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці / І. Б. Стеценко. - С.31-34. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: STEM-освіта, STREAM-освіта, пізнавальна діяльність Колос, Катерина Ростиславівна. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя / К. Р. Колос. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: післядипломна педагогічна освіта, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище Жуковський, Сергій Станіславович. Задачі III етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в Житомирській області в 2016 році та рекомендації щодо їх розв’язування / С. С. Жуковський, С. В. Матвійчук. - С.39-44 Кл.слова: завдання олімпіади з інформатики, розв’язування задач з інформатики Куліненко, Лілія Б. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій / Л. Б. Куліненко. - С.45-49. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інформатика, педагогічна модель знань, компетентністнісний підхід Пономарьова, Наталія Олександрівна. Профорієнтаційний аспект у практиці підготовки майбутнього вчителя інформатики / Н. О. Пономарьова. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професійна орієнтація, ІТ-спеціальності, практика з інформаційних технологій Андрєєва, Світлана Сергіївна. Ґаджети для навчання / С. С. Андрєєва. - С.53-55. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вікторина, ґаджет, он-лайн сервіс Kahoot! Всі примірники списані |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про затвердження Положення про Всеукраїнські олімпіади вищого навчального закладу для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти : наказ ... від 21.12.2016 № 1587> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 3. - С. 74–76. - Додаток. - Зміст: Положення про Всеукраїнські олімпіади вищого навчального закладу для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти
Рубрики: Освіта--правові джерела--Україна, 2016 р. Вища школа--профорієнтаційна робота--Україна Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- наказ МОН України -- положення про олімпіади ВНЗ -- олімпіади ВНЗ -- всеукраїнські олімпіади -- вищі навчальні заклади -- вступники -- загальна середня освіта -- учні випускних класів -- професійна орієнтація -- проведення олімпіади -- організація -- організаційно-методичне забезпечення Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: В730231/2017/5/6 Журнал 2017р. № 5/6 Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22 Кл.слова: вища освіта, децентралізація, соціальний вимір Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ноотехнології, винайдення землеробства, походження українців Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університецькій освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища освіта, педагогічна наука, наукові дослідження Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, економічна галузь, сучасні тенденції Загірняк, Михайло. Про користування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: індексація, Scopus, пошукова вибірка Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, субкомпоненти дослідницької компетентності Корольова, Ірина. Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: менеджер галузі освіти, професійна рефлексія, самовдосконалення Пятничук, Тетяна. Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України / Т. Пятничук. - С.78-84. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професійна освіта, дуальна система, творчі групи Яковлева, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковлева. - С.85-94. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, корекційна освіта Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професійна орієнтація, алгоритм, маркетинг, вища школа, професійне навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Логуш, Л. Г.. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 90-93 Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація -- допрофесійна підготовка -- професійна діяльність Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |
Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів [Текст] / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 8. - С. 13-17 Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація -- професійна підготовка -- антропоцентризм Дод.точки доступу: Шакотько, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи [Текст] / К. Малихіна> // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 5/6. - С. 95-103. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація -- алгоритм, маркетинг -- вища школа, професійне навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
К 68 Коропецька, Олеся Михайлівна. Психологічні основи професійної орієнтації та самореалізації особистості : навчальний посібник / О. М. Коропецька ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : КНТ, 2018. - 437 с., [1] с. : табл., рис. - Дод.: с. 231-278. - Літ. в кінці тем. - Літ.: с. 413-437. - ISBN 978-966-373-822-2 : 260.00 грн.
Рубрики: Психологія--Професійна діяльність--Навчальні видання для вищої школи Індивідуальна психологія--Особистість--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація -- профорієнтаційна робота -- профорієнтація і самореалізація особистості -- історія розвитку профорієнтації -- особистість -- професійна мотивація -- профільне навчання -- теорії професійного самовизначення -- психологія професій -- професіографія -- професійний розвиток -- професійна мотивація -- психологія професій -- самореалізація особистості -- методики -- тести -- експрес-діагностики -- діагностичні опитувальники -- проективні методики -- анкети Анотація: Представлено теоретичні, методологічні та методичні засади профорієнтаційної роботи, розкрито зміст, напрями, форми та методи профорієнтації, викладено загальні психологічні засади професійного становлення і розвитку особистості як суб'єкта самореалізації. Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
Г 52 Гладкова, В. М. Профорієнтація [Текст] : навчальний посібник / В. М. Гладкова. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 160 с. - ISBN 966-418-025-4 : 195.00 грн.
Рубрики: Профорієнтація--Навчальний посібник--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація -- професіологія -- професійний добір -- професійна консультація -- допрофесійна підготовка -- методи профорієнтації Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
> Шифр: Н057263/2018/1/2 Журнал 2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15 Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння Кл.слова: освітній процес, європейські цінності Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23 Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37 Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46 Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51 Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59 Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68 Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73 Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79 Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85 Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92 Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98 Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108 Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113 Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120 Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130 Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137 Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144 Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151 Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158 Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164 Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171 Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)4751 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): IT-спеціальності -- професійна орієнтація -- інформатика Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |