74.0я43
П 24


    Столярчук, Олеся Анатоліївна.
    Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів [Текст] / О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 81-86
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Психологія--Вікова

   Психологія--Педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
професійна самооцінка -- професійний саморозвиток -- психолого-педагогічна оптимизация
Анотація: Проаналізовано результати апробації програми психолого-педагогічної оптимізації професійної самооцінки майбутніх учителів, яка підтвердила доречність створення суб’єктно спрямованого освітнього простору шляхом активізації внутрішніх механізмів професійного становлення особистості.
The article analyzes the test results of the program of psycho-educational optimization of professional self-esteem of future teachers which confirmed the relevance of the creation of subject oriented educational environment by enhancing.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПЕРЕГЛЯД або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74р
Т 66


   
    Тренінги розвитку педагогічної майстерності [Текст]. - Київ : Шкільний світ, 2012. - 102 с. - (Бібліотека "Шкільного світу" : заснована у 2003 р. Директор школи. Бібліотека). - 3.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74р

Рубрики: Педагогіка--педагогічна майсетрність--самоосвіта--Україна

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна освіта -- професійний саморозвиток

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.00я43
П 24


    Піддячий, Володимир Миколайович.
    Обгрунтування моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя / В. М. Піддячий // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 108-114
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Саморозвиток майбутнього вчителя

Кл.слова (ненормовані):
професійний саморозвиток -- самоосвіта -- самовиховання -- професійні параметри
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Фрицюк, Валентина.
    Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку / В. Фрицюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 127-132. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Саморозвиток--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
майбутній педагог -- професійний саморозвиток -- мотивація -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- студенти -- викладачі
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/182459

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


85.31р
A80


    Бондаренко, Лариса Анатоліївна.
    Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко // Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : зб. наук. пр. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 85.31р + 74.58

Рубрики: культура--Мистецтво--Музика--Освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійний саморозвиток -- майбутній вчитель музики -- синергетичний підхід
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: М898489384/2016/1
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - 60.62, грн.
Зміст:
Олексюк, О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. Олексюк. - С.3-7
Кл.слова: освітня парадигма, синергетика, антропологічна педагогіка
Кондрацька, Л. А. Сакральний простір і homo musicus / Л. А. Кондрацька. - С.8-13
Кл.слова: інтонований смисл, музична риторика, ентелехія
Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало. - С.14-19
Кл.слова: професійна підготовка, спеціалізовані заклади, музично-педагогічна освіта
Ткач, М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми / М. М. Ткач. - С.20-25
Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка, педагогічна культура, світорозуміння вчителів
Овчаренко, Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко. - С.26-28
Кл.слова: семіотика, духовні цінності, майбутній вчитель
Соболь, Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів / Н. В. Соболь. - С.29-34
Кл.слова: майбутній вчитель, фахова підготовка, худоня ментальність
Полянський, В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст. / В. А. Полянський. - С.40-45
Кл.слова: імпровізація, джаз, стиль
Ізваріна, О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст. / О. М. Ізваріна. - С.46-49
Кл.слова: оперне мистецтво, українська періодика, просвітницька діяльність
Свириденко, Н. С. Лесин рояль / Н. С. Свириденко. - С.50-55
Кл.слова: Леся Українка, фортепіанна культура, реставрація
Вишинський, В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст. / В. В. Вишинський. - С.56-61
Кл.слова: концепт руху, ритмічне виховання, емоції
Ходоровський, В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера / В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська. - С.62-66
Кл.слова: принцип педалізації, виконавська аплікатура, фортепіанна педагогіка
Куришев, Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва / Є. В. Куришев. - С.67-70
Кл.слова: фортепіанні конкурси, виконавська практика, концерт
Бондаренко, Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти / Л. А. Бондаренко. - С.71-75
Кл.слова: вчитель музики, професійний саморозвиток, підготовка вчителів
Мережко, Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ю. В. Мережко. - С.76-79
Кл.слова: інноваційні методи, комп’ютерні технології, професійна підготовка
Ляшенко, О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі / О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко. - С.80-84
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, медіа-засоби
Економова, О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва / О. С. Економова. - С.85-88
Кл.слова: інтеграція, професійна підготовка, майбутні вчителі
Гаркуша, О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики / О. І. Гаркуша. - С.89-93
Кл.слова: лекційно-виконавська практика, педагогічний досвід, культурно-професійний рівень
Мамченко, О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів / О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко. - С.94-98
Кл.слова: компетентнісний підхід, викладач і студент, проектні технології
Веньцзун, Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лю Веньцзун. - С.99-104
Кл.слова: інтонаційний метод, комплексний підхід, диференціація
Гмиріна, С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака / С. В. Гмиріна. - С.105-108
Кл.слова: вокальні здібності, джазовий стандарт, вокальний розвиток
Макарова, Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування / Т. О. Макарова. - С.109-111
Кл.слова: диригування, технології навчання, методи навчання
Нижник, Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування / Т. М. Нижник. - С.112-116
Кл.слова: хоровий репертуар, естетична значущість, музична мова
Теряєва, Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С.117-121
Кл.слова: інновації, міждисциплінарні зв’язки, суміжні музичні дисципліни
Чжан, Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору / Лу Чжан. - С.122-125
Кл.слова: творчий імідж, саморозвиток учителя, хоровий колектив
Романенко, А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва / А. Р. Романенко. - С.126-129
Кл.слова: соціокультурний феномен, мистецький проект, культурний контекст
Пуцик, О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. А. Пуцик. - С.130-134
Кл.слова: регіоналізація, художня культура, методична підготовка
Макарова, Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С.135-138
Кл.слова: етнохудожня діяльність, культурологічна діяльність, вокальна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)




    Бондаренко, Л. А.
    Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти [Електронний ресурс] / Л. А. Бондаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 71-75, DOI 10.28925/2518-766X201617175 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- професійний саморозвиток -- підготовка вчителів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)